DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1  2    4  ..  11
Autor Betreff: vorstelligsrundi
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-11-2009 um 13:09

@sekiuritis: da hät me haut de päch gha... aber ihr... i bi de wahnsinnig guet im uswiise fälsche... :lol:

@nic: heheh!!! oke. hesch no es tic übrig??? :smilegrin:

Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Nic

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 18-11-2009 um 14:19

@fallen angel: nö leider ned (und wenn, denn wärs sicher scho längstens weg). und ich glaub, bi dene sekiurities langed uswiis fälsche ned. Do muesch au no grad Gsicht fälsche, aber wenns de wiiter nüt isch...
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-11-2009 um 14:32

@nic: hmmm... jo hesch rächt. dämfall wirds de fasch chli tüür, weni jedesmal müessti e schönheitschirurg zahle... jo, de lanis öpe besser mit däm tumult... :(

hmmm... me chönnt jo ou üser helde gaaaaanz lieb frage, ob d sekiuritis mal chönnte atanze... :lol:
i gibe nid uf!!! hahaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!! :cool:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-11-2009 um 15:11

@fallen angel: hmm... weiss ned öb die zwei Jungs d Deckig vo de sekiuritis ufflüge löhn. Glaubes eher ned, wär jo de fasch es Eigegoal. Do müned mer scho chli e bessere Ifall haa. Mir müend ne irgend e Falle stelle. Mir löhnd ganz eifach e Tumult verastalte, aber so dass mir ned drin sind? Denn chömeds mit düüüüdaaaadüüüüdaaa und ihrne Sofffort-Massagen-äää-Massnahmen und denn zäck! schlaht d Falle zue
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-11-2009 um 16:06

@nic: ds wär jo när ires problem... :smilegrin:
ou, jaaaaa... mir düe chli astifte!!! *hände reib* :smilegrin:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 19-11-2009 um 20:31

@fallen angel: das brucht aber chli öppis. Also geschter isch gar nüt passiert. Obwohl euses liebe Cheyenne "ihri" Unterwäsch-Kollektion uf d Bühne gschmisse het. Nix, gar nix passiert. Guet, isch au huere schnell gange. Ned mal de Jonny hets rächt pögged...
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-11-2009 um 08:22

@nic: uuuh!!! sexy dessous??? ;)
hahah!!! däm isch öpe der kommentar gad im hals bliibe stecke... :lol: :lol: :lol:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 20-11-2009 um 09:46

Werum sötte mir wäg sones paar läppische Riese-Ungerhose igriffe :question: Auso wüsst Dir, mir wüsse de scho wenns ärnscht gilt und wenn nid :yes:
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-11-2009 um 12:44

@fallen angel: ja extreeem sexy. Grössi 60. Muesch de Cheyenne ihre Show-Bricht läse ("Ich hätt gern die gröschte und hässlichste Unterhose wo sie führed").
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-12-2009 um 09:06

Mir begrüesse hüt do unsers Neui Mitglied, s'Highfischli, wo do ganz gediege scho flissig Byträg inechritzlet.

... in dr Meitliriege! :)

Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-12-2009 um 09:50

ou es hääärzlechs welcome vo mir, highfischli!!! :)

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 00:37

DOMMEEE

Hey, jetz vo mir zu Dir, e ganz e speziell härzlichs Willkomme do in unserer chline aber feine WG!!!

E paar kenne Di wohrschins noni sooo genau und würde sich sicher freue über ZWEI, DREI WORTE NUR... vo Dir in dr Vorstelligsrundi! ;)

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
dommeee
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: s'lääbe isch kasi schoggistängelii>---schaad, susch würdis grad wäg mampfe ;D

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 10:43

also ich heis dominic
i wohn z'basel
ha im summer welle miteme kolleg gebau so welle durestarte wie divertimeno!!
leider hanni en scheiss partner kha het si schwnz ei daag vorem grosse dag ihzogge!!
ich has noiit wittergleidet haa dr kontakt zu jedliche divertimento hartcoris verlore!!
jetzte fier ich mis komme bäck!!!!(jjjeeeaaahh xD ^^)
und freumi scho uf witteri spannende discusione mit euch und kumm amigs and fän-träf!!wenn si in de nöchi vo basel sind!
ahm. ahh ich khör glaub zue de jüngere fans vo divertimento (14joor alt)abr ha mich bis jetzte guet könne behaubte mit de hartcoris xD
jo ich glaub das ärs ksii
feumi hebez guet en schööne no tschau zämme xD
glg dommeee alis jfk und mb(a)
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 13:23

oke, denn härzlech willkomme liebe singlekandidat... ou... sorry... falsches forum... :lol:

nomal... härzlech willkomme ir plouder-lounge!

dommeee

Mitglied ist Offline

Motto: s'lääbe isch kasi schoggistängelii>---schaad, susch würdis grad wäg mampfe ;D

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 13:26

haha jo single bini zar au abr jk haeissi au niit :lol::no:
Janine

Mitglied ist Offline

Motto: Man wird nicht erwachsen, sondern nur älter!

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 15:29

weeeeeelllllcoooooommmm dommmmeee i üsere Familie
dommeee

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 18:18

merci janine!!!!!^^
Leo
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Wer jede seich mitmacht, läbt nid lang. Aber die wo de seich erfinded--die läbed umso länger!

[*] Verfasst am: 5-1-2010 um 19:34

würds ihne öpis usmache, wenn mir d pause bereits jetz.....? nööd, hä...

ah genau, ich chönnt mich churz vorstelle

also min name isch leonore, genannt leo. im chinesische horoskop hani s sataispiessli knapp verpasst. d chrischtbaumschmück-zit isch ja jetzt langsam verbi, ich han das hobby äbe nid s ganze jahr dure, nur so im dezember. aber eis hobby wo ich sganze jahr han: DIVERTIMENTO!!! 365 täg im johr, all 4 johr 366, 7 täg i de wuche 24 stund am tag. vu mitternacht bis mittag am 12 und wieder bis mitternacht!
was chönnt eu no interessiere...ah genau, ich kchenne Divertimento sit chli meh als eme johr, aber shet VOLL igschlage wo ich sie zum erschte mol gseh han. WOW het das gchesslet!!!
item...villicht no zu mim alter: ich bin 21 sit me s jahr 2010 schribt, so mit allne chlöpfer und knaller über silvester/neujahr.

so, gnueg fürs erschte. freu mich das ich da au chan mitwürke!
LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: was mach ich da une was??

[*] Verfasst am: 5-1-2010 um 19:59

Hoi Leo, willkome mal vo minere siite, aber di andere tschiggas werde sich sicher au na melde... so wieni die schlingel kenne...

isch cool bisch au debii, und wennd am 1.1. geburi hesch, bisch wenigstens sicher das immer d post abgah wird und warschindli nur wenigi din geburi vergessed ;)
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-1-2010 um 20:01

@ Leo

ganz haerzlich Willkomme bi uns im Loinschli. Du bisch genau richtig und hesch mir dr Daag versuesst mit Dim sehr naette Ytrag do.

Das nenn ich doch mol Stil, Di erscht ytrag in dr Vorstelligsrundi. Respect Mann, aeh Frau!!! Ganz verreckt!

Cha nid warte uf das was no so us Dinere Faedere fließt.

Cheyenne

You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-1-2010 um 20:08

@Leo
es herzlichs Willkomme au vo minere Siite.
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-1-2010 um 21:06

@leo: grüetzi miten... allei...
ganz härzlich willkomme da i üsem sofa-egge!!! :)

freue mi scho, di a üsem dritte (no nid planete) fankurve-speschell richtig kennezlehre...

bis nächschtens emal...

ciao

fallen angel

dommeee

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 6-1-2010 um 21:43

@leo
saalüüüüü!!!
freutmii dich do willkomme z'heise in däre gmiedliche plauder launsch!!
freumi uff spannendi und meisst fitzig gspröch odr unterhaltige mit dir!!!

lg dommeee!!
dommeee

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 10-1-2010 um 21:10

ohh sorry mein witzig xD
Doris

Mitglied ist Offline

Motto: Nachem Räge schint d'Sunne...

[*] Verfasst am: 12-1-2010 um 22:47

Guete n'Abe mitenang!

Säubverständlech tuen ig mi nid nume regischtriere, sondern ou churz vorsteue (das ghört sech, isch ou richtig so. So si mir erzoge worde... :smilegrin:!).

Auso mi Name isch Doris. Mi Fantasie hautet sech hie haut i Gränze :blush:.

Vo mim Jahrgang här, ghöre ig doch tatsächlech scho bau zu de Dinosaurier. Aber schliesslech isch me ja immer so aut oder so jung wie me sech füehlt. Und da ig mau ghört ha, dass Lache immer jünger macht, gange ig dank üsne zwe Superheude doch scho bau wieder i d'Schuel... :cool:.

Ig wohne so im ne chline, gmüetleche und überschoubare Kaff im schöne Kanton Bärn. Schaffe tuen ig im Büro.

Mini Hobbies si Divertimento luege, Divertimento lose, jedi Art vo Musig lose, mini Tier (1 eigeti Chatz usem Tierheim, mindeschtens 5 wiudi Chatze und zwöi Meersöili).

Divertimento hanig letschte Summer zerschte Mau im Farbfernseh gseh. Potzdonnerwätter isch das aber igfahre :smilegrin::cool:! Die Angere hei scho dr Notarzt inklusiv äm Chrankewage wöue la cho :lol:. Ha schnäu gmerkt, dass dr Divertimento-Virus extrem asteckend isch! I mim private Umfäud si scho praktisch aui totau infiziert. Sogar die wo süsch mit Cabaret u so absolut (aber würklech absolut gaaaaaar nüt) chöi afa, hei sech bereits Tickets gsicheret und chöi scho fasch gar nüm warte :smilegrin::lol:.

Live han ig Divertimento zerschte Mau am 1. Dezämber letscht Jahr in Bade gseh. D'DVD isch ja scho super, aber live si die zwe Giele dr absolut ober mega Hammer!!!

So, faus Dir no meh vo mir wettet wüsse, fraget eifach.

Häbet no ä schöne Abe!

Grüessli
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-1-2010 um 22:57

@doris: ganz härzlech willkomme im löinschli!!!

Leo
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Wer jede seich mitmacht, läbt nid lang. Aber die wo de seich erfinded--die läbed umso länger!

[*] Verfasst am: 13-1-2010 um 14:21

@Doris
ganz härzlich willkomme da bi eus! freut mich, dass au du muesch.., eh chasch debisi :)
i bi übrigens au am 1. dezember z bade gsi..hammer gsi gäll!!! jaja, unvergesslich, und es isch nid sletztsch mal gsi..han glück gha dasi am geschter 2 minute ab 10 doch no tickets verwütscht han!

emol e biz mitdänke! isch no kene gschtorbe vum mitdänke!!
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-1-2010 um 14:29

@Doris und Leo: Göhnd ihr wieder uf Bade? Also ich gang no paar mal. Bin übrigens am 1. Dezember au z Bade gsi Front-Row direkt näb de Marianne (guggst du Show-Nachlese http://forum.cabaret-divertimento.ch/viewthread.php?tid=3&am... )...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-1-2010 um 14:35

@Doris

Hey heitere Fahne, isch mir das doch erscht no dur d'Lappe Dini Vorstellig. Jesses, isch jo suscht gar nid mini Art. :lol: Sorryyyy!!!

Ganz härzlich Willkomme bi uns do im Löinschli, Doris!!!

Ich muess Dir au rächt gäh, d'DVD isch scho sensationell. Aber i ha sie noni soviel mol in Toaster gschobe wie zuvieliSation DVD (hani nie live gseh leider).

Will live sin sie eifach e Wältklass für sich und jedes Mol wieder anders. Meh isch dur d'Live-Shows scho extrem verwöhnt worde... und drum @Nic mi persönlich Tour-Plan... :lol:

Doris

Mitglied ist Offline

Motto: Nachem Räge schint d'Sunne...

[*] Verfasst am: 13-1-2010 um 16:18

Da füehlt me sech ja würklech grad deheim we me dermasse wiukomme gheisse wird :blush::)! Merci viu mau :)!

@Chey

Da hesch Du voukomme rächt, die si eifach würklech ä Wältklass für sich :cool::smilegrin:!! Normalerwis passiert mir das ja nid, dass ig öppis mehrmaus muess gah luege. Aber hie geits eifach nid angers. Me berchunt eifach vor luter lache mindeschtens d'Häufti gar nie mit :lol::lol:! So blibt nüt angers übrig aus immer wieder ga z'luege u z'hoffe, dass me ä angere Teil mitüberchunt :lol:.

@Nic und Leo

Auso Bade isch würklech dr Hammer gsi :smilegrin:! Mir si i dr vorderschte Reihe ganz links usse ghocket. Nic chasch de dr Marianne säge, sie heig das absolut super gmacht! Mir si fasch abem Stuehl gheit wo sie ihre Bruef gseiht het :lol::lol::lol:. D'Reaktion vom Gianfranco isch aber ou würklech guet gsi.

Mir si ds Dritte gsi. Eini dervo isch ä waschächti Berlinere. Wo dr Jonny am Schluss meint, we sie uf Bade chöm, sig das grad wie hei cho, han ig gmeint mire Kollegin gäbs grad öppis. Wo dr Manu zuere seit: "Was isch los, Tussi?" het sie sech buchstäblech fasch nümme chönne erhole. U wo dr Jonny ou no gfunge het, sie sig haut ä Aargauerin isches volländs um se gscheh gsi. Am Schluss si mir bereits dusse gsi wo d'Kollegin plötzlech gmeint het sie müess doch no öppis gah klar steue. Sie het rächtsumkehrt gmacht und isch wieder ine gstüret. Uf mi Frag, öb sie das äch würklech mach, het die angeri Kollegin gmeint: We ihre niemer i Wäg chunnt u sie muess stoppe, zieht sie's düre. U würklech isch sie churz druf vorem Tisch gstange. Mir zwo natürlech sofort hinger nache. Und was macht üsi Berlinerin? Sie laht sech vo den zwe Giele äs Outogramm uf ihres Handglänk schriebe :smilegrin:. Uf jede Fau hei mir ä sehr luschtigi Heifahrt gha. Gottseidank hets um die Zyt nümme soviu Verchehr gha... :cool::smilegrin:!

Bade isch bis jetz no nid i üsem Programm. Aber wär weiss...?
 Seiten:  1  2    4  ..  11

Gehe zum Anfang