DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1    3    5  ..  40
Autor Betreff: Plan B Show-Nachlese
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 4-12-2009 um 13:14

@nic: :lol: schiint jo z geil gsi z si!!! mais nooo!!! da bechunnt me richtig luscht druf, ou ummi eis z ga!!! haut leider ersch im märz... :sniffle:

abr das dohie isch jo fasch wi live debiisi!!! :)

aso, meersöi fürs zyt nä u brichte schribe!!! :kiss:

Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 4-12-2009 um 14:55

@Chey: Was morn gits de no es Brichtli vo ĂĽs?? :crazy:

Wir wĂĽssten von nichts!!... :smilegrin:
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 4-12-2009 um 15:07

Jäää nu, denn gits halt nüt zum Santi Niggi Näggi :lol:

Hey, ich wĂĽnsch Euch denn soooooo viel Spass hĂĽt z'Obe!!!
Ich dänk ganz fescht an Euch, dass es au dasmol wieder e Highlight-Explosion wird!!!

E ganz e dicke Knuddelknutschschmatzer und dĂĽent nid z'wĂĽescht!!!

Wish I were there, toooooo!!!
Cheyenne
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 4-12-2009 um 15:15

@Chey: Schön rede mer vom Gliiche... Aber d Tix han i glich scho mal gschickt. Mer weiss ja nie bi dinere Adresse. Wird dert d Poscht eigentli no mit ere Chueh verteilt oder händer scho Benzin?

@nomol Chey: Has ja grad gschribe woni mal en Divertimento-freie Abig gha han (also d DVD isch glich gloffe, aber bi dem TV-Programm chasch ja ned andersch). Und die zwei Ziile meh woni gschrebe han, gaht halt es Müü länger. Das han i ned au no chönne im Gschäft schriibe. Han ja scho zig millione Mails a dich müesse schicke...

@fallen angel: Ich find, Bade sind scho immer die beschte Shows. Also was s Publikum abelangt. Bade isch halt no im Iizugsgebiet vo Spreitebach, de JK fĂĽhlt sich ebe chli dihei bi eus...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 4-12-2009 um 15:20

@ Chey -Baby ..Ouuuuuu Tschööööössssss do wärde jo sogar d' Sekiuritis weich bi däm putzige Smilie .....
auerliebscht.......

Nach Show Nachlese giiitttttss de ssspeschaly fĂĽr you .....

Hey und Messi Tussiiiiiiiiii
Knutscherschmuddelbuss...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 6-12-2009 um 11:55

Uszug us Nic ihrem Showbricht:

Zitat

De Herr Fischer da hinte heigs jo au ned so guet troffe mit em Name),

Cheyenne's serious for once!!!

Heimatland!!! Also wenn öper jemols vo mir blaui Fläcke bechämti, denn definitiv nid Du! Hey, was e unglaublichi Unverfroreheit vom Conny! Also, es isch scho Zytli här woni Astrid Lindgren inägsoge ha, e Staubsuger isch e Dräck drgege gsi. :lol: Aber das Buech do hani weiss nid wieviel mol gläse. :smilegrin:

So, und dä blondi Jüngling uf dr Brugg (20 Jaaaaahr, blondes Haaaaaar) dört het dä wundervolli Name Jonathan treit. Und scho als 9jöhrigs Meitli isch gwüss gsi, wieni mol mi Sohn würdi taufe.
Dä cha wenigschtens jede richtig anechritzle. :smilegrin:
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 6-12-2009 um 15:42

Hey lass d Conny us em Spiel. Do muesch de Gian Franco go prĂĽgle. de het das gseit (sorry, isch ned klar ĂĽbere cho im Showbricht).
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 6-12-2009 um 15:59

Zitat

D Conny (eigentlich Cornelia, aber das seig wĂĽescht. De Herr Fischer da hinte heigs jo au ned so guet troffe mit em Name)

Denn erscht rächt!!!

Dr Gianfranco, wenni s'nägscht Mol gseh!!!
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 6-12-2009 um 16:34

da muess sich doch die zuvielisierti Höufti ou mau churz iimische... wes da um ihre Lieblingsnamä geit! :yes:

I bi nämlich ou DRFÜR dass Jonathan e seeeehr ä schöne Name isch und dä isch de bi mir ou zoberscht uf dr Lischte, und zwar scho sit Jaaaaaahre! (nume so zum sägä: scho BEVOR ig DivertiMento kennt ha!)

Dass das nume mau gseit isch! :grind:

Dr Gianfranco het ja da gar nüt z'mäudä, Gian heisst ja übersetzt so vüu wie Hans - auso bitte!! Wettisch lieber Hans heisse, Jonny?? äääh Jonathan?? ;)

zägg und weg... (Shownachlese de morn oder so...)
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

lol.gif Verfasst am: 6-12-2009 um 18:45

@ sekiuriti. Aso wenn meh ganz gnau häre lost heisst jo Jonny mit däm huere H jo eigentlich Hansli. Aber das ischt nicht so wichtig.
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 6-12-2009 um 19:27

Also mal nur ganz hösch. Ich möcht mich do als Autor vom Showbricht ganz klar vo dere Ussag distanziere. Das isch es Zitat und staht i keim Zämehang zu minere persönliche Meinig. Ich find es git schlimmers. Findt de Jonny übrigens au, het er minere Kollegin gseit woner für Agathe hetti sölle es Autogramm schriibe...
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 13:42

@Sekiurities: Han langsam Efeu a de Scheiche... Tourbricht in Arbet? Jetzt isch doch morn, oder? Oder isch morn erscht morn? Das wär denn aber übermorn und denn wär hüt jo geschter und geschter wär morn jo denn scho vorgeschter? Also wenn mer ganz gnau herelost. Hetti euche Bricht scho geschter sölle cho. Oder wart, ich lueg mal bi de Näbelmaschine...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 13:59

Hesch s'Efeu scho am Hals obe??? Gsehsch überhaupt no öpis? :lol: Muesch es halt nid so rägne lo!!!

S'git doch no LĂĽt, die sin no schlimmer als ich!!! Bin ich froh! :lol:
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 14:12

@Chey und Nic......

Nur ganz hösch ...vor höuftio Hädbängio.. allone ät Bürööliiiiii....
Aso mir läbe no...resp. ich läbe no.. aber mire zuvilisierte Höufti geits prächtig.. ha se auso scho ghört hüt...
dä Tourbricht hei mer scho widder usegnoh.. isch ja cho so lang druffe gsi und niemer het öppis degliche do när hei mer gfunge..mannnnnn!!!!! Tusssiiiss schtürme oder was ? und när nidemau Coment abgäh.. häää??

Nöö kei Seich Bellas... er isch auso scho nidergschribe.. jedoch het's Zuvilisiertä äbe hüt e chli e hektische Tag und het de zum Sänf wo i ha gschribe i das wo äs bereits het gschribe...nonid chönne s' AMEN gäh und ihr wüsset ja bi öis lauft das ebe nid ohni das da beidi vou drhinger stöi.. vou korräkt...äbe..!!! Läck huerä d 'Blöffseck hä??
Nei s' cha sich auso ume no um nes Wachstum vom Efeu bis ca. under d'Naselöcher handle...

Ja denn löhit mau d'Sunne loh scheinä.....

Eis, zwöi... bis Efeu...

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 14:35

jetzt gahts wieder... huere Efeu ĂĽberall

aber Sekiurities da müend ihr dure. Ich han au müesse. Znacht bis weissgottwenn Bricht gschribe, chum me zur Schüssle us gseh. Also wenns nach eusere liebe Chey gange wär, hetti also no währed de zweite Vorstellig de Bricht vor erste müesse schriibe...

(ja, s Nic het au ändlich d Smiley entdeckt...)

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 14:44

Jösses, die Unterstellige hüt dr ganz Daag. Du muesch nid immer vo Dir uf mi schliesse!

Ischt der Ruf erscht einmal ruiniert, so lebt es sich ganz ungeniert!!! :lol:

Eifach bevor's wyteri Mail do inedätscht!

NEIII, DR GESCHTBUUK Ytrag vom 07.12.2009 9:22 Uhr isch NID vo mir!!! Ehrewort! Aber ich find dä sauguet! :thumbup:
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 15:33

JO HUERE SCHTRESS MANN DO GÄNG!!!! Mir hei schliesslech ou no äs Privatläbä!! Pnöö wächslä, rüebli schelle, Maniküür, Pediküür... dir wüsset scho was...

AAAAAlsooooooooo...... lang und heiss ersehnt, isch er da, dr Bricht vo dä Sekiuritis:

04.12.2009 - Salo di Bienko, Oensingeno – oder doch Singen di Oeno?

Mir hei natürlech mau wieder d’Höufti verpasst, auso so komplett wird de dä Bricht auso nid si! :blush:

Zums vorwäg nä: obwou dr Jonny chrank isch gsi unds ne agschisse het cho z’spiele (jaja, ehrlech si si ja scho!) isch d’Show in Oensingeno gigantisch gsi!! Jonny, me het Dir d’Chrankheit uf dr Bühni auso totau nid agmerkt, Respect!! Und mir si auso riiieeesig froh gsi dass de trotz em Aschiss cho bisch!
Da müesse mer no s’Oensiger Publikum lobe wo da so unheimlech mitgmacht und so em Jonny (und säubschtverschtändlech ou em Manu) doch no e schönä Obe beschert het! (guet, bis ufe Schluss, die paar Nasene wo da im Alleigang e Standingoveischen hei wöuä akurble… Halllooooooo? Alles Bündnarflaisch im Publikum ghocket wo z’fuul isch gsi ufzstoh?? Das gloube mir ja nid…

Bir Begrüessig het me scho mau nid erfahre, dass dr Jonny s'Cabaret Divertimento isch (was üs säuber aber i däm Momänt ou entgange isch…mir hättes nid gmerkt). Wär isch tschuld gsi? ... Ähm, sorry Jonny, da a derä Stell!!! Wir wüssten von nichts...

Nachhär, dr Jonny isch chli am verzöuä während dr Manu sich vor Palme obe abe erholt und sich hinger dr Bühni no es Kamilletee gnähmiget, latscht no eini i Saal ine. Ab durch die Mitte… Jonny grinst und seit ganz lässig: Guete Obe, suechet Si ihre Platz? Si chönne süsch no ihres Nümmerli sägä, mir sinech gärn behilflech… So öpe ir 4. Reihe het de die Damä Platz gno (werum si die wo z'spot chöme oder zmitts ir Vorstellig ufstöi eigentlech immer so wiit vore??) und dr Jonny so: Weiss nid wies ihne geit, aber mir wär das extrem peinlich. Sie hets aber de easy gno, Reaktion vo ihre: Jaja, a däm Obe het immer öper s'Gfüeu gha si chöne die arme Cheibe drusbringe...

S'mitgschleipfte Mami vor zuvielisierte Höufti het de bim Fuessgängerstreife-Tischi vom Heini äs Descha-wüü gha... Churz vor dr Show, wo die zwöi agreist si und vom Parkplatz über d'Stross zum Saal hei müesse hei si nämlech mau wie bschtöut und nid abgholt schöön brav (kennt me vor zuvielisierte Höufti ja nid angersch ;)) gwartet, dass die cheibe Ample für die Fuessgänger mau grüen wird... hm... s'het auso schier bau Effeu gä a de Scheiche!!... Es si Lüt cho, no meh Lüt... bis mau e zimlechi Tschuppele vorem Fuessgängerstreife gstange isch und sech d'Bei i Buch gstange hei... Bis de mau irgendeine gmerkt het, dass me äuä no dr Chnopf hät söuä drücke, damit die liebi Ample merkt, dass da so es paar Schmalschpuurhirnis wo er Intelligänz drvo gsecklet si über d'Stross wei... :blush: Uuuu und de isch de chum drückt zägg und grüen gsi!!! Ääääh het üs öper e Sack für übere Chopf? Ja und de isch ebe dr Heini cho mit em Fuessgängerstreife Tischi... Auso Chey, dert hätte mir Dis Suurstoffzäut so öpis vo nötig gha!! Mir hei ja fasch kei Luft me becho. D'Öutere vom Hädbängerli si ou fasch verreckt, Mamma isch am toujours -Lachio verfalle und het sich ja einisch no baud ar Zwüscheverdrinkig verschlückt... jaja heis de scho ghört und Daddyo, het sich so ab em Heini bis zum Schluss mau so chli hinger sim Vordermaa verschteckt, dass die beide uf dr Bühni nid hei gmerkt welle jetze da immer widder usepruschtet. Auso s' Headbängerli het de scho zwüschedure miesse luegä, öb jetze das würkli dr Daddy isch wo sich da so hemmigslos loht loh goh uf em Stüehli, aber so isch es gsi,... guet er isch ja au scho Bleifuess uf Oensingeno gfreeset, wiu ers chum no het chönne erwarte und Mamma het wou gad dr Bode usebrämset uf em Bifahrersitz, so pressant het ers gha. Änd läst but not least, Amiga da Headbängerli...ja uf dere Site hets ja scho afo schüttle und chessle bevors überhaupt het ahgfange, und die beliebtischti Frog scho sit si s' Ticket het becho (x-mau sithär): Du aber i schäme mi de scho weisch jo wie ni ha miesse is Chüssi lache wo mer hei DVD -Zuvilisation gluet!!!....Yes-Bellaaa au das zum drühunderschte x-mau, thäts we like...genau so und nume so söus si...drum göi mer ja scho zum ja ihr wüsset scho wieviute mau luegä....und mir hei aui fasch nümä chönnä

Wo dr Asharan zum Heini seit är sig ä Schafsecku seit dä ou no „Määäääh“ - was mer bis jetz no nie ghört hei - und Schafsecku heig er auso no nie gseit zue nem… Dr Jonny sinersits isch fasch verreckt. :lol:
S’Gschpüderlete cha me de übrigens sehr guet us Hoorgel bruche… Heini: "Ou gschpüderlet... schi chönnetsch eifach chli i de Haar verteile..." Auso Lüts, we Dir Hoorgel bruchet, göit nid go poschte, hocket bi DivertiMento uf dr lingge Site i die erschti Reihe :lol:

Während dr Akrobatiknummere het de dr Küde sogar no s’Fyyr vo dr Sehnsucht, wo dr Manu scho bim Tagebuech zum beschte gä het trälleret. Auso abgseh drvo dass mir das eh scho nid chönnte hätte mir üs dört äuä nümä chönnä hebä. Aber die zwe hei ja e haubi Ewigkeit so usgharrt!! TROTZ em Fyyr vor Sehnsucht... das Fyyr het brennt und brennt.... Aber nach em ne Wyli het de dr Küde mau so schüch obe abe brüelät....so jetz isch aber de noche...s'Cordonbleu isch de langsam ungerwägs!!!!! ....Gröl... vom Beschtä Du............ s' Cordonbleu!!!... Achtung!!!... Chüblä ufstellä!!... süsch schpüderlets de chli gröber aus bim Heini :lol: drum eifach abeloh dä aarm cheib und em Gian-Franco no hurti eis is Doppu-ei-phone inedrucka...

Deeeheeenn d’Singleshow… Gianfranco, hesch Dir auso vou die richtigi usgläsä! Uf d’Frog wie si heisse tuet seit sie Katrin. Guet, das isch ja no nid witers tragisch.
Aber deeennn… Was machsch Du vo Bruef, Katriiiin?
Katrin: I bi im wäutschä!
Riese Gelächter im ganze Saal, Gianfranco verdräit d’Ouge. Im Wäutsche, was isch de das fürne Bruef??? (Das „wäutsch“ isch de füre Räscht vom Obe no zum Running-Gag mutiert…) Wo dr Dave frogt was sie de vo Bruef sig, seit dr Gianfranco „sie isch ir Drogeszene (Manu verdätschts fasch)…. Ja was söui sägä?... i bi im wäutschä… super…“ Gnädigerwiis het de d Katrin d’Froge eifach dörfe abläsä und se nid is wäutschä müesse übersetze. Bim Hanspeter het si de weder e katholische, reformierte no konfessionslose, sondern e wäutsche Gloube gha.

Jaja, da hets dr Gianfranco nid eifach gha, Värsli brünzlä isch ja süsch scho schwierig, und de ersch no uf wäutsch!! Das isch so in etwa eso gange: J’aime beaucop manger des mandarine, mais j’aime mieux dormir avec Catherine. D’Katrin het de ou no es Mandarindli übercho.

Dr Fasnächtler Hanspeter het churzerhand dr Burkhalter und dr Gaddaffi usem Programm kickt und stattdessä dr erscht Teil vom Wort des Jahres vervärslet... Isch de ungefähr so gange... Wachi am Morge uf i mim Bett isch über Nacht gwachse i de Hose es Minarett...

Bim Buebetroum vom Jonny hett dä de em Manu gseit, är söu für si Uftritt chli Atmosphäre schaffe, uf italiänisch, är chöns aber süsch ou uf Wäutsch mache :lol:. Die wos no nie gseh hei hei de natürlech gmeint, das "Bonsoir" vom Manu sig de äxtra wäg dr Katrin cho, het auso no nie besser passt aus am Frittig!!

s'eint oder ander mau si de die beidä no drus gheit, aber wie genau das gange isch... Jedefaus het dr Jonny alias Gianfranco irgendwie mau e Ewigkeit druf gwartet dass er ändlech dr Arbeit cha go zrügg rüefe, wüu dr Manu alias Küde s'Stichwort nie brocht het...

Und wo ischs gsi...gloub hie: dass niemer unnütz isch, säubscht wenn cha me ne immer no us schlächts Bispüu bruuche... guet, was die blondi Hanfpflanze abelangt... und rumms, chunnt hingerem Vorhang e Hand füre:

Zum Schluss isch eifach z' säge... e Biutifuuul Time isch es widder einisch gsi und es duet üs leid hei mer nid noh meh chönne phaute.. aber das isch au immer so schnäu verbii, und die ville Ihdrück immer, do chasch dr no so Müeh gäh...s'bliibt dr nie aus... und verdammt die Six-Päcks gseh afigs guet us... scho baud e chli übertriibä...

Ooooooh bäi se weii... mir si de das hüt Morge ou nid gsi mit däm Geschtbuukiiitrag 09.22... Aber mir sägä da nume: :thumbup:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 16:16

@ Motzarellas Chey und Nic:

Dr Showbricht isch scho laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang online!!!???

Hallloooooo??? :grind:

(ja was Dir chöit, chöi mir scho lang.....)
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 16:22

E Wälle für euche Showbricht

OK, zwei:

ihr sind ja au immer z zweite

Sobald i wieder Luft kriege vor Lache chunnt de e Feedback oder so.
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 17:00

Jo , muess morn läse, Stress do!!! Sorry! Vorhär hättis grad no chönne iirichte, aber jetzeeee!!!! Nöü Tschääääns!!!:(

10 Händ sött meh ha!
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 17:01

@Chey: hesch 10 Finger, das muess länge. Und übrigens, zum visuell schaffe langed zwei Auge uf jedefall...
Danke, Ade!
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 20:54

@sekiuritis: waaah!!! so genial!!! bi vor luter lache fasch vom näscht gheit... :smilegrin:

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 10:15

Hey Tschiggitas, woooooouuuuuuwwww, do het sichs warte meh als glohnt, ha mi köschtlichscht amüsiert und eifach so schön chönne eine abgröhle. I ha dä jetz s'3. Mol gläse. Merci 1000000 Mol!!! Und denn e riese Bricht anedätscht, aber Dir sind jo au schliesslich z'Zweite!!! :lol:

Jede wo ins BĂĽro inelatscht: "Dir muess es jo wieder enorm guet goh hĂĽt!" :lol:

Jääääää, simmer chli jalouse oder waaaaas??? :lol:

Wär isch ächt als nägschts dra mit schriebä??? ;)

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 10:38

18.12.... e gwüssi Chey glaub... Scho no blööd hesch mer dini Ticket-Date gmailt...
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 10:46

@Sekiuritis: Was i no vergässe han z kommentiere. De Minarett-Spruch. Chunnt mer irgendwie bekannt vor. De isch siit em 2. Dezember im Programm (am 1. het no dörfe de Gadaffi mitmache). Han eifach d Altersfreigab vo dem Forum ned gfunde, drum hani s de la sii öppis z schriibe. Also z Bade isch de Spruch denn no wiiter gange:

am Ă„ndi vo de Dating-Show:
JK zum Gian Franco: Uow, was bisch du denn fĂĽr eine?
Gian Franco: I bi do am schaffä (oder so)
JK: Hey, Pudel!
Gian Franco: Wuff Wuff
JK: Chasch au no mit em Schwanz wädle?
JK: *murmelmurmelirgendwas* (aber ich meinti ich heig s Wort Minarett ganz düütlich ghört...)
Und druf abe isch de Manu rächt froh gsi, dass de Jonny ned nur de eignigi Text het chönne...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 10:53

Jo, dä isch scho am 28.11. dra gsi, aber wenn meh halt wieder d'Hälfti verpasst vor gröhle, jo, ebe jo. Ha's nümm ganz zämme brocht;-))) Und usserdäm, hani mi do nid traut! Also die Sekiuritis überrasche mi immer wieder. :lol:
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 11:19

@ Nic und Chey:

was si gseit hei hei si gseit und chunnt dänk i Showbricht! – Mir si nume d'Brichterstatter und hei de da gaaar nüt z’tue drmit

Ufblaasni Hoseschisser-Showbrichtchritzler, Dir!!
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 11:23

jaja, aber wenn mer denn mal schriibt de Jonny heig sich über sin Name beschwert, denn schlendereds us allne Löcher... Motzarellas... derbii han i au nur gschribe was i ghört han.
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 11:25

@Nic

Jo, mini Brichtli wärde glaub jetz denn öpe langwielig... so nach em weiss nid wie vielte Mol. :smilegrin:

@Sekiuritis
Aso die rot Biire stoht Euch denn tip top. :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 11:30

@Chey: Doch doch do gits scho no Steigerigsmöglichkeit. Luegsch mal Itrag vo hüt 11:19. WORT-PROTOKOLL bitte. Aber jedes Wort...

Hämmer eigentli scho usglooset wer de Showbricht vom 27. März macht? Mir händ d Bewerbig vo de Sekiuritis gern entgäge gno. Chey, jetzt müemmer zäme hebe, denn simmer au z zweite. Togezer its bezer! Mir schaffe das!
 Seiten:  1    3    5  ..  40

Gehe zum Anfang