DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: Aregige für d'Homepeitsch
Sekiuriti
Administrator

Beitrge: 2056
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

spin.gif Verfasst am: 6-11-2009 um 08:03
Aregige für d'Homepeitsch

@ Gizmo

Da me da ja Aregige und Vorschläg darf witergägä rund ume Webuftritt machä mir mau vo derä Möglechkeit Gebruuch... Mir hättä drum da no chli Ideeä...

D'Homepage isch ja eigentlech uf Plan B igschtöut. Da würde mirs no kuul finge we bi "über uns" wo obe au die verschidne Figure abbüudet si, mau d'Figure vo Plan B drichämte, wüu die jetz si ja vo zuvieliSation und drum irgendwie nüm würklech passend...

Und we dr News-Fläsh usegeit... werum isch dä uf dr Homepage schwupps scho im Archiv? Öper wo dä nid bechunnt gseht das ja gar nid. Chönnt me dä nid no chli presänter uf d'Page due?

d'Sekiuritis

Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
Gizmo
Administrator

Beitrge: 27
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 15-11-2009 um 08:32

Hallo Sekiuritis

Viele Dank für d'Aregige, ihr machet das genua richtig einfach nur säge und euri Wünsch mitteile - das isch tiptop.

De Input mit de Plan B Bilder isch absolut korrekt, die sind in Arbet und werde bald uf de Page ersetzt. s'Management hät ebe chli länger gwartet bis de richtig Moment da gsi isch um professionelli Bilder zmache.

Wägem Newsletter isch es so, dass genau ihr (Fans und alli andere wo sich registriert händ) in Gnuss vo Informatione us erschter Hand chömed. Jede wo das möcht, chan sich in Newletter iträge und dänn wird er/sie au belieferet. Öb mer das chli plakativer uf de Frontsite ufnehmend, nimi sehr gern zur Kenntnis und lueges mit dem Management no a.

Herzliche Dank für die Inputs.

Witerhin alles Gueti und beschdi Grüess
Gizmo

Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator

Beitrge: 2056
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 16-11-2009 um 19:44

hey Gizmo

Mir hei z'danke :thumbup: De simer mau gschpannt :) Si scho froh si mer nid so verchehrt, hei ja scho bau Angscht gha mir sige z'fräch gsi drbi hei mers ja nume guet gmeint :blush:. Aber für öpis isch ja das Thema eröffnet worde, auso mache mer doch ou Gebruuch drvo :yes:

bis glii
d'Sekiuritis
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
Rahel
Tiuunti Plauderplantage-Member

Beitrge: 134
Mitglied ist Offline

Motto: Lachen macht das Leben süss.....wenn nur da choge Karies nid wär!

[*] Verfasst am: 17-11-2009 um 08:52

Hm, freu mi scho uf diä neue Bildli.........:lol::yes:
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen

Gehe zum Anfang