DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: a never ending storie oder wie ich zu DivertiMento kam
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Beitršge: 42
Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur Tr√ľbsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 17:27
a never ending storie oder wie ich zu DivertiMento kam

Sodeli.... Es isch irgendwie herrlich z'läse wie die eint oder dä ander zu DivertiMento cho isch. . Bi mir hät das ganze so aagfange:

Mis Br√ľ√§derherzli isch wie ich Comedy aagfresse. Leider h√§ts irgendwenn kei aktivi und gueti Schwiizer Komik me gha (f√ľr mich), bis irgendwenn min Br√ľ√§tsch aal√ľtet und seit:
"Hey, kennsch DivertiMento?"
Ich nat√ľrlich kein blasse gha wer oder was das s√∂tt sie. Das isch so aafang 2008 oder so, gsi.

Er nat√ľrlich sofort CD (zuvieliSation) orschanisiert (so vo w√§ge Uufkl√§rigsarbeit) und mir gschickt. Ich nat√ľrlich sofort in CD-Player tue und inezoge. L√§ck han ich mir ein abgr√∂led:lol:. Di√§ sind jo Hammer!!:thumbup: "Hmm..., nur schad isch das ganze nur zum los√§." Han ich so denkt (im Booklet h√§ts jo scho F√∂teli aber leider halt nur stehendi und kei bewegti Bilder). Jenu, hauptsach was zum lache.

Immer wieder mol mit mim Br√ľ√§tsch nateliert und gfroget √∂b di√§ √§cht nid bald en DVD usebringet. Z√§ck, und scho bald isch min Wunsch in erf√ľllig gange. Chum zum Bri√§fchaschte usezoge, grad in Player in√§ tue und riiiiiiiieeeeeeeeeseee glubscher √ľbercho. Jo das isch doch d√§ Wahnsinn!!!! Mit bewegte Bilder sind di√§ zwei jo no Hammerm√§ssiger!!! Ich vereck. Glaubs so nach em 10te mol lu√§g√§ oder so, chunnt uf zmol min Sohnemann (10Johr) zu mir, und frogt √∂b ich no l√§b und √∂bs mir √ľberhaupt no g√∂ch. Tja, 11te mol h√§t er denn mitglueget und selber fasch n√ľm ch√∂nne vor lache.
Irgendwenn isch d√§ DVD uf omin√∂si art und wiis i sim Zimmer verschwunde, und fasch t√§glich glof√§. Han f√§ngs m√ľ√§ss√§ go fr√∂g√§ wenn ich "MIN" DVD wieder mol han wele lu√§g√§ (zum gl√ľck gits no Youtube).
Tja, zwei aagfressni meh.

Irgendwenn isch nat√ľrlich die Frage aller Fragen cho vo mim Sohn. "G√∂mmer di√§ mol live go lu√§g√§?" Hmmm, w√§r jo gern gange, aber wi√§ viel do in√§ w√ľsset isch das mit d√§ Tix f√ľr di√§ zwei so ne sach.
Tour zum Programm zuvieliSation isch denn irgendwenn fertig gsi. :( Aber macht n√ľt, denn isch jo Plan B cho. :)
"Yeah, so geil, sie gönd wieder uf Tour!!!" Und was passiert? Alles uusverchauft, neeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
Mini Erlösig, es git ä Herbscht Tour. Zu geil. Und was passiert denn? So guet wiä kei Tix meh (zumindest nöd i minerä nöchi).

Und jetzt chunnt min absolut gr√∂schti Held: Min Br√ľ√§tsch h√§ts tats√§chlich gschafft, irgenwi√§ a zwei Tickets an√§ zcho f√ľr am 30.Oktober 09. :kiss:

Jetzt han ich nur no eis Problem sitt ich di√§ Tickets han: Min Sohn chas chumm meh abwarte bis es endlich sowiet isch (ich nat√ľrlich au) und fr√∂get fasch t√§glich: "Wi√§ lang goht's no bis zum 30. Oktober?" Tja, ich han di√§ Tix scho √∂pp√§
1 1/2 Mönät, und rechnä chann er jo au. Super!!

Zum Gl√ľck hebet √ľs√§ DVD no, s'macht s'warte chlii eifacher.

So bin ich zu DivertiMento cho.

(Läck mer am Tschöppli, eigentlich han ich gar nid so viel welle schriebä, jenu scho passiert.):smilegrin:

black

Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Beitršge: 2701
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 08:11

@black
Ich gang mit Dir toootal einig. D'Bruederhärzlis sin ganz elei d'Schuld an dere ganze Misere.

Absolut herrlich z'läse, coool!!! Und es chunt eim sooo viel bekannt vor.

Hey, ich w√ľnsch Euch e ganz e tolli Zyt am 30. Oktober. D'Vorfreud isch die sch√∂nscht Freud!!! Will es isch immer so schn√§ll, Z√§ck verbi! So schn√§ll chasch m√§ngisch gar nid luege vor luter lache.

Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Beitršge: 42
Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur Tr√ľbsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 08:42

Danke ;)

Ich hoffe dass ich trotz dä Lachträne i dä Augä no öppis gseh vo dene zwei.
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Beitršge: 1765
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 10-10-2009 um 08:07

jo, die brotherhearts... wahnsinn!!! si eifach so schätzlis!!! :)

Cheyenne
Administrator

Beitršge: 2701
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 10-10-2009 um 11:40

Geschter Frytig 09.10.2009 19:30 h gäll, brätschts e SMS ine.

"Wo bisch? Ich bi im Volkshus in Z√ľri und ich bi nit allei!"

Und w√§reli w√§r het das durebeamt??? :cool: Mi Bruederh√§rzli het no churzfrischtig 5 Tix zum Originalpriis ergatteret, willi ihm gseit ha, d'DivertiMentos bruche no chli lutstarki Unterst√ľtzig am Frytig und es heigi no Tix ume!!! Also mir hets jo n√ľmm gl√§ngt und e 3. Mol uf Z√ľri innert zwei Wuche. NO WAY!!! Do ziehni glich mit dr Janine. Autofahre in Z√ľri f√ľr mi d√§ Horror!!!

So kuuuuuuuhlllll!!! :thumbup: Aber leider hani kei dir√§kte Verglich, will ich bi jo am Donnschtig gsi go luege. :lol: Het √∂per Infos??? W√§ri megalieb, wenn sich √∂per w√ľrd erbarme e comment abzg√§h!!!

Die Schwarzhändler häns doch tatsächlich mit ihrne Mörderprise gschafft, dass sie die Tix nid losworde sin! :lol:
Zum H√ľle isch es denn mit dene Gauner :(

Aber usbade hets denn nochh√§r die armi suscht scho gnueg gstressti DivertiMento Kruu m√ľesse, die leere Pl√§tz z'bsetze. Aber Ihr h√§nd das voll im Griff gha. RESCHP√ĄKT!!!

Cheyenne
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitršge des Benutzers ansehen

Gehe zum Anfang