DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: Ber√ľehmti Pers√∂nlichkeite
Sunneschii
Plauderchnoschpe-Member
**


Avatar


Beitršge: 57
Registriert seit: 4-7-2012
Mitglied ist Offline

Motto: Du sollst den Tag mit einem Lächeln beginnen. Dänn hesch de Schiissdreck scho hinder der. :) by Harald-->ii lach de ganz tag!

[*] Verfasst am: 19-4-2013 um 12:26
Ber√ľehmti Pers√∂nlichkeite


Heii zämä!!

Ich han denkt, ich tue mol es neus Thema zum plaudere uuf. Und zwor han ich das imere andere Forum gseh, und han denkt, das wer doch au √∂ppis f√ľr √ľ√ľs. I ha ide Suechfunktion gseh, dass es das no n√∂d git do bi √ľs ;)

Ich finds n√§mlich mega spannend, anderne L√ľt ihri Erfahrige mit Promis, womer normalerwis nur us em Farbradio und de H√ľehnerpress kennt, z gh√∂re.
Was hend ihr scho alles f√ľr A bis Z Promis troffe? Kennet ihr sogar √∂ppert bekannters pers√∂nlich? Und i wellem Zemehang sind ihr ine begegnet? W√ľrkets uf eu eher bodest√§ndig oder abghobe?

S√∂ll ich gad emole afange? Do weret L√ľt gsii wie d Christa Rigozzi, die k√ľsst eifach alles wo ere in Weg chunt; de Ex-Mister wo ez afangt singe, i glaub er seit sich ez Jan Oliver oder so; Christine St√ľckelberger & Steve Guerdat kenn ich eifach well mir sich unter de Riiter halt schnell mol begegnet; nat√ľrlich d DivertiMentos; Usain Bolt, Yohan Blake, usw a verschiedene Liechtathletik Meetings troffe; Walter Andreas M√ľller, de isch eifach de Hammer, so en bodest√§ndige Promi hani kes zweits mol troffe; Tranquillo Barnetta mol am Bahnhof gseh; de J√∂rg Schneider;Karin Keller-Sutter; Linda F√§h; es sind no es paar meh gsi, aber die fallet mir ez gad n√∂d i, wennis wieder weiss, schriebis no dezue ;)

I freu mi scho uf eui Gschichte!




....Jo do muesch kifft ha dasd en verstohsch.... (oder du hesch e Divertimentovergiftig, GRATULATION!!!)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie
*****


Avatar


Beitršge: 1276
Registriert seit: 14-10-2009
Wohnort: uf em Land im Kanton SG
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 20-4-2013 um 14:28


D'Mia Aegerter (die wo bi "Achtung, Fertig, Charlie!" mitgspielt het) isch mol binere Divertimento-Show nebet mir i de 1. Reihe gsesse.
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
meimei5Stacks
Wandelndi Plauder-Chnoschpe
****


Avatar


Beitršge: 883
Registriert seit: 26-1-2011
Wohnort: am Thuner-Beach
Mitglied ist Offline

Motto: Da musst du durch wie ein Lurch, wenn du ein Frosch werden willst!

[*] Verfasst am: 20-4-2013 um 21:27


Ig bi viu, viu cooler, mini Schwoscht isch fr√ľ√§cher ganz gu√§t mit em Luca H√§nni befr√ľndet gsi. (soo kuhl, niid? :lol: )
Und de isch er öbe mau z'gseh gsi ^^

Und d'Christa Rigozzi und d'S√§ngerin vo Tinkabelle si mer denn zu mau nach der Live-Show ''Check-In'' vor der Nase d√ľr√§gloffe.
Hed mi aber nid witer nerv√∂s gmacht, ha li√§ber uf DivertiMento w√∂ue warte.. ;) ou we m√§ a d√§m Abe n√ľd meh vo ihne gseh hed ^^
Uf jedä Fau hani am Sven Epiney bim ässä zuägluägt :smilegrin:

Und dr Leads√§nger vo QL chunt iz de ou zum 2te Mau zu √ľs, w√§ge me witere Alass vom Turnverband us, da √ľsi Leiterin Fr√ľndschaft gschlosse hed :cool:

Ah und no es paar Outogrammstunden√§ mit em Mike Schmid und vo den√§ Miss Schweiz hani ou no √§s paari und dr ganz FC Thun nat√ľrlech :bigsmile:




Folgt mir, ich weiss auch nicht in welche Richtung!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie
*****


Avatar


Beitršge: 1276
Registriert seit: 14-10-2009
Wohnort: uf em Land im Kanton SG
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 20-4-2013 um 22:02


Mir isch no meh in Sinn cho:

Aso de Toni Brunner hani scho mehrmols gseh... (nöd wiiter verwunderlich, de wohnt jo nöd so wiit eweg...)

Und d'Divertimentos hani s'erscht mol in echt gseh, woni grad mol en Fernsehusschnitt vonene kennt ha. I ha das aber au erscht im Nochhinein tschegged, wer das gnau gsi isch... (Ihr kenned das jo sicher au: Mer gseht irgendwo öpert, me weiss eifach, me het die Person schomol irgendwo gseh, aber mer chunt eifach nöd druf wo...)

Und de Marc Sway isch bi de Iiweihig vom neue Hallestadion (das isch irgendwie au scho lang her...) a mir verbii gloffe.

Jo, das isch glaub so zimlich alles, was i cha a d√ľrftige N√§hch√§schtliplaudereie b√ľ√ľte...

I bi aber √ľberz√ľgt, dass ich i 20-40 Johr mol cha s√§ge: "Mit dem Bundesrot bini id Schuel." I bi dank mine Kanti-Extrarundene i gnueg Klasse mit m√∂gliche Kandidate gsi... :)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
Sunneschii
Plauderchnoschpe-Member
**


Avatar


Beitršge: 57
Registriert seit: 4-7-2012
Mitglied ist Offline

Motto: Du sollst den Tag mit einem Lächeln beginnen. Dänn hesch de Schiissdreck scho hinder der. :) by Harald-->ii lach de ganz tag!

[*] Verfasst am: 21-4-2013 um 15:00


Ah joo stimmt de Toni Brunner, dem bini au scho es paar mol √ľber de Weg gloffe, und de Christoph M√∂rgeli (uf de hetti guet verzichte ch√∂ne).
Haha und de Hansj√∂rg Walter isch mol mit sim riese Traktor i √ľses Auto inegfahre. Denn het er bi √ľs agl√ľte zum d Reparatur z zalle und i ha s Telefon abgnoh, i cha also sege, dass ich mit em ehemals h√∂chste Schwiizer telefoniert han :lol:

Haha meimei, es Stelldichein mit em Luca :smilegrin: Naja, i bi ned sin grösste Fän...

Wenni mer so √ľberlegge, a wievill Promis ich wohrschinlich scho verbii tschalpet bi und s ned gmerkt han...




....Jo do muesch kifft ha dasd en verstohsch.... (oder du hesch e Divertimentovergiftig, GRATULATION!!!)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie
*****


Avatar


Beitršge: 1765
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline


[*] Verfasst am: 28-4-2013 um 18:26


oh je... i weiss doch sicher d helfti n√ľm, abr i probieres iz mal...

aso, d divertimentos. live und in farbe troffe, hani di zwe zum allererschte mal z bern. d show plan b isch denn gspilt worde. ussert es autogramm und es 'hallo, wi isch di name?' isch denn nid dinne gsi. da isch de emmenbr√ľcke scho e bitz besser gsi... (hey, w√ľsset der no??? so kuul gsi, denn!!!) :lol: :lol: :lol:

denn im zämehang mit de divis, hani dörfe tempesta kenne lehre. aso, de reto, de ruedi, de armin und de pasci. zum erschte mal bem let's fetz in einsiedeln troffe u plauderet u fotos gmacht. :smilegrin:

denn hani mal z z√ľri de gian franco... ah nei, sorry... s isch ne nid pers√∂nlech gsi... nume es double... :fake sniffle:

aber z z√ľri ir bahnhofstrass hani mal de marco rima troffe. s het gad afa schiffe une kollegin u i sinim zuef√§lligerwiis beg√§gnet. hei churz mit ihm pl√§uderlet u es autogramm hets ou no g√§. :smilegrin:

u zum schluss no e prinz... uf der arbeit hani mal e sim charte registriert. u zwar ufe prinz von und zu liechtenstein. (de genau name weisi aber n√ľme). :smilegrin:




Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
meimei5Stacks
Wandelndi Plauder-Chnoschpe
****


Avatar


Beitršge: 883
Registriert seit: 26-1-2011
Wohnort: am Thuner-Beach
Mitglied ist Offline

Motto: Da musst du durch wie ein Lurch, wenn du ein Frosch werden willst!

[*] Verfasst am: 7-5-2013 um 22:34


Was mer no gad ih Sinn chunt, we mä z'Thun ungerwägs isch gseht mä dr Mike Shiva o äs paar mau :smilegrin:

Und dr Sl√§du (Gitarrischt vom Bligg) isch mau gad n√§be √ľs i eim vo den√§ zw√∂i sch√∂n√§ √Ąrdh√ľser gwohnt :)




Folgt mir, ich weiss auch nicht in welche Richtung!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
Vivi
Plauderchnoschpe-Member
**




Beitršge: 32
Registriert seit: 15-12-2013
Wohnort: Z√ľrich
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 17-12-2013 um 21:40


Ohh luschtige Thread... Ohhh so viel besser wie lerne :-)

-Also de Alain Sutter (ehem. Fussballspieler, de mit de viele Haar) isch mal bi eus am Chuchitisch gsässe... Glaubs sogar zwei Mal, willer zerscht eini vo eusne Wohnige het welle miete... Hetter denn doch ned gmacht, aber immerhin hets es Autogramm gäh :-)

-De Carlo Janka (Skifahrer) hani schomal in Obersaxe gseh, willmer im gliiche Restaurant/Bar gsi sind... Aber det hani ken Piips gseit, will ja, das isch ja sis dihei, det isch mer schön diskret.. ;-) Autogramm hets denn geh woner mal a die Schuel cho isch, wo mis Mami schaffed...

-Ahja und mit em Linard Bardill (Liedermacher, Schriftsteller) hani Spaghetti gässe... Isch aso es super Typ, aber an Dialekt musch di scho chli gwööööööhne :-)

Jaaa und denn hemmer nat√ľrlich na d Divertimentos, die g√§nd so sch√∂n geduldig autogramm... :-)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie
*****


Avatar


Beitršge: 1276
Registriert seit: 14-10-2009
Wohnort: uf em Land im Kanton SG
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 3-3-2014 um 16:33


H√ľt isch de Michel Gammetaler (oder wie au immer me da gnau schriibt) bi mir am Schalter gsi. Aso de isch definitiv au privat ned ufs Muul gheit. Aso positiv gmeint!
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen

  Gehe zum Anfang

Powered by XMB
XMB Forum Software © 2001-2012 The XMB Group