DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1    3  ..  16
Autor Betreff: Winter-Breik Nonsense
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 16-12-2009 um 14:10
Winter-Breik Nonsense

Cheyenne’s runnin’ out of ideas…

Egal, damit Ihr trotzdäm öpis z’lache händ, do e chlini Story, passiert hüt am Morge. Schadefreud isch jo bekanntlich die schönschti Freud, nid wohr…

Bi uns schneits (neeei Gianfranco keini Droge!) ÄÄÄÄNDLICH!!! D’Trails vom Trainingslager noni offe, dehei zwenig Schnee für e Schlitte und doch z’viel für e Cart. D’Entscheidig fallt uf e Cart-Training. S’Cheyenneli überlegt no rächt gschäftig, öb sie ächt glich mit em Mosambik hinde dri tramplet. Meh muess wüsse, dass die Sleddoggies so ungefähr e Durchschnittsgschwindigkeit im Training vo
25 km/h übere Distanz vo 20 km an Daag lege. (Im Renne 30 km/h) E Huch vomene Pulverschnee uf dr Strecki, und null Ahnig öbs drunter Glacé het oder nid. Jäää, Auge zue und dure… Luege, dass mir d’Zecke-Teppich, d’2-Beiner samt Zuebehör chönne heil wieder hei bringe. Dr Lärmpegel vo de renngeile Doggies überstigt d’Schmerzgränze, es herrscht dr unbändigi „Desire to go“. Guet, jetz isch eh scho Cervelat…
Ich hindedri ghächlet und es isch liechters rutschig, das loht sich nid vo dr Hand wiese. Am Afang gohts eigenlich rächt ordentlich. Und deheeeen chunt d’Schlüsselstell. Es goht bärg ab und unde mini Lieblings 90° schurfi Karve nach links. Ich ha eigentlich gmeint, do rächt vorsichtig abe z’düse, aber ebe jo. Dr Meischter vor mir driftet mit em Cart

so schön um d’Kurve und luegt nochhär scho so schadefreudig hindere, grad wie dr Manu bi dr Jonny-Nasebore-Stell. Genau in dere Kurve het är jetz äxtra für mi e Kunschtysbahn präpariert und in minere Schusslinie dr einzig Baum wyt und breit. Ischt ja kchlar!!! Zäck, Du,

voll Karacho in Baum inegruuscht. Jäwoll, so cha meh Bodypainting au betriebe… aber ebe nur eisitig, nid wohr!

Meischter: (frei übersetzt): Isch s’Bike no ganz? Was machsch wieder?
Chey zu Frog 1: Nei.
Chey zu Frog 2: Dr Baum het e dummi Schnurre gha!!!
Jä nu, e ächte Indianer kennt kei Schmerrrrrrz, es isch au für s’Team vor mir rächt abentürlich gsi. Aber wie heissts so schön: NO RISK, NO FUN!!!

Do dänkt meh nüt Böses und dr erschti Astieg schaffe mir doch mit links. Bi so schön am Trample und chum uf e ganz e fiesi ysigi Stell, do rissts mir gaaanz hösch s’Hinderrad wäg, so schnäll hani gar nid chönne luege. Und wills s’Bodypainting grad so schön gsi isch, dasmol uf die andere Site. Ha dänkt, wenn mir scho gra dra sin…, numme dört isch jetz e Mool-Chaschte e Dräck drgege.
Dr Meischter verrissts fascht vor lache. Grad dass ärs nid no gfilmt het, isch denn no alles gsi…
Doch, doch, das Training het sich voll rendiert. Alles isch heil hei cho, mit Usnahm vom Bike, Chey und d’Hose in Fätze. Dr Job als Bürogummi isch eidütig gsünder.

Und dr Allerbescht… Geschter verzellt mir s’Ängeli us Kapitel 5, dass sie ihres Handy am letschte Sunntig wieder mol in d’Händ nimmt und sich frogt, worum do 5 SMS vo dr gliche Person inecho sin. Jo ihri Kollegin hätt no 2 Tix für Plan B in Olte gha. Mängisch frogsch Di wirklich für was gwüssi Lüt e Handy ihr Eige nenne... 2 Plätz leer in Olte, anbäliiiväbl!

Egal zum Glück hets jo öper gfilmt!!!

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Nic
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 16-12-2009 um 20:37

Do fallt mer nur eis ii: "Ey Baum! Chunsch use go spillääää???" Aber Chey, chlopfe mit dr Hand hetti glängt, muesch ned immer grad s Gsicht neh...
Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 16-12-2009 um 20:46

Nic, nei, Unchrut vergoht nid. Dr Baum het e dummi Schnurre gha, und do hani doch dänkt, "Hör mrrrr üüfffff Düüüü" chunsch mir grad gschliffe, gäll! Chneu voraa, zäck dri gchesslet.

Dr Meischter nochhär: "Was humplisch denn jetz eso umenand?"
Chey: "Numme damit Du chasch mozzarella!" :punk:

You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Rahel
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: Lachen macht das Leben süss.....wenn nur da choge Karies nid wär!

[*] Verfasst am: 18-12-2009 um 09:43

Hey Cheyenne!

Dini Gschicht....also nei....i cha nümme :lol::lol:
Es feuchtelt, und zwar nid z'knapp....glaub i ha mer id Hose gmacht vor Lache:smilegrin:Wiä nennt me das au so schön: Situationskomik, hohoho.....

Los........ihr andere dörfet au lose:dork: i wünsche Eu allne, und natürlich au däne zwei ufblasne Hoseschisser :lol:gaanz, gaanz, schöni, erholsami, fridlichi, bsinnlichi.......Feschttäg und en super Rutsch ( aber nid ine Baum, gäll Chey ) is neue Jahr!!!I weiss, i bi no chli z'früeh aber dänn hani dä Schissdräck scho hinder mir.....:lol:

Also: gnüssets (löhnd no es paar Guetzli für d'Flau Doktel übrig, bitte de grad bir nächste Kon......Kons.....Konstellation mitbringe, das hani no gärn...) take care and see u next year!
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-12-2009 um 23:53

ou, walà... da weisi ou no öpis...

wäg... i bruche kes bike zum uf d frässe flüge... ;)
latsche am mittwuch so s strässli abe für ufe zug... denn ir kurve dummerwiis uf d fahrspur vode outo cho und zägg weg isch si... (d lucia u funny_girl wüsse werum) :lol:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 11:32

Nei, Stopp!! Himmel namaal! Das isch zfrüech!!

Mir si doch no gar nid grüschtet für dä Winterbreik!

Ideeä?? Fählazeig! Die Wiehnachtszyt zerrt doch a dä Närvä, da bringsch de gar nüt me z’stang, nidmau im bündnerfleisch-Tempo chunnt Dir da no irgendöpis asatzwiis Luschtigs i Sinn.

Oh, Chey, wie geits Dire krasse Chnöi-Verschüttig?? Hoffe s’Chnöi isch no am rächtä Ort und nid id Füess abegrütscht?

So, mir göi jetz mau zum Heini go autogens Sackhüpfä betriebe zum üs chli vom Wiehnachtsboum obeabe z‘erhole…und vlich wieder nöii Ideeä z'finde...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 14:40

Tscheii Keii…. Chasch dr Fernseh i Egge stöuä mit Dinä Schpreier-Sändige!! Jetz isch wieder Heli-Skiing agseit!!!

Chunnt öper chone Schneemaa boue??

Oder lieber Schneebauschlacht??
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 15:31

Jo, i ha d'Chneu-Schiebe denn glich no gfunde. :lol:

Nei e ächte Indianer kenn kei Schmerz, nur d'Chriegsbemolig hebt öppe so lang wie e Henna-Tattoo. :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 15:59

12:27 Ihr wüssed scho was...

Määänngiiiisch siiit eeehhr, need eesooo glückleeeech....
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 16:13

Himmal namal, Showtime in dr flauschig weiche Abteilig. :cool:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 16:17

Jaja, dr Eros het au scho ufe aglüütet. Die chönnd daaaas halt. Die sind lang zäme id Meitliriege...
Hoffe mer mal dass es funkioniert, isch s Glettise igsteckt?
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 16:29

hooooommmmmmmmmm.............. :crazy:

aber dr Mäge hätt sicher fröid, we sich chli öper würd fürnä isetzä.... :lol:
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 16:33

Hey genau, dr Mäge. De chönnt sich doch mälde. SMS-Voting het ja nüt gnützt, vilicht hilft ja das de. Mit ere Extra-Sitzig autogens Sackhüpfe aschlüssend, nur zum sicher gah...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 16:33

Das Video do hämmer au sicher scho 708237 Mol gluegt und ii velleck hüt no;-)))

SHOOOOOCK ME!!!

http://www.youtube.com/watch?v=gLWFaKATGl4

fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 18:15

...d wiehnacht schteit vor der tüür... :)

was machet dir so, di drü sunntige düre?

ig u mini permanänt-grinsere, wo scho ungerem näscht ligt, wenn der manu vor bühni flügt, mache am 26ischte e divertimento-marathon bestehend us zuvielisation, plan b, plan b, plan b und plan b... :smilegrin:
derzue gits es chliises apéro... gummibärli u prix garantix tschips... wenn mer derzue chöme... :smilegrin:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 20:30

Witerbüudig "mit Böim schwätzä"

Hey, Tschei Kei, jetz muesch lose! Ihr alli chöit natürlech ou lose!!

Hie isch nämli dr opitmal Kurs für aui wo gärn wette mit Böim schwätze. Mir hei ja aui Zyt i dere DivertiMento-Pouse, oder? De chöi mer die Zyt ja wenigschtens fürne sinnvolli Witerbüudig nütze!

Aber da isch de nüt mit tschillig a’d Baumrinde chlopfe , da muess me scho fiinfüehliger vorgo und froge öb me de überhoupt darf mit em redä . Alsooo, bereit? Kurs fangt aa:

http://www.youtube.com/watch?v=mJeSE_16B9Y

So, jetz wüsst Dir wies geit!
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 20:37

@Nic: ooou, mach de em Mäge nume nid z'vüu Hoffnig, wüu mir si nid so überzügt dass de das hüuft...!

Mäge, gaaanz ruehig, nume nid z'fescht fröiä, chumm obe abe!!

äääh blöd, Du bisch ja scho dunge... :lol:
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-12-2009 um 21:06

abgöfaaaahrn... :lol:

de mälde mer üs doch gad für sones seminar a... :lol:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 09:30

uuu vlich wär statt däm "mit Böim schwätzä" Seminar es Säubschtändigkeits-Seminar nötiger, we me da so gwüssi GB-Iiträg aluegt...
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 10:01

Ja, Chey, hesch ned no eis "visuell schaffe"? Grundstufe, wenns gaht...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 10:07

Grundstufe? Würd eher sägä Grundstufe-Vorkurs und bi bestandener Vorkursabschlussprüefig Ufnahm id Grundstufe.. :lol:
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 10:23

Wänd ihr grad no es Casting mache für i Vorkurs? Will alli chan mer ja au dert ned bruuche.
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 10:33

Gueti Idee... Aber de gits ja de quasi grad Privatunterricht, wüu me weiss ja, bi Castings heissts eh bi 99.9 % LEIDER NEIN...
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 10:38

Derfür händ mir öppis z lache. Und was hämmer dervo wenn nacher d Chey muess im Lindeblüete-Tee go bade zum sich vo de Palme obe abe erhole, nur dermit sie alli die Gian-Francos und JKs im Vorkurs überlebt??
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 10:56

Diuring sö Winterbreik hani Suurstoff für gfühlti 1200 Minute Plan B aso 10 Shows... I ha trainiert, und denn no wie, wuuuuuh han ich trainiert Du!!! E richtigs Chey-Gwitter isch das gsi. E Basler Neujoors-Füürwärk.

Und usserdäm lueg ich, wenn scho denn scho Casting-Shows usschliesslich nur wäge de 99.99 % Leider-Nein Kandidate, Dir nid???:lol::lol::lol: Und vorallem au wäge de comments wo nochhär folge.

Sind doch nid so sträng mit unserer Jugend!

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 12:11

Apropos Jugend, wo isch eigentlich unsere Jungkomiker dr jfk & mb(a), dä suecht sicher immer no d'Lounge, dä arm Cheib. :(

Zitat Ursprünglich verfasst von Nic  
12:27 Ihr wüssed scho was...

Määänngiiiisch siiit eeehhr, need eesooo glückleeeech....

Dehenn s'Highlight vom hütige Daag: I ha denn eim vo dene Tschiggos, wo mir das Gedichtli jedes Joor u.a. schickt, hüt e Antwort duurebeamt. Denn chunt sofort e Out of Office Auto Reply zrugg:

Bin abwesend vom ... bis ... . Mails werden nicht beantwortet. Haben Sie ein Problem? Wenden Sie sich bitte an den Helpdesk Tel. Nr. sowieso.

Das wär doch au no e Alternative, wo meh wirklich sött in Betracht zieh.

Wältklass Ehrewort!!! :lol:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 12:38

ja mir hei üse Jungkomiker ou scho gsuecht. Vlich sött me ihm das im Geschtbuuk mau erklärä, wiener sech hie cha amäude :smilegrin:

ou ja, mir eröffne doch es Helpdesk-Büud-Telefon, wüu Telefon allei längt ja nid, chunnt zwenig visuell übere... :lol:
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 15:44

Also es isch halt scho so...

...mir sind ja da drbi, will mir a so uuuunheimlich guat könnt Selbstgschpröch füehra...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 28-12-2009 um 13:06

Auso we me ganz gnau härälost, füehre mir ja eigentlech ke Säubschtgspröch...

Definition Selbstgespräch: Ein Gespräch mit sich selbst; Gespräch, das sich an keinen anderen Gesprächspartner richtet

Eigentlech rede mir ja zu Öich... aber schinbar begrifft das niemer... ääähm - hallo??? Chunnt em Heini sini Schwöschter nid so guet übere??
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 28-12-2009 um 13:07

Das chane langi Pause wärde.... :(
 Seiten:  1    3  ..  16

Gehe zum Anfang