DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1    3
Autor Betreff: Plan B Vorfreude
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur TrĂŒbsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 08:56
Plan B Vorfreude

Sali zÀmÀ.
Freu mi riiiiiiiieeeeeeeesig uf dÀ 30.Oktober. Denn chönnt min Sohnemann und ich au endlich mol diÀ zwei live on stage gseh. Vorfreud isch eifach nur gewaltig:yes:

GrĂŒĂ€ssli @all
black
Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 09:13

jo, sĂ€g nĂŒt!!!

bem zwöite mal isch d vorfreud NO GWALTIGER!!! :smilegrin:

freue mi scho druf, alls ar kollegin vorzsÀge!!! :lol: (de gani de ummi mit blaue flÀcke hei... ^^)
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 09:31

DVD-UFZEICHNIG 08./09. Okt. 2009!
Damit die beide nervöselnde DivertiMentos so richtig locker wĂ€rde: Ihr wĂŒsset scho was
 Let’s Fun, Party `n Rock tha Volkshouse! Lachen bis der Notarzt kommt!!! Und nöd nu die 30 vo dĂ€ Guggemusig Dietikon;-)))

Und das isch d'Antwort in Facebook vom Urs druff gsi:
Zitat

Kei angscht mir nÀmed s Volkshuus usenand!!!! Gruzz vom ReppischfÀger Dietikon! :-)

Zur Ystimmig sin zwei neui Tracks uf Youtube glade worde. Messi vielmoool T.!!!
http://www.youtube.com/watch?v=GOAQxyRYSjw
http://www.youtube.com/watch?v=ew_ENMJwgZ4
Toi, toi, toi!!! Ihr chönnet daaaaaas!!!

Also mir (d'Sekiuritis und ich) sin im Fall so öpis vo ready fĂŒr hĂŒt z'Obe im Volkshuus.

Cheyenne

Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 09:41

Zu geil. Rocked diĂ€ HĂŒttĂ€. (Aber bevor sie zĂ€mestĂŒrzt lueged das ĂŒsi zwei Helde no vorher use chömet;)) Ich wĂŒnschĂ€ allne wo hĂŒt obĂ€ chönd go viel Spass, und vergessed d'Surstoff-FlĂ€sche nöd.:lol:

black
Janine
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: Man wird nicht erwachsen, sondern nur Àlter!

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 10:04

i bi scho am stunde ache zeuĂ€ bis hĂŒt am abe....freue mi angers:smilegrin:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 10:08

Dasmol Janine stöhn mir denn nĂŒmm nĂ€be enand und böckes nid emol!!! Dasmol... Tschiriou Miss Sophie. :lol:

Freu mi mega Di z'gseh, hesch guet gmacht mit de Tix!!! :thumbup:
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 11:17

mais nooooo!!! bi jetz fasch chli iiversĂŒchtig... i mues no bis im april warte, bisi di zwöi "schĂ€tzlis" ummi gseh... *schnĂŒff*

trotzdĂ€m... wĂŒnsche e ganz u mega hammer geile abe!!! :)

glg
manu
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 13:05

Bechunsch Raport. Promise

Wenn gosch im April, wieder z'BĂ€rn? Mir au! BĂ€rn's great!

Cheyenne
Janine
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: Man wird nicht erwachsen, sondern nur Àlter!

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 13:55

BĂ€rn rock's bi ou wieder drbi :)
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-10-2009 um 17:19

neee... z interlaken (inti)... mais nooo... de gseh mer ĂŒs jo nie... :smilegrin:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 10:03

Zrugg vo dr DVD-Ufzeichnung in ZĂŒri. Do „deheime“ dörf ich denn scho mini ganz persönlichi Meinig abgĂ€h. Schliesslich simmer do gaaanz unter uns. Es isch jetz glaub s’5. Mol, woni gsi bi go Plan B luege. Ich ha ebe au gmeint, es heigi voll gfĂ€gt wie nie. Und s’Volkshuus het meinti tobt. Also am Manu & Jonny isch es sicher mol nid glĂ€ge. ÜÜÜS DOCH EGAL
 Es isch jedes Mol einzigartig, s’Bescht womer je gseh hĂ€n!!!
ITEM. Do unseri zwei DivertiMentos Perfektionischte sin... dr KĂŒde ghört denn do au scho zu dr Show derzue, gröööl!! ! Numme das hĂ€n am Afang leider nid ganz alli böckt! Aber die 2. HĂ€lfti: Goooil! Dr Saal het tobt und Standing Ovations sin Ehresach!!! Das wĂ€r ebe scho in dr 1. HĂ€lfti fĂ€llig gsi.
LUTSCHIAAA-Single-Girl!!! Ganz goil gsi. Dr Gianfranco isch nid druss cho. Bi gspannt uf sini andere Byspiel. Jonny, Dini Improvisation
, do gits mir schier dr RĂ€schte! WĂ€ltklass!!!
Freaks!!! Das WAR SCHON MAL GUT! Aber, TSCHULDIGUNG GSCHWIND..., Ă€h, do goht no öppis! S`Publikum isch mega nervöhööös gsi:-))). Also uf jede Fall meh als unseri 2 Protagoniste in dr 1. Halbzyt. UmgĂ€h vo luter riesige Kameras ... wyter nid verwunderlich. Die 2. HĂ€lfti drfĂŒr het umso mehr G`ROCKT!!!
Die 2 DivertiMentos sin uf jede Fall wieder ussergalaktisch top gsi!!! Ächti harti KĂ€rli (ich ha’s jo scho immer gseit, numme mir glaubt nie öpper öpis), wo sich do vo so paar lĂ€ppische Kameras nid lön lo beidrucke.
Manu & Jonny lönt Euch lo fiire (Ihr hĂ€nds meh als verdient!!!) hĂŒt z’Obe und mischlet tha Volkshouse nomol so richtig uf.
Also, 2. Chance fĂŒr ZĂŒri: TONIGHT, FOLKS: FREAK THA HELL OUT!!! Manu und Jonny zelle uf Euch! Jetz chanis jo verrote
, d`Kameras sin ĂŒbrigens nur zur Zierde do, grinsel!
Also numme dass das denn au no gseit isch. Mir hĂ€n alles gĂ€h!!! Die zuvieliSierti Sekiuriti-HĂ€lfti het sich beklagt, sie ghöri nĂŒt meh uf em einte Ohr?!?!? Uf dere Site isch s’Cheyenneli gsĂ€sse, so öpis komischs aber au? Ich ha mir d`Seel us em Liib gröölt!!! Dass isch dr Dank drfĂŒr gsi, dass Dir mi Geschter mitgschleickt hĂ€n. Und unverzeihlich
 hĂ€mmer doch tatsĂ€chlich d’Wundercherze fĂŒr d’Flic-Flac Boys vergĂ€sse! D’Zundhölzli hĂ€n au nĂŒmm die QualitĂ€t, wo sie mol gha hĂ€n. ZĂ€ck, Gicht-Höckle verbrutzlĂ€t. Zerscht gar nid gmerkt. HOT!!!

@Sekiuritis
Tussis, ich wird Euch das Ticket-Börsdei-GschĂ€nkli nie in mim ganze LĂ€be nĂŒmm vergĂ€sse. Es isch eifach wiedermol e eimoligs ErlĂ€bnis gsi mit Euch Tschiggalinas. Ich freu mi mega uf wyteri (weiss nĂŒmm wie viel) drölfefufzig Brilliarde DivertiMento-Shows zĂ€mme mit Euch. Es fĂ€gt wie susch niene!!!
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 10:19

oh, mann!!! i wÀr doch soooooo gÀrn mit drbi gsi!!! na ja... di bricht isch grad so guet!!!

thĂ€nk iuuu weri matsch fĂŒr dĂ€ report!!! :kiss:

hey, i hĂ€tt no frei plĂ€tz fĂŒr z visp gseh... vierti reihe!!! (3 plĂ€tz) chunnt öpper mit???? de wĂŒrdise drum de go bueche... *gespannt auf antwort wart*

black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-10-2009 um 10:34

Min Sohnemann bringts tatsÀchlich no fertig mich an Rand vom Wahnsinn z'tiebÀ!!

Mir Schriebed dĂ€ 12. Oktober 09. Ich channs sĂ€lber jo au chum meh erwarte bis endlich dĂ€ 30. Oktober isch, aber min Sohnemann schĂŒsst jetzt denn langsam aber sicher dĂ€ Vogel (nei nid dĂ€ Fuessballer) ab.
Bis jetzt hĂ€tts ihm glanged d'TĂ€g s'zellĂ€, aber jetz...! Do chunnt doch dĂ€ hĂŒt uf z'mol und seit: "Du Mami, es goht den jetzt "NUR" no 18 TĂ€g, 8 Std. und und 30 min."

Jo HALLO????
Han ihm den mĂŒĂ€ssĂ€ sĂ€ge das er dass denn bitteschön nur eimal am Tag söll uusrechnĂ€!!!
Jetzt fangt de scho aa Stunde und MinutÀ s'zellÀ. Und das obwohls no chli meh als 2WuchÀ goht. Uuuaaahhhh...... mini Nerve.
Han ihn denn is Zimmer mit em DVD gschickt. Sött fĂŒr diĂ€ nöchschte StundĂ€ herĂ€hebĂ€, hoff ich.
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-10-2009 um 11:10

@black

Jetz due halt nid gar e so schwierig!!!!:lol:
Das nenne mir doch ich e richtige Ultra-Extreme-Hardcore-DivertiMento-Junkie. Willkommen im Club!!!
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-10-2009 um 11:25

Jo mit dem chönt ich jo lÀbÀ.

Aber er hÀt dank dÀ HerbschtferiÀ z'viel Ziit zum nochÀ studiÀrÀ wiÀ lang das no goht.

Und usserdem tuĂ€ ich gern es bitzeli schwierig, ;) so zwĂŒschetinĂ€.
Daniela
DivertiMento-Newcomer
*

Mitglied ist Offline

Motto: GlĂŒcklich sind die Menschen, die sich bei der untergehenden Sonne auf die aufgehenden Sterne freuen.

[*] Verfasst am: 19-10-2009 um 14:12

I freuemi scho uf plan B. Obwou i muss no as haubs Jahr warte ha itze billet vu am 22.05. Aber ja wiemu ja sit VorfrĂŒd isch bekanntlich die schönschti FrĂŒd:)
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 19-10-2009 um 14:21

@Daniela

JÀÀÀÀÀÀ, do chasch Di denn scho "von und zu" schriebe, will dr Jonny het Dir sogar e Liedli gwidmet :yes::yes: !!! Es heisst "fĂŒr Daniela" und d'Melodie isch denn sogar no gchlaut worde. ReschschpĂ€kt!!!

Lueg do (muesch bis 10:32 vĂŒre spuele):
http://www.suedostschweiz.ch/medien/fernsehen/tso_online_pop...
Daniela
DivertiMento-Newcomer
*

Mitglied ist Offline

Motto: GlĂŒcklich sind die Menschen, die sich bei der untergehenden Sonne auf die aufgehenden Sterne freuen.

[*] Verfasst am: 20-10-2009 um 18:03

Ifach genial di zwĂŒ.
:smilegrin:
@Cheyenne:
Merci fu dÀ link.
LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: was mach ich da une was??

[*] Verfasst am: 20-10-2009 um 22:13

Zitat Ursprünglich verfasst von Cheyenne  
Zrugg vo dr DVD-Ufzeichnung in ZĂŒri. Do „deheime“ dörf ich denn scho mini ganz persönlichi Meinig abgĂ€h. Schliesslich simmer do gaaanz unter uns. Es isch jetz glaub s’5. Mol, woni gsi bi go Plan B luege. Ich ha ebe au gmeint, es heigi voll gfĂ€gt wie nie. Und s’Volkshuus het meinti tobt. Also am Manu & Jonny isch es sicher mol nid glĂ€ge. ÜÜÜS DOCH EGAL
 Es isch jedes Mol einzigartig, s’Bescht womer je gseh hĂ€n!!!
ITEM. Do unseri zwei DivertiMentos Perfektionischte sin... dr KĂŒde ghört denn do au scho zu dr Show derzue, gröööl!! ! Numme das hĂ€n am Afang leider nid ganz alli böckt! Aber die 2. HĂ€lfti: Goooil! Dr Saal het tobt und Standing Ovations sin Ehresach!!! Das wĂ€r ebe scho in dr 1. HĂ€lfti fĂ€llig gsi.
LUTSCHIAAA-Single-Girl!!! Ganz goil gsi. Dr Gianfranco isch nid druss cho. Bi gspannt uf sini andere Byspiel. Jonny, Dini Improvisation
, do gits mir schier dr RĂ€schte! WĂ€ltklass!!!
Freaks!!! Das WAR SCHON MAL GUT! Aber, TSCHULDIGUNG GSCHWIND..., Ă€h, do goht no öppis! S`Publikum isch mega nervöhööös gsi:-))). Also uf jede Fall meh als unseri 2 Protagoniste in dr 1. Halbzyt. UmgĂ€h vo luter riesige Kameras ... wyter nid verwunderlich. Die 2. HĂ€lfti drfĂŒr het umso mehr G`ROCKT!!!
Die 2 DivertiMentos sin uf jede Fall wieder ussergalaktisch top gsi!!! Ächti harti KĂ€rli (ich ha’s jo scho immer gseit, numme mir glaubt nie öpper öpis), wo sich do vo so paar lĂ€ppische Kameras nid lön lo beidrucke.
Manu & Jonny lönt Euch lo fiire (Ihr hĂ€nds meh als verdient!!!) hĂŒt z’Obe und mischlet tha Volkshouse nomol so richtig uf.
Also, 2. Chance fĂŒr ZĂŒri: TONIGHT, FOLKS: FREAK THA HELL OUT!!! Manu und Jonny zelle uf Euch! Jetz chanis jo verrote
, d`Kameras sin ĂŒbrigens nur zur Zierde do, grinsel!
Also numme dass das denn au no gseit isch. Mir hĂ€n alles gĂ€h!!! Die zuvieliSierti Sekiuriti-HĂ€lfti het sich beklagt, sie ghöri nĂŒt meh uf em einte Ohr?!?!? Uf dere Site isch s’Cheyenneli gsĂ€sse, so öpis komischs aber au? Ich ha mir d`Seel us em Liib gröölt!!! Dass isch dr Dank drfĂŒr gsi, dass Dir mi Geschter mitgschleickt hĂ€n. Und unverzeihlich
 hĂ€mmer doch tatsĂ€chlich d’Wundercherze fĂŒr d’Flic-Flac Boys vergĂ€sse! D’Zundhölzli hĂ€n au nĂŒmm die QualitĂ€t, wo sie mol gha hĂ€n. ZĂ€ck, Gicht-Höckle verbrutzlĂ€t. Zerscht gar nid gmerkt. HOT!!!

@Sekiuritis
Tussis, ich wird Euch das Ticket-Börsdei-GschĂ€nkli nie in mim ganze LĂ€be nĂŒmm vergĂ€sse. Es isch eifach wiedermol e eimoligs ErlĂ€bnis gsi mit Euch Tschiggalinas. Ich freu mi mega uf wyteri (weiss nĂŒmm wie viel) drölfefufzig Brilliarde DivertiMento-Shows zĂ€mme mit Euch. Es fĂ€gt wie susch niene!!!

Aaaaaalllssooooo.

De 8.ti oktober 09, en tag won ich so schnell nöd wirde vergesse... ganz schiiheilig hani uf ricardo i letschter minute no es paar tickets kauft... i de erste reihe. nach de uni au mit me riise smile im volkshuus uftaucht und no vier kollegine im schlepptau gha, alles igfleischti divertimento fans natĂŒrli.

Und denn sitz ich dah uf mim stĂŒeli mit me riise smile und ganz zittrige hend, es stönd schliessli kameras ume :o.
Und denn PLÖZLICH streckt mir de jonny es mikrophone entgege! ich was gisch was hesch gschnell ganz 'unuffĂ€llig' uf d siite gluegt... Aber kei chance! VOLL dracho. Aber hey, so isch das wemmer eifach mir nichts dir nichts i di erst reihe sitzt...

Aso das isch definitiv öppis vom geilste womer je passiert isch!!

Was mich jetzt natĂŒrli interessiert:
Ich han uf facebuuk glese de manu hegi gseit d show vom 9.10. segi uf der DVD mir hends aber gseit ich segi au druffe^^ asoo chummi nöd ganz drus.. hett da öpper 'bruuchbareri' infos?? ich muen mi schliessli vorbereite es git viel divertimento fans i mim frĂŒndeschreis wo nonig usegfunde hend dasi dööt gsi bin...

aso TschÀseee!
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 08:26

Uuuuuuhhhh, Hammer!!

Tja, 1ti Reihe, seeeehhhhr gförlich. :lol:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 08:28

Hey Luuutttsccchiiiiaaa

Schön sind sie auch noch da, oder frisch da 
.mir sĂ€ge da im Name vo öis 3 Muskeposers (aso das wĂ€re de d’Chey und d’Sekiuritis zĂ€ma)
(d’Erlaubnis isch erteilt wordĂ€, numa das es da de nid fauschi Ahnahme git)
hĂ€rzlich willkomme bi öis i de Plauderlounge

Auso Du hesch da wÀge de DVD Ufzeichnig nachefrogt

Es isch folgendermaaasse:
So wies usgseht wĂ€rde gröschteteils d‘ Ufnahme vom Fritig fĂŒrd ufbereitig vo dr aktuelle DVD gnĂŒtzt.
Was aber sicher am Donnschtig bi de Ufnahme besser isch glungÀ isch de Heini Aebersold

Dass bedĂŒtet, dass mer öis alli am gschitschte no chli vo de Insekte im Buch löi lo ploge bis ahfangs DezĂ€mber
und ĂŒs mit dere Vorfröid d‘ Zyt no chli verchĂŒrze bis es denn sowiit isch und mir aui gschpannet vor d‘ ChischtĂ€ chöi höcklĂ€ und gĂŒggele was de abgeit 
 das ischt doch schon mal guut.. .
und isch doch au viiilll interessanter weder wenn scho alles klar isch

Mer wĂŒssĂ€ ja nid wenn Du die Info becho hesch das vor Dating-Show dr Donnschtig druf isch, ja auso faus das am Doonschtig nach de Show isch gsi..
het me natĂŒrlich au noni chönne beurteile wie de das am Fritig usechunnt.. drum au hie de TIP:.. Lass Dich ĂŒberraschen Luuuttschiiiiiaaa
. Dassss isss doch au sssööönnnn

Es wird so oder so e riiiissseee Freud si wenn si de da isch die, lang erseehhhnnntiii DVD Plan B

Dennnn
 los geht’s mit der grossen Vorfreude

LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 11:27

ZĂ€ck, da bini wieder!

jaaaa... ich han s gfĂŒhl jede tag schlaat mis herz no chli schneller!! ich bin scho sooo nervös.... ich channs chum erwarte bis d DVD i mim briefchaschte landet... de jonny hett mer versproche dass sie mir eini zueschicke^^.

das es am friitig besser gloffe isch chan natĂŒrli guet siii.... aber wunder nimmts mi meega... da bliibt nur eis ĂŒbrige : d tĂ€g zelle!! aber d vorfreud isch scho meeega.
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 11:52

@LUUTSCHIIIIIAAAAA
Ich ha jo Di Part mit em Gianfranco & Co zÀmme sensationell gfunde!!! HÀn Dir also WÀltklass gmacht zÀmme!!! :thumbup:

Aso im neuschte Interview isch jo folgendes z'lÀse:

Zitat

Ich lache oft ĂŒber mich. Aber auch ĂŒber Missgeschicke anderer. Zum Beispiel ĂŒber «Pleiten, Pech und Pannen», die am Fernsehen gezeigt werden.

Ich schwör Dir, hĂ€ttsch dĂ€m unglaubliche Saboteur in dr 1. Reihe (die Nase do, wo gmeint het, Ă€r mĂŒessi zmitzt in dr Vorstellig ufstoh, use latsche und zmitzt din wieder go absitze), denn au no s'Höperli gstellt, und d'Kamera wĂ€re druf ghalte worde..., denn wĂ€r dr Fall glasklar gsi, welle Teil uf DVD chunt.

LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 12:05

haha jaaa... stimmt.

TeebĂŒtel am fenster:P

ja ich denke sie werde die bilder nochli analysiere, sie hend ja no recht viel ziit bis d DVD usechunnt...

wie hett eigentli die gheisse wo am friitig drachoo isch?? chönnt ja au no massgebend sii, ave lucia hett ja recht guet passt... aber ich bin sooo nervös gsi und han warschindli au no en tomate - rote chopf gha :P

froie tueni mi eh, das isch natĂŒrli kei frag:P
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 12:16

Also, ich ha mir u.a. vo mim BruederhÀrzli und eme andere Löinschli Mitglied lo sage lo, dass sie Kattika oder eso gheisse het.

Und fĂŒr e Gianfranco hĂ€tte sie zĂ€mme no guet in e (K)Attika Wohnig passt. :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 12:19

@Lucia: Die vom Friitig het Kattika gheisse. De Name het denn au mĂŒesse fĂŒr de eint oder ander Witz here hebe (Dave: "Wie heisst sie?", Gian-Franco: "Dasch ebe ts Problem...").
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 13:18

@ Luucciiiaaaaa Hey gar nid so e ĂŒbli Idee mit dene TĂ€g zöue... so Countdown mĂ€ssig....
evtl. chönnt me da no öppis mache was ĂŒs die TĂ€g e chli versĂŒesst....
mĂŒessĂ€ da mau no chli grĂŒbel.. grĂŒbellll mal gucken was da usĂ€chunnt....

Auso betrĂ€ffs dim rotĂ€ Fritti cha de die hĂ€dbĂ€ngendi Höufti sehr sehr guet mit dr fĂŒehlÀÀÀÀ.. jaja...
So mir nichts dir nichts 2 min. vor Beginn i die erschti Reihe gsetzt und ab geit die Poscht .... uiui... und das de ohni Kameras scho gnue
glĂŒchtet Du... Und wenn de Gianfranco mit em Mic chunnt vergiss dĂ€ mit ere TschĂ€ns dĂ€m irgendwie entzcho..:no: wenns Di het de breichts Di..aber wenn mer ehrlech si im hingedri... muess me ja glich zuegĂ€h .... dass es de doch rĂ€cht amĂŒsant isch ...
und natĂŒrlich das ErlĂ€bnis schlĂ€chthin....:lol::smilegrin:
LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 15:49

ZĂ€ck! Da bini (scho-) wieder.

no 38 tÀg^^ isch scho no rÀcht lang... :(
aber wemmer jede tag eins vo dene 17 videos vo de dvd zuvielisation uf youtube luegt sind das grad mal 2 'durchgÀng' und 4 tÀg^^. das machts no recht ertrÀglich;)

bei dÀ wai, was haltet ir dervo das sich d 'hardcore'- divertimento - fans a dem samstig treffed und de dvd s erscht mal zeme lueged? - so quasi 'premiere'...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 16:00

Alsoooo, ich muess mi leider abmÀlde an dere Stell, i wÀr jo furchtbar gÀrn drbi gsi.
Ehrewort!!!

Aber wie dr Name scho seit, als Hardcore-Fan hockt meh an dÀm Samschtig LIVE im Publikum und goht d'DVD dört go abhole. :lol: Also vorusgsetzt, sie isch denn uf em MÀrt, will an de Shows heissts immer Afangs DezÀmber??? Jo, mir erfahres jo denn und wenns e Wuche spöter isch, bini uff jede Fall bim DVD-Obe drbi!!!

Neeeeeeiiiiiiiiiiii, Sorry, das isch denn e riese Zuefall, ich ha das denn bim Vorverkauf nid gwĂŒsst gha. :no:
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-10-2009 um 21:05

Nei Chey, d DVD isch denn ned uf em MÀrt. Will ich ja wahrschindli am Morge wie adroht sÀmtliche Bestand muess go ufchaufe zum schlimmers verhindere...

Aber ich wĂ€r natĂŒrli scho au derbii bir "Premiere". WĂ€r ja denn quasi fasch e Privatvorstellig, eifach ohni SpassbrĂ€mse...
 Seiten:  1    3

Gehe zum Anfang