DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: Jokes, wo no zu de DivertiMentos würde passe…
Cheyenne
Administrator

Beitrge: 2701
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

lol.gif Verfasst am: 25-12-2009 um 11:14
Jokes, wo no zu de DivertiMentos würde passe…

Manu: Dis Auto händs grad gchlaut… Easy, easy, ich ha grad d’Nummere ufgschriebe...

Giengti au chli anders und chli länger, isch au e uralte Joke… egal, immer wieder schön! (Meh het an Wiehnacht jo nüt bessers z’due als Witz verzelle)!

Folgendermasse (Bi de Stärnli chönne Dir Euch sälber öpis usdänke, mir sin schliesslich Lady-Like do, nid wohr!;-))):

Hüt am Morge bini bim Bäcker gsi. Ich bi numme grad 5 Minute im Lade din gsi, und woni use cho bi, stoht dört e Politesse und schriebt e Buess uf! Ich bi zu ihre hi gange und ha gseit:
„Lose Sie mol, ich bi nur grad bim Bäcker gsi.“

Sie het mi ignoriert und het s’Ticket wyter usgfüllt. Das het mi chli suur gmacht do in Suhr und bi chli unbeherrschter worde:
„Hallo, sieeeeeee!!! Händ sie Rüebli in de Ohre, bi nur grad bim Bäcker gsi!“
Sie luegt mi a und seit:
„Do chani nüt drfür. Sie dörfe do nid parke und usserdäm sötte sie sich e bitz zrugg hebe.“

So langsam isch sie mir mächtig uf e Zeiger gange… Also hani zu ihre blödi *…*…* gseit und wo sie sich ihri besch*…*…* Buess chönni anestecke.

Do isch sie uf eimol richtig stinkig worde und het öpis vo Aazeig und Nochspiel für mi gfaslet. I ha denn nur no gseit, dass sie d’*…*…* vom Ornigsamt sigi und mit so Pufflämpli uf em Helm an dr Stross wäsentlich meh würdi verdiene.

Sie isch denn drvo zoge unterem Hiiwys, dass e Azeige wäge Beamte-Beleidigung folge wird.

Will ich bi jo z'Fuess do!!!

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
Janine
Tiuunti Plauderplantage-Member

Beitrge: 365
Mitglied ist Offline

Motto: Man wird nicht erwachsen, sondern nur älter!

[*] Verfasst am: 25-12-2009 um 14:09

köstlech...cha gar nid meh schriebe :) bi immer no am erwache....:post:
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Beitrge: 1276
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 25-12-2009 um 18:53

au wenn de uralt isch, de hani no nie ghört vorher....

fallen angel

Beitrge: 1765
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 21:19

dä geit be üs ufm bügel als powerpoint ume... :smilegrin:

Claudia

Beitrge: 148
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-1-2010 um 22:16

hahaa, cheyenne
de witz hani im fall au no nie ghört, aber er esch ächt guet! ond vor allem hesch ne mega cool usgschmöckt! :)
ich han scho mega müesse lache bevor er öberhaupt fertig xi esch!!
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen Benutzer hat MSN-Messenger
Coco
Plauderchnoschpe-Member
**

Beitrge: 25
Mitglied ist Offline

Motto: Den Tot als Gewissheit, geringe Aussicht auf Erfolg... Auf was warten wir noch!!!

[*] Verfasst am: 28-1-2010 um 12:26

:lol: jo Cheyenne, dä ish mega goat, am Shluss hani nu so denkt: Oh was kunnt denn jezt... Nd s'ish eifach mega lustig!!!
:thumbup:

Lacha ish gsund, drum bin i nia krank!!! xD
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen Benutzer hat MSN-Messenger
dommeee

Beitrge: 388
Mitglied ist Offline

Motto: s'lääbe isch kasi schoggistängelii>---schaad, susch würdis grad wäg mampfe ;D

[*] Verfasst am: 28-1-2010 um 14:48

od i ha au no öbis!!!
wo i und mi EX-partner hän welle mache!
eh schuet daag noche spiile!!(i ha megga verschideni lehrer wo voll dri passe xD
bsp.

frnzi:
so sprüch wie:siloons..d'pause isch vrbii!!siloons...ahh die wo rede die könnes alsoo???ääh do hinde wirt also gmolt hää jää mues sehhr spanend sii dört hinnde!(alles mit franzi-akzänt xD wemes richtig mach döntz megga lustiig!!

mathe:
so ufgobe stelle womme im läbe brucht bsp:wenn hans in 1h 500m läuft und dabei auf 10000 zählen kann.wie fil kann peter dann zählen wenn er in 1h15min. 1000m läuft!!das isch läbens wichtig!

dütsch:
eh lehrer wo immer wild indegegend umme snipt wenn s zu luust isch!!xD(git wiggli sonne dütsch lehrer xD)
und vorne stoht und seit:"die kriide isch SEHR zerbrächlich(kräääck)
odr seit:"soo morn isch wander dää eh kleine tiip nämet wasser mit zum trinke will 1.es erfrüst,es kostet grad moll 80rappe und sichtigst ES KOSTET NÜT!!(het er wiggli gseit also wiggli alles wori gschichte xD

jo und no so alltäglichi sach vo me lacht will mes kennt !!kunnt au immer guet ahh wie zbs:meh wcht uf will de erst schrit laufe und knallt vol mit de zeche gegd hande!!^^me kunnt us de düre isch voll rutschig und keit voll uf d'frässi xD

so das wärs gsii
bb
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
funny_girl

Beitrge: 1276
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-3-2010 um 11:04

aso ein Joke wär no:
Er isch so ungefähr 70gi, I glaub Johrgang 1935.
Het am letschti mini Tante (unabsichtlich) gseit. die ganz Familie het aagfange lache.

Gehe zum Anfang