DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1    3  ..  11
Autor Betreff: vorstelligsrundi
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

info.gif Verfasst am: 7-11-2009 um 08:18
vorstelligsrundi

walĂ ...

auso, weiss zwar ni, ob das jetz e gueti idee isch gsi, abr i ha dänkt, weme scho täglech mitnand schribt, chame sech mal vorstelle... :)

oke, aaaaaar iiuuuuuuuu reeeeeeeeeeeddyyyyyyyyyyy???

es faht also chli unspektakulär mit mir a...

walĂ ...

mi name isch manuela... aso, i ha manu lieber... :smilegrin: denn das womer eh niemer gloubt... i bi einezwänzgi...
wohne dueni ide bärge... abba isch soch net woohooooooo!!! :lol:

jo, ig lose gärn musig, bi viel mitm zug ungerwägs, wägi d outoprüefig no geng ni ha... s chunnt scho... [da gits e aktualilisosierig dezue... i fahre nüme mitm zug... wo wotsch das teil ou parkiere... iii fahre iz outo... und mi pöscho fahrt im fall no erste sahne!!! :smilegrin: ]
due ou mal gärn läse und haut ifach mit de kolleginne blödele...

denn, was chönnt me no säge... nüm viel, he...
bĂĽgle dueni im verchouf... aso konkret ber schwizerische poscht... bi es poschthuehn... :lol:

jo, u weder haut no meh weit wĂĽsse, denn fraget am beschte... :)

walĂ ... :smirk:

Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Rahel
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: Lachen macht das Leben süss.....wenn nur da choge Karies nid wär!

[*] Verfasst am: 7-11-2009 um 15:56

@ fallen angel, Manuela.....oder ächt glich Manu,äh, was sölli jetz.......:lol:

Findä das e Super Idee! So weiss me wenigschtens asatzwis mit wem mes z'tue het!!!:thumbup:

Also i heisse Rahel ( Ischt ja klar :smilegrin: ha halt nid sone schöne Fantasy-Name wiä mängs do im Forum ), wohne im Bündnerland au in de Berge.

I bin 33gi, ghürote und mir händ zwei Meitlä, 11i und 6i.
D'Lehr hani im Detailhandel gmacht, aber sit diä Gross uf der Wält isch bini es Vollbluet-Mami und Husfrau :love:

I minere Freizit han i Hobbies........I tuan Lokomotiva-Plakat sammla, singa und ab und zua kli kiffa.......äh nei, blöd, das isch jo min Nochber, kkkkleine Verwääächslung.....:lol:
I lose au sehr gärn Musik, gohn is Kino oder dahei schön kuschelig en Film luege......, aber am allerliebschte tueni natürlich fäne für d'DivertiMentos.........Diä zwei sind mir aber so öppis vo igfahre, diä wärdi niämeh los........aber das willi jo au gar nid........:no::no:

So, das wärs eigetlich gsi vo mir.........halt chli es langwiligs Tussi :punk:

Janine

Mitglied ist Offline

Motto: Man wird nicht erwachsen, sondern nur älter!

[*] Verfasst am: 7-11-2009 um 16:28

Hallo miteinander!!(Rahel und Manu)

I chami da ar Rahel nume aschliesse...finges ä super idee!!

ouuuukei let's start again..... :)

Mein Name ist RĂĽdiger Hoffmann....huch nei sorry fautsch :crazy: ....

I heisse Janine (bi nid so kreativ gsi mit mim user name),bi 20gi u wohne im schööööne Ämmitau....

Glehrt hani Malere u schaffe dueni o no us Malere....eigentlech....
zur zyt hocki grad daheime u das scho sit 8 wuche da ig mi Finger broche oder verstucht ha!!!(Ärtzt heissech nid so chönne entscheide....villech müessti mau ä Termin bim Herr Fischer abmache!!) :smilegrin:

item witer im Text.....am liebste machi Sport (schutte),näbem Sport hani natürlech o no angeri Hobbys
da wär no läse,male,mit kollege öbis ungernäh.....uhhhhhh iz chunnts ganz verreckt.... am liebste dueni natürlech füre Jonny und em Manu fäne!wär scho nid??!!
läck wes die zwe nid würd gä....

mmmhhhhmmm....i gloub das wär zwichtigste gsi....

Take care

Janine

funny_girl

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 7-11-2009 um 17:59

Hoi zäme (zele jetzt nöd alli näme extra uf, söll für alli gelte, nöd das i no wer vergesse)

Min name isch Monika, 18 und ich chume us em Toggeburg. I bin Kantonsschüelerin (Gymnasiastin seit mer dem glaub au no) im zweitletschtä johr.

au ich han i minere Freiziit hobbies: musig lose, fernseh luege (au wenn det Divertimento sehr wenig chömed), im internet surfe (divertimento film, forum usw.) und lese (det chumi leider nöd so oft dezue)

jo, wenn er no wiiteri froge hend, froged doch.
Rahel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-11-2009 um 17:59

@ Manu und Janine

Schön, Eu nöcher kennezlärne, wird doch grad persönlicher ( um jetz nid sentimental z'wärde und "familiärer" z'säge :lol:)

@ Janine

Wünsche Dim brochne oder verstuchte Fingerli gueti Besserig! Aber ein Tipp hani Dir, weisch so unter üs, quasi von Frau zu Frau......:smilegrin:gang uf kein Fall zum Herr Dokter Fischer:no::no:......will dä nimmt der de Finger grad ab.......:lol::lol::lol:

Also wenn i jetz so Eures Alter aluege.....bin also scho chli en Dinosaurier......:spin:aber wenigstens nid dä einzig........:lol::no:
Petra
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-11-2009 um 10:12

Also i dem Fall nur ganz hösch, ein kleiner Einschub meinerseits:

Min Name isch Petra und i bi 31gi. I bi i dä schöne Ostschwiiz dahei. I bi ghürote, han drü Chind und drum bin i Vollziet-Mami und Husfrau.

I miner Freiziet han i Hobbies: I läs sehr gern und los au gärn Musig. S'Internet dörf i minem Alltag notürlich au nöd fählä.

Tja, vo mir giets halt nüt Spektakulärs zum verzelle, falls aber no öpper öppis wüsse will, meldet eu eifach bi mir ;-)

Svea
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-11-2009 um 19:21

Auso ig finge das äbefaus en super Idee!!

Über mii chame nid viiu säge..
Auso Ig heisse Svea und chume vom Kanton Bäärn, ihr nöchi vo Biel!!
Bii 15ii (wahrschinlech diie jĂĽngschti do im Forum..) =)
Ig ga it 9. Klass, auso ga no it Schuel.

Das war ein kleiner Einschub meiner seits!!
Svea
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-11-2009 um 20:27

@Rahel, aso Dinosaurier :smilegrin:

Du gäll, Du muesch nid immer vo Dir uf anderi schliesse. Ich bi denn Zwanzig, und das sit Sächzäh Joor. :dork:

Mi DivertiMento Wärdegang chame im Däiäry noche läse.

Mini Hobbies Mann: Sleddogsports (hĂĽt no passiv), DivertiMento und mi Bruef

Mi Läbenselixier: Sleddogs und dr hochi Norde mit all sine Facette. D’Yslandschaft, Schnee, die unändlichi Wyti, Liechtstimmige (Aurora Borealis). Meh brucht denn dört kei Färnseh meh!!! Und s’non plus ultra mit eme Sleddog-Team dört chönne umekurve. Das bedütet vollkommeni Zfriedeheit. Yessss, I’m free!!! Es isch eifach mi Läbensgfühl!

Nachdäm mir teils 200 km überem Polarkreis und suscht in German’s Sibiere gläbt hän, sin mir sit guet eme Joor aber wieder in dr Schwyz asässig worde. Nach 13 Joor Renn-Aktivität mit de 4-beinige Fränds bini hüt dr Winter dur nur no passiv „zum-huärä-dri-schnurre-Mann-he“ bim Training und uf de Rennplätz azträffe. Also quasi als Sch…i-Chratzer… äh, das ischt nicht so wichtig… Will jünger wird meh jo nümm… :(

Nach dere Fango-Packig bim hütige Training, weissi werum mir uns in „den Gefilden des Permafrost“ um einiges wohler fühle. Tschöss isch das wieder mol e Schlammschlacht gsi hüt. :mad: Alli zämme samt Zuebehör unicolored. Ungfähr eso het unsers Smile nochhär usgseh: http://files.myopera.com/sklampfer/albums/712419/n107669_365...

Mi Gueti-Luune-Elixier: (lueg Däiäry) Sit öpe eme Joor s’CabaretDuo DivertiMento. Will sit denn weissi vo dr Exischtänz vo dene zwei Pimps. Sithär het mi dr DivertiMento-Virus packt und voll Gutzi, aber so richtig im Griff. Merkt meh’s? Permanänt e penetrant gueti Luune, und es isch eifach öpis vom Beschte, wo mir het chönne passiere.

Mi Bruef: Isch seeeeeehr interessant und mir hän e megasuper Arbetsklima!!! :yes: Also ich gang sehr gärn go schaffe, au wenn’s im Büro isch…
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-11-2009 um 21:59

WOW!!! dass das ganze sone aaklang findt, hani jo ni dänkt... riiispekt!!! :thumbup:

walĂ ... iz hani der fade vrlore... mais nooo!

@rahel: säg mer ifach jonny, wid kollegin... :lol:

@janine: jaaa... hallooo erstmaaal... ich weiss ja nich, ob sie's wussten... :lol:
ooouuu... jo, gang wük lieber ni zum fischer... dä muess wäg... jaaajaaa... da chasch de nid so ifach storniere... :smilegrin:

@svea: haaaaach... schuel... gniesses uf jedefall!!! ;)

@cheyenne: waaaaaaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa!!! sleddogs!!! :love: isch sicher mega!!! *träum*

ooooouuu!!! heheh... piiindlech!!! natürli guggi sehr gärn üser helde... :smilegrin:
walà... ds chunnt drvo, wenn me ufem bügel im forum schribt u ständig unterbroche wird... höhöh!!! ;)

black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur TrĂĽbsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 9-11-2009 um 12:35

Zäck, do bini wieder.....

Han endlich min neu PC übercho, nach es paar Täg Abstinenz chann ich endlich wieder mitschriebä (bim mim alte PC hät Tastatur nüm funktioniert uuuääääähhhhh:()

Denn schlüss ich mich derä Vorstelligsrundi doch grad mol aa.

Ich heisse Moni (bitte ohni ka, fahre kein Ford), han das Johr zum 4 tä mol min 29. Geburtstag gfiered!
Ich wohne ebefalls i dä Ostschwiiz
Bin VerhĂĽrotet, han ein Sohn vo 10 Johr und zwei HĂĽnd (eimol 8 Johr und eimol 1 1/2 Johr)

Mini Hobbies sind: Putze, chochä und wäsche...... ähh nei dass isch min Alltag, sorry.
Also zweit Versuäch: Ich losä gern Musig, luägä gern Film und vorallem luäg ich gern DivertiMento!!
Natürlich ghöred au mini zwei Wuffis dezuä. (Uslüftä muess mer diä jo au täglich.. hehe)
Rahel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-11-2009 um 14:21

From Dinosaur @ Cheyenne!!!!!

Uiiiiiiiii............ha Di nid in gliche Topf welle wärfe wiä mi, obwohl, Du bisch jo älter als i.........:lol::lol: (und überhaupt hani niemert welle demit beleidige, ehlewolt, so glaubet mels doch.........uääääähhhhhh)

Usserdem isch me jo immer so alt wiä me sich fühlt, gäll, und mit DivertiMento im Bluet wirsch eifach vo Jahr zu Jahr jünger.........:smilegrin:

@ fallen angel

Jo i däm Fall: Glüezi Flau Jonny Manu........odel ächt glich Flau Manu von und zu Jonny......:lol:

Läck isch das lässig, was me so vo all dene Lütlis wo do drin so umekurvne darf erfahre......;)
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-11-2009 um 17:26

@rahel: jo, dä spitzname hani unfreiwillig becho... de hesch di zwe mal aus ava im msn und denn heissisch plötzlech jonny... :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-11-2009 um 17:44

Soodeli, denn tuen ich au mal.

Min Name isch Nicole (gäll Rahel ;-)....), und gchume us em Aargau. Schaffe tuen i i de Unternehmensberatig (ja, die Firma hetti sogar 3 Buechstabe, aber das lahni glaub lieber bliibe...). I minre Freiziit han ich Hobbies. I tuen Divertimento-Tickets sammlä, nöd singe und uf kei Fall ab und zue eis kiffä... Mini Vorbilder sind so ääh... hani vor luuter kiffä vergässe...

Wa fehlt no? Ich bin wie d Cheyenne 20gi. Nonig ganz so lang, aber immerhin au scho 7 Jahr. Nöd verhürotet, kei Chind aber derfür 2 chlini Chatze vo genauso vill Dräck mached und brüeled wenns ned bechömed wass wänd.

Und Divertimento-Infiziert scho siit Jahre. Kei Ahnig wie lang, aber müesst no vor em erste Programm gsi si. Han die zwei mal imne Festzelt gseh (vor 20 Lüüt und dervo wahrschindli no 10 igladeni...), denn aber vergässe wies heissed und siit i vor guet 2 Jahr d DVD gseh han Hardcore-Junkie. Aber das isch e Gschicht für sich.
Rahel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-11-2009 um 18:01

@ Nic

Ja , ja, isch jo scho guet...........heul, brüll, zeter........immer uf diä chline, dicke mit de Segelohre...........schluchz, sabber.........schnief...........:lol::rolleyes:
funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-11-2009 um 20:58

@ black das isch guet, dass du en spitzname hesch, den werdet mer nöd verwechslet.

jetzt hani scho froid gha, hetsch den bi mir dihei chli chöne wiiterbutze.:lol:
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur TrĂĽbsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 10-11-2009 um 10:36

@funny_girl

Do häsch recht.

Tja, s'putzä, hm, isch würcklich nid mis Hobby aber es muss ja sein. :fake
sniffle:
Ui, ich bin bi mir scho völlig uusglaschtet. :)
danphi
DivertiMento-Newcomer
*

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 11-11-2009 um 18:07

Gugusli, ech ben jetzt au hier...

Ech heisse Manuela ben 23 Johr alt ond chome vo Lozärn...

Mini Hobby's send Rite, läse, Kino ond natürli Divertimento :)

Han die bede vor ca. eim Johr s erschte Mol im Gersag döfe live erläbe, absolut hammermässig gsi. Mer send de vorhär no ded im Restaurant goge ässe gsi ond de Jonny ond de Manu hend den grad en Tesch näbe üs gspese gha. boah mer hend fascht nöm chöne ässe do mer so öberrascht gsi send ond sie hends ded scho mega spassig gha :lol:
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-11-2009 um 10:45

@danphi: jo, denn härzlech willkomme be divertimento, namensvetterin!!! :smilegrin:

Rahel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-11-2009 um 11:03

@ danphi

Jo au vo mir es riese mega Master-Pussy-Pimp-Welcome! Schön bisch au i däm Club.......:lol:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 13-11-2009 um 11:22

Es isch emool, vor laaaaangeer, laaaangeer Zyyt…

Ups, faltsch… tschuldigung… hei mer doch jetz d’Lountsch mit dr Site vor Trudi Gerschter verwächslet... cha passiere, gäuet...

Aaaaaauuuuusoooooooo….. Mir si d’Sekiuritis, hei vorhär bir rhäätische Baaahn d’Dampfloki bewacht…

ääähhm… nei, natürlech nid! :no:

Folgendermasse: mir si zwöi. Si auso immer z’zwöite. :lol: Da simer nie allei ungerwägs, das hei mir no geeern! Us Schützig vor Privatsphäre (Erklärig fougt e chli witer unge) gäbä mir üsi Nämä hie nid vouschtändig bekannt. Me nennt üs M & P – no passend, wüus für „Mischen Possibäl“ schteit. Somit wär scho mau klärt, dass mir jedi Mischen erfolgrich bewältige. Wäre mir nid so guet hätte mir da dr Job vermuetlech ou nid…

Aber mau dr Reihe noh:

Bevor mir dr Sekiuriti Job bim Jonny und em Manu aträtte hei, hei mer natürlech scho super Referänze chönnä sammle. Mir si zueschtändig gsi füre Schutz vom uan änd ounli äktschen Hiirou Bruus Willis und si für dä Job denn gnadelos uf Kamfkünscht drillt worde. Ou läck mir, da chasch de nid from ieschterdei si, wenn dä Cheib muesch beschütze, da müesse d’Glubscherlis immer vou uf fokussiere und autozuum igschtöut si.

Mit dr Zyt, me wird ja ou öuter, gäuet, de isch das mit em Äktschenhiirou beschütze langsam nümä so eifach gsi. De hei mer haut müesse d’Uufer wächslä und si zum Nespresso-Schlürfer Wuumaneiser Tschortsch Kluuni. Simer auso scho froh gsi, dass mer da vorhär die Kampfkünscht glehrt hei. Die bruchsch nämli ou dertä, die ganze schmachtende Sabber-Tussene muesch däm arm Cheib ja irgendwie vom Liib haute. Eh jo, da mir dert nid weniger gforderet si gsi aus bim Brüüsu, hei mir üs haut zur Beruehigig es Nespresso z’vüu gnähmiget. (übrigens, unger üs gseit: dr Tschortschi het ä riese Villa – aber das isch es huere knorz ir Chuchi bis me bi derä Nespressomaschine isch :mad:!!) Wes um si geliebt Kafi isch gange het er leider kes Pardon könnt und de hei mer üs entschide, zrügg id Schwiz zrügg z’go. Aber mir si auso no immer gfürchtet vo dr Damäwäut wo ne tuschuur aghimmlet und verfolgt het.

Ja und sithär bügle mir Tag und Nacht und unger Isätz vo au üsnä Chräft für die beide DivertiMentos :yes:. Säubschtverschtändlich simer inkognito id Schwiz zrügg greist und müess üsi Privatsphäre wahre. Mir si üs nid so sicher, öb äch dr Tschortschi und dr Brüüsu nid äs Pröblem drmit hätte und ifersüchtig wäre, wenn si wüsste, dass mir jetz für DAS Top Komiker-Duo ir Schwiz büglä. Iii schtöuet nech mau das verletztä Ego vor – lääääck mir. Das wei mir doch vermiede, odääärrr?? Süsch chöit Dir de aui keni Füumli me gugge… Wenn z’Hollywood einä foht a spinne föi doch aui afo schtreike…

Ähm… nächschtes Thema… wo waren wir?

Ach ja, üsi Hobbys man… hei mer dänk ou vou krassi… :crazy: nämlech keini, man! Tja, Sekiuritis bi de DivertiMento – da hesch ke Freizit meh wo chasch Hobbys ha. Drbi würde mir so gärn do das Heli-Skiing mache, aber bis jetz hei mer eifach no nie Zyt gha dä Heli ufe Sässelilift z’chnorze. Jedesmau wemer am probiere si gsi hei mer scho wieder müesse go schaffe :spin:

Aaber, mir si ja no seeeehr tierlieb! Mir hei sehr, sehr gärn Tier! Guet, mit ere Spinnele muesch üs jetz nid cho… aber süsch… Mir hei ja zwöi Büsi. Auso zwöi Chätzli. Die schreie de jedes Gruupi id Flucht! :smilegrin: Und nid vergässä dörfe mir ja üses Tschiwuffwuff, wo im Geschtbuuk ja schomau isch vorgschteut worde. Es mega liebs Sekiuriti-Hundeli – vou abgrichtet uf Gruupies säubschtverschtändlech.

Jo, Dir gsäit, mir heis guet mit üs
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: was mach ich da une was??

[*] Verfasst am: 15-11-2009 um 17:27

@sekiurities: aaach, ich han gar nöd gwüsst dass ir echti sekjuritis sind;) voll genial:) aber demfall chani ja s nächscht mal wenni planB gang go luege persönlich Hallo sege :D

alsooo mal churz zu mir: ich han au mal ziit und irgendwo muet gfunde mich mal churz vorzstelle:

ich bin d singelfrau Lucia, und ich bin 20gi...
Brueflich bini Medizinstudentin (luut Johnny um eifacher a drögelis z cho ;)) und dass isch halt scho recht ufwendig.

I minere Freiziit han ich Hobbies. (wer hetti das denkt??):

Ich duen gern liiisme, höögle, lokomotiveeplakat und kafirahmdeckeli sammle... nei, nei also jetzt nomal im ernst:

Ich spile chorbball, duen gern süessi sache bache / choche, föteli schüsse, is kino gah, kaffi trinke, schnedere, 20min - Krüüzwortretsel und sudokus löse (vorwiegend während physik und chemie vorlesige, die sind ebe TOTAL spannend ;) ) und natürich mis Divertimento - tum verbreite;)

Divertimentisiert worde bini vo minere schwöster vor öppe 1.5 Jahr und sither hani zuvilisation sicher scho gege di 70 mal gseh und kenns scho so zimli uswendig. (viel besser als all die knoche und muskle woni sött.)

Uiuiui, ich weiss ja nöd wie das no endet mit dem divertimento - junkie sii.

aber es macht mer spass mit andere hardcore - ahänger z kommuniziere und zeme über de manu und johnny z lache:) vo dem her DANKE VIILMAL für euie grossartig isatz i dem Lounschli :) :kiss:
LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-11-2009 um 17:38

@ funny_girl
btw, mir isch grad no dis motto ufgfalle... GENIAL! mer chönnt scho fascht e 'wiisheit' nenne :P
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 16-11-2009 um 19:12

@ Luutschiiiiaaa: Das mit em Hallo sägä gschtautet sich eher schwierig, duet üs leid:(. Mir, schaffe in Zivil, da chöi mir üse Job quasi unbemerkt usfüehre. Je weniger üs persönlech kennä um so besser. So si mer schön im Hintergrund, unuffäuig und chöi igriffe wenns nötig isch. Da chöi sich ufdringlechi Fäns nie sicher si, öb mir jetz grad näb ihne schtöh oder wo mer si und de hei si sech scho gar nid drfür sech unaschtändig z’benäh. Het bis jetzt eigentlech tip top klappet! :yes: Und süsch müesstes de scho d’DivertiMentos entscheide, ob sie Dir d’Sekiuriti wei persönlech vorschtöuä…:)
funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 16-11-2009 um 19:52

@lutschiiaa (will i nöd bsunders guet im zele bin, zeli d'Buechstabe ez nöd einzeln ab)
han do glaub grad mini kreative 5 Minute gha...
die hani meischtens ganz schpot am Obig....
LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 16-11-2009 um 22:58

@sekiuritis

aber hallo das macht mer ja fascht scho chli angscht :o . ir sind ja fascht schwiriger z verwĂĽtsche als d divertimentos selber ...
jetzt hani mi scho gfreut entli mal gsichter zu dene ville biitreg im loungli z ha :(... villicht schaffis ja wenigstens über d divertimentos en persönliche gruess a eui uszrichte ;)

demfall mueni s nächscht mal wenni verbii chume brav sii, suscht chunnt das mit de anonymität nöd guet :P.
Rahel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-11-2009 um 08:13

@ LUUTSCHIIIIIAAAAA ;)

Also ab sofort gibi min Flau Doktel Plofessel-Titel ab......Jetz hämmer jo öpper do wo dä denn in nächerer oder fernerer Zuekunft zu Rächt treit....snifff, heul..........aber schön für Di :lol:
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-11-2009 um 12:09

Zitat Ursprünglich verfasst von Sekiuritis  
So si mer schön im Hintergrund, unuffäuig und chöi igriffe wenns nötig isch.

oke, de machi de znächschtmal chli tumult, dasi euch cha kennelere... isch guet??? :lol:

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-11-2009 um 19:05

Zitat Ursprünglich verfasst von fallen angel  
Zitat Ursprünglich verfasst von Sekiuritis  
So si mer schön im Hintergrund, unuffäuig und chöi igriffe wenns nötig isch.

oke, de machi de znächschtmal chli tumult, dasi euch cha kennelere... isch guet??? :lol:

Sekiuritis, das nenn ich doch emol e klassischs Eigegoal. :lol:
Ich schätz emol vorsichtig, fallen angel, Du chaf daaaaaaf u huara guat!!!
http://www.youtube.com/watch?v=2rGahip9Sy4&feature=PlayL...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-11-2009 um 10:23

NĂĽĂĽĂĽĂĽt Eigegoal da!!

Wenn d’Fallen Angel Tumult macht… Ja denn, müesse mir leider sägä, hesch Päch gha.. Die Person, wo mir müesse igriffe wägere, die het aschliessend läbäslang DivertiMento-Vorstelligs-Verbott. Auso mir würde üs das ja chli me aus einisch überlegge öbs üs das wärt wär. Wüu es nöchschts mau chunnt die Person aber de gaaanz sicher nümä ine…
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-11-2009 um 11:20

@fallen Angel: keis Problem, chunnsch eifach hüt Abig uf Cham. d Sekiuritis chönnd ja ned immer überall awesend sii. Jaja, "we are ollweis wötsching juuu", chönd ihr den wötsching mache wie d fallen Angel inelauft... Aber halt d Uswahl vo de Vorstellige wo d Sekiurities nur wötsche isch scho relativ chli, muesch der scho nomal überlege...
 Seiten:  1    3  ..  11

Gehe zum Anfang