DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: Start Ticketvorverchauf
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 18-12-2009 um 17:39
Start Ticketvorverchauf

hmm tunkts eigentlich nume mich, oder isch de Ticketvorverchauf für nöchste Herbscht eher harzig aaglofe?
i mein, i han 40 minute noch em Start no problemlos 1ti Reihetickets chöne reserviere und suscht isch doch s'ganz Syschtem noch 5 Minute zämekracht, will alli ufd Startickethomepage hend wölle.
usserdem gsehts jetzt, fascht 2 Stund spöter au nöd so us, als wär viel meh reserviert worde.

aso nöd das mi wür störe, obwohl i no meh als e halb Stund noch Start vom Ticketverchauf no schuel gha han und trotzdem no 1ti Reihetickets ergatteret han, s'lebe isch geil :smilegrin:

Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Petra
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-12-2009 um 18:24

Ich han au s'Gfühl gha. es giet jetzt immer no Erschti-Reihe-Tickets. A dä no Orte sinds uh schnell wäg gsi, also i bi grad ine und scho sinds furt gsi und denn giets äbä au die anderi Siete.

Han au nomol chöne erschti Reihe bueche, han mega Freud.
LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: was mach ich da une was??

[*] Verfasst am: 18-12-2009 um 21:29

ich glaub es hett ebe s letschti mal so öppis wien en schneeball - effekt geh, es hett mit em herbst vor eme jahr agfange, det sind sie scho zimli usverchauft gsi, denn isch d fangmeind massiv gwachse und drum hend im früelig alli tickets kauft, ebe au so lüüt wo s nachher uf ricardo verchaufed.

Das hett sich für die aber nüme glohnt, wo d divertimentos akündet hend, dass d tour verlängeret. drum chaufeds jetzt chum no tix.

ich finde dass aber eigentli ganz guet so, denn chönnd nämmli lüüt wo erscht spöter zschägge was los isch au no a gueti tix :)

Anhang: photo.php (68kB)
Diese Datei wurde heruntergeladen; bereits 305 mal

Nic
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 09:08

Dörfed ned vergässe, de Vorverkaufsstart isch s letscht mal Wuchene vorher agchündt worde. Und das Mal genau 2 Täg. Ich vermuete dass villi gar nonig mitbecho händ, dass de VVK agfange het. Aber ich zwiifle kei Sekunde, dass ned au die Tix reschtlos alli verchauft werded.

Gehe zum Anfang