DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1  
Autor Betreff: Aktuell: Homepage
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 8-1-2010 um 14:24
Aktuell: Homepage

Au uf d'Gfohr hi, dass... egal...

@Kruu, Ihr wüsset scho was, d'Fans chönne au mol öpis mache rsp. sich kreativ beteilige. Nid nur visuell konsumiere. Tugesser its besör. Au wenn die Ideeä alli wärde Scheisse si, villicht cha meh glich s'eint oder ander usem Schatzchäschtli bruche. So ischs im Komitee uf jede Fall letschte Samschtig gange. Schwach agfange und stark... nei nid noche glo, stark usbaufähig würdi mol behaupte... I ha ächt e Duurgrinse im Face bis hinter beidi Ohreläppli wenni dra dänk!!!

Do hirnt meh und hirnt meh, ratter, ratter und es chunt eim eifach s'Noheligenschte nid in Sinn, bis meh mol e Schupf bechunt. Meh gseht eifach vor luter Bäum dr Wald nümm. Und d'Fans hän oft e anderi Sichtwiis als die z'vorderscht an dr Front. Wies überall im Bruefsläbe isch. Drum...

D'Kruu isch momentan dra, d'Homepage uf z'tiuuune und z'pimpe. Und ich bi mir sicher, dass meh e offes Ohr für konstruktivi und kreativi Vorschläg het.

Also liebi Hardcories, Fans, Freaks, Dureknallti... schriebet doch Euri Vorschläg eifach do ine. Ihr müend Euch wirklich nid geniere, Euch mol richtig aa z'stränge. Es duet garantiert nid weh. :smilegrin:

Los jetz, hauet in d'Taschte... :cool:

D'Kruu zellt uf Euch!!! :cool:

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
dommeee
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: s'lääbe isch kasi schoggistängelii>---schaad, susch würdis grad wäg mampfe ;D

[*] Verfasst am: 9-1-2010 um 19:03

joooo i haa möbs grad in sinn khoo!!

me chönt jo wie eh sonne iQ test mache nur sind die frooge alles über divertimento!!
und denne chame dä so ins profil nne mache(weme eh usrutsch kha het denne la me dä test scho widdr mache xD ^^)

und isch das öbis???

Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 11:36

Mmmmhhhh, wie mir schient, sin d'Freaks rächt z'Friede mit dr Homepage..., Gizmo, mir hän nüt anders erwartet... :lol:

Ich ha scho oft glehrt, solangs keini Mozzarellas git, ischt alles guuut!!! :lol:

Ein kleiner Einschub trotzdäm meinerseits:

E Plan B Foti-Galerie wäri ächt dr Hit.
Aber s'Mail do derzue hani Euch jo bereits durebeamt;-)))

Cheyenne

You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Nic
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 11:48

Also ich schlüss mich do dr Chey a. Han also mini graue Elefante-Hirnzelle agsträngt wies nur gange isch, aber isch mer nüt igfalle wo z motze wäri.

Ussert ebe vilicht, dass mer mal es paar neui Föteli chönnt id Galerie stelle. So Plan B oder Backstage-Föteli (wenn sie das überhaupt wänd zeige).

Was au no cool wär, wär ab und zue mal e Backstage-Bricht (so öppe s gliche wie eusi Show-Nachlese do ir Lounge, halt de eifach vo de andere Siite). Aber dert stellt sich de d Frag öb überhaupt jemand Ziit het zum da schriibe. Aber interessant wärs sicher mal.
Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 11:57

Die Backstage Reportage vo Sursee wötti mol gärn im Kino visuell zu Gemüte füehre!!! :lol: Denn gangi nach laaaaangem au wieder mol ins Kino. :lol:

Oder wenigschtens uf DVD

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 12:53

Gits e Backstage Reportage? Do muesch glaub zerscht s Suurstoffzelt lifere bis die fertig gschribe isch...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 13:11

Nenei, z'motze gits nüt, aber Ideeä wärä da scho ume... (s'isch no am rattere :smilegrin: ) jetz frog ig mi aber grad öb das de e Lounge-Verwies mit sich zieht, we me die Ideeä do ine stöut... wott ja ou ke Mozzarella si :blush:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 13:49

@Nic Jo meh het chönne meine, Versteckti Kamera sig ume gsi...

Nei, aber WENNNNNNs eini gäbti, das wär dr Blockbuster schlächthi!!!

(apropos Versteckti Kamera... chunt mer grad öpis in Sinn... wär das nüt fürs Fanträffe??? :lol: Ich mein v.a. Backstage die comments wellere Art au immer sin sicher für d'Ewigkeit... "nei flueche düend mir nöd!" :lol: )

Aber s'Making of uf dr DVD isch schomol sensationell gsi, oder d'Entstehigsphase erscht... Also..., ich glaub mir sin uns UNISONO einig... es SCHREEEEEIT nach meh!!!

@Sekiuritis
Aso chömmet jetz, sind doch susch nid so schüch. :lol:
I wär scho lang do mit hohem Boge use beamt worde, wenn meh das nid dörfti. Mir sin do schliesslich ganz unter uns. :smilegrin: :yes:

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 16:21

@cheyenne die Idee mit de versteckte Kamera backstage die findi mol super...
ich glaub das wür das Fantreffe no meh ufpimpe, weisch sochli pimp de fantreff :lol:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 16:57

Ich schick glaub d'Springmüüs dr Charlie, dr Gogo und dr Mike Backstage verbi und bind dene e Kamera uf d'Schüssle. I muess sie nur no so dressiere, dass sie dr Fokus, aso d'Kamerun immer uf d'DivertiMentos druff hebe. :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 17:35

Hani's bisher ned gseh oder isch es gar ned do gsi? Aber de TV-Chischtli gumpt eim jo fasch a. Direktlink uf Youtube, geniali Idee! Aber chönnted ihr de TV so mache, dass mer ne chan verschiebe? Wenn s Fenster ned uf voller Grössi isch, denn isch dr TV grad em Jonny vor dr Schüssle...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-1-2010 um 20:04

Denn wage mer üs doch mau in die Höhle des Löwen… :smilegrin:

Kei Ahnig, i welem Usmass und mit welem Ufwand oder was ou immer da gedänkt isch die Homepage ufzpimpä und z’tiuune… Aber ja, vorhandeni Ideeä cha me ja immer no ghüdere, mit nidvorhandne cha me nid mau das… :no: :smilegrin:

Auso:

E Iistigssite wo am Afang wie uf dr DVD dr Küde und dr Gianfranco sone Turm ineschleppe und dert heissts de uf eire vo denä Boxe „Zägg da simer“ (oder vlich ou mit Ton?) und de cha me dert druflicke zum uf die eigentlechi Homepage z’cho.

Dä Boxe-Turm chönnt ja när ou uf dr Page überno wärdä, auso dass dä Turm uf dr eintä Site isch und jedi Box isch de es Thema (auso die Ungerrubrike wie Galerie, Über uns, Gästebuch etc.)

Denn, bi „Über uns“ hättä doch beidi ä eigeti Site verdient. Dert chönnt me abgseh vomnä „normale“ Foti de bi jedem ou no es paar Föteli us dr Show dri tue, quasi „on stage“, auso z.B. vom Jonny Büudli vom Gian-Franco, Asharan etc und vom Manu Büudli vom Küde, JK etc. Und si die Steckbriefe eigentlech no aktuell?

Plan-B Foti-Galerie isch klar, isch ja ou scho gnennt worde :)

So e Art Backstage-News (so wie d’Nic scho gschribe het) wär natürlech ou gediege. Wie scho erwähnt, wüsse mer natürlech nid wie das zyttechnisch so drinnäligt… Oder vlich so e Art Wuchä- oder Monats-Buech (statt Tagebuech ;-) ) wo vlich so d’Highlights drinne stöi oder so.

Vo zuvieliSation hets doch amigs so Sequänzä gha wo uf dr Page gloffe si (si sitme Wiili nümä druff). Chönnt me das nid vo Plan B wieder nöimä iboue?

zägg und wägg…
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 09:12

Also ich hätt au no e Vorschlag iizbringe:

Ums mit em dommeee sine Wort uszdrucke: Es dörf ruhig e chli BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄM mache bi dr Introdökchschen. Will heisse, ich ha in mim geischtige Aug mir mol so e Intro-Animation vorgstellt, à la SHOOOOWTÄÄÄÄÄÄÄIM!!!

Denn würd e Hintergrundbild mit Blitz erschiene, wie mir’s bi de Elektro-Shocks vom Manu gwöhnt sin. Meh gseht’s au sehr schön in däm Video bi dr Sequänz 2:45 Min. Sehr effektvoll wie ich find!!! Macht die Italo-Star-Nummere grad nomol e Tacke besser, wenns überhaupt no möglich isch:
http://www.youtube.com/watch?v=fyclTvXsNbc&feature=chann...
Ich find die Farb-Liechteffekt sowieso dr absolut Hammer. Ganz geil!!!

Und irgendwie erschiene denn unseri zwei Protagonischte. Was weiss denn ich…, in wellere Form au immer. Was halt zur Verfüegig stoht. Usere durbrochene Liinwand zum Bispiel… Dr Manu goht denn no einere vo sine Lieblingsbeschäftigunge noche, über d’Linwand stolpere… oder so… Und dr Jonny het wie gehabt dr glanzvolli Uftritt. So sin sie ebe die Zwei, wie sie leiben und DivertiMento ausleben, und so funktioniere sie au ywandfrei. Wie gseit nur e Vorschlag und stark usbaufähig!!!

Das wärs gsi für e Momänt mit „Tricks und Gägs“.
Cheyenne

Gizmo
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 10:52

Servuzius zäme

Bi so vielne coole Vorschläg möcht ich mich doch emal hösch ineschalte und eu es Kompliänt mache.
Herzliche Dank euch allne für die tolle Idee und Aaregige (hmmm komisches Wort zum läse - egal)

Was und wie genau das Redesign usgseh wird, möcht i natürlich adere Stell nonig verrate, söll ja schliesslich au für die treuschte DivertiMentos es bizzli überraschend cho, aber soviel vorweg. s'Management hät klari Vorstellige und wird sich bestimmt eui Idee z'Herze näh und wer weiss, villicht wird de einti oder anderi Vorschlag ja umgsetzt ;-)

I dem Sinn und ganz nach Manu & Jonnys Motto "keep on rollin'!"

Beschdi Grüess
Eue Webmaschter im Hindergrund

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 11:04

@ Gizmo
De si mer ja mau iiiirrrsinnig gspannt, we de die nöii Homepage läif on steitsch isch :). Mir löi üs doch aui sehr gärn lo überrasche und s'wird definitiv top usecho, öb jetz mit oder ohni ibouti Scheiss-Ideeä vo üs Fäns :lol:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 12:57

Also ich bi jo überhaupt nid neugierig, neeeeei, ich doch nid.

Äh, wie lang goht's no, bis es online gschaltet wird???

Neeeeeiiiii, Gizmo, in der Ruhe liegt die Kraft, numme gaaaaanz langsam..., gääähäl!!! :lol:

Und wie gseit, Zyt muesch hesch bevor d'chasch;-)))

für Dis Engagemenemenenent!!!

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 13:23

Ruuuehig, Cheyenne, gaaaanz rueeeehig! Kumm, mir könnt locker warta, sooo schwierig isch das au nitt!!
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 13:28

@Sekiuritis
Jo, bis mir Efeu an de Scheiche hän... das hani no gern. I muess mi denn nur in Acht näh vor dr Sprenkchelalag vo de Doggies... :lol:

Ihr wüsset scho was... Sekiuritis... ame brucht das Geduuuuuld!!! :smilegrin: Mir chönne daaaaaf :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 14:25

E Rundi Lindeblüete-Tee für euch?
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 15:26

@ Nic: Ke Lindeblüete-Tee, lieber öpis zum wach bhalte :smilegrin:
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 19:45

Han eigentli hauptsächlich ad Chey dänkt. Ned dass sie no dr Chrampf bechunnt vom nervös umehüpfe
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 19:53

ah, sorry... Sit wenn Siezet Dir öich?? :lol::lol:

Zitat

E Rundi Lindeblüete-Tee für euch?
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-1-2010 um 20:04

Heeeeh, Du gaell Tussi. Ich ha denn au no anderi Fründe, mit dene bini sogar per Du!!! :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 16-1-2010 um 16:29

Han ebe dänkt mir trinke solidarisch mit, nöd dass sich do no öpper direkt betroffe fühlt. Aber i gsehs mis soziale Engagenenenement isch irgendwie ned bis zu euch dure drunge...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-1-2010 um 09:03

Guet, , denn, was susch no chönnti interessiere:

- e Biographie, z.B. au , dass es no anderi Programm gäh het wie Kultimulturell (nei, dört gits kei Tonträger drvo :no: ), zuvieliSation und jetz natürlich Plan B. Songcredits, wills do sicher au in Eurer Mailbox drölfe-fufzig Brilliarde vo Afroge ineschneit.

- Kruu-Vorstellig, macht das Ganze grad no chli familiärer.

- E Blogg wär also ganz gediege, was gits Neus, aktuells,... Will wenn meh nid sporadisch (min. all 2 Wuche) Updates schaltet, isch meh in dr Cyberwält erfahrigsgemäss gli e chli fröm Yeschterday. Isch eifach so.

Wartet numme, es chunt mir sicher no chli Überflüssigs in Sinn;-))) ;)

Cheyenne

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-1-2010 um 14:55

Ein kleiner Einschub meinerseits.

Ich glaub jetzt wär denn mal es Update in Sachen Facebook-Fan-Gruppe nache:

Zägg ihr händs gschafft! über 35'000 Fans

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-1-2010 um 15:33

Aso d'40'000-Marke wär scho mol für die nöcheri Vorbereitigsphase. :lol: :lol: :lol:
Aso es sin sit em 26.12.2009 (Sit Aeschbachers Menschen, wär wunderets;-))) bis zu 600 neui Fans PRO TAG drzue cho. hät das gchesslet!
Aktuell: 35'921 Fans. Jipiiiiieeee!!!

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-1-2010 um 15:57

Ja aber fiire tüemmer in 5'000er-Schritt? Susch chömemer ja nienet here

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 29-1-2010 um 16:21

Guet, meh het sich uf 6'000er Schritt g'einiget:lol:

Merci Gizmo;-)))

(Aktuelle Stand 36'950)

Meh muess d'Parties fyre wie sie falle. :lol:

Bi scho die ganz Zyt am umestudiere... und google, will es wär wieder mol e Update uf dr Fanpage fällig.

Het öper vo Euch Tschiggas Niuuuus? Sitz ganz uf em Trochene. :(

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 29-1-2010 um 16:43

sitze mer das ned alli?? Winter-Break lässt grüssen...
 Seiten:  1  

Gehe zum Anfang