DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1    3  ..  40
Autor Betreff: Plan B Show-Nachlese
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 11:03
Plan B Show-Nachlese

Eigentlich sött meh wirklich mol meine, es chönni gar nĂŒmm besser wĂ€rde. Doch s’4. Mol „Plan B“ in BĂ€rn am 03.10.2009 isch mit ere Standing Ovation vom Publikum verdankt worde. Au wenn meh do derzue nĂŒmm meh muess sage
 Egal. :lol: Es isch e ganz e bsunderi Ambiance im Hotel National, wo alles nomol so guet zur GĂ€ltig bringt wie Plan B susch eh scho isch. Jonny & Manu are back and rocked tha house, aber wie!!! :thumbup: Dr Funke isch zum Publikum und wieder zrugg zu Euch gsprunge. Das isch weder zâ€™ĂŒberhöre no zâ€™ĂŒberseh gsi. Und nid numme Ihr hĂ€nd Euri helli Freu dra gha. Ihr sind eimol meh gigantisch gsi in BĂ€rn! Irresistible, amazing, excellent once more! :lol:

Und es isch sehr beruhigend, dass im Jonny sini Schultere wieder einigermasse okay isch. Wie sunscht wĂ€r denn die akrobatischi Höchstleischtig möglich gsi??? Jo do fallt uns denn nĂŒt meh drzue ii, usser Respect in Börn(er). Do sin uns d’Glubscherli fasch use gheit. :cool:

We’re ready ‘n steady for DVD-recording. Ihr hĂ€nds sĂ€lber gmerkt am Samschtig... Es cha ere (minimum!!!) Triple Platin DVD gar nĂŒt meh im WĂ€g stoh. Gaaaaanz ruhig, Jonny, wie versproche, mir gĂ€n alles in ZĂŒri! Gooooo for it!!!

@HeadbĂ€ng er Sekiuriti. Gaaaaaaanz gueti Besserig! Mir bruche Di am Donschtig unbedingt!!! Ohni Di goht’s eifach nit! Und mir chönne jetz unmöglich kneife!!! Isch d’LiveĂŒbertragig per Handy guet ĂŒbere cho???

Thanks again for some incredible moments. Was miechti numme d'Schwyzer Show-Szene ohni Euch???
@Freaks, Ihr wĂŒsset scho was:

Und wie genau hÀn die andere Fans Plan B erlÀbt??? Es dÀt mi denn scho schuuuuurig interessiere. ;)

Cheyenne
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 11:33

WOW!!! isch ja e monschter-text!!! simer fasch d kontaktlinse usekeit... höhöh!!! (jo, ĂŒber mini witzli lacht halt ni jede... walĂ )

so, jetze aber...

bi am 2.10.09 mit mire beschte frĂŒndin go gĂŒxle... si isch fasch d schiissi ab!!!
es isch dr oberhammer gsi!!! anderi wort fĂŒr ds gitz gar ni!!! oder weiss no öper eis???

bem outogrammstand hani denn no es "daumen-nach-oben" vom manu fĂŒr mi heiss name becho... walĂ ... vo wĂ€ge, es heisse mega viel so... besser, als exotisch u völlig unpassend zum nachname...
sorry!!! i schweife mal ummi ab...

i freue mi scho u mega uf z nÀchschte mal!!! :smilegrin:

hÀbets guet!

bÀÀÀi
fallen angel (aka manu XD)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Janine
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: Man wird nicht erwachsen, sondern nur Àlter!

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 13:43

booooz heilÀÀÀnd...definitiv monster text :)
ds warte hetsech glohnt!I ha iz no lachafĂ€u vom samsti abe. vor erste minute ah bis es fertig isch gsi hani nur glachet...u bir rĂŒckfahrt mit em zug hani so au haubstung Ă€ afau gha! dir sit wĂ€utklass gsi dr Funke isch definitiv ufs publikum ĂŒbergsprunge u wieder back ( stimme ar Cheyenne zue)

dĂ€ typ wo nĂ€be mir ghocket isch hetsech nur liecht ufgregt ab mine afĂ€u...dĂ€ het Ă€uĂ€ dr saal verwĂ€chsletoder so.... ganze zwei stunden die gleichen gesichtszĂŒge :mad:
uf jedefau het das mi ni gross gstört i ha À mega party gha

absolut spitzenklasse gsi divertimento rocks :thumbup:

i chli meh aus 2 mönet isches wieder so wytt interlake i chume und wo hockeni??!! 1.REIHE
freue mi mega

schöns tÀgli

janine

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 14:57

So guet!!! HĂ€rzlich Willkomme Ihr Zwei in dr DivertiMento Family;-)))

@Janine, nei, sags nid, scho wieder so e SpassbrĂ€msi http://www.maikpeschke.de/spass/02_spassbremse_2.gif nĂ€be Dir??? Hesch jo scho letscht Mol so eini nĂ€be dra gha. Aber Du hesch es jo usegrisse fĂŒr Zwei oder gar Drei. :thumbup:

Erschti Reihe, Du trausch Di öpis!!! :lol:
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 15:30

ja leider....aber ha dÀ gar nid so richtig wahr gno bi so oder so henne imne flash inne gsi :smilegrin:
buchmuskukater,stimm am arsch u dhĂ€ng hei o weh da vom viele chlatsche...ha auso aus gĂ€ fĂŒr dĂ€ nĂ€be mir
so richtig znÀrve...

ja ha dĂ€nkt erlĂ€bsch villech nur einisch da hani mĂŒesse zueschlah.muess aber Ă€uĂ€ de no suurstoffzĂ€ut mit
nĂ€, sĂŒsch chönnts de gfĂ€hrlech wĂ€rde :)
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 15:58

Sodeli, Leidiis Ă€nd Leidiis. Cheyenne prĂ€udly priisents... hĂ€v Ă€ möderf...ing fön with KĂŒde Ă€nd Gianfranco. Das het denn d'WĂ€lt no gar nie gseh;-))))

Das chani Euch denn nid vorenhalte!!!:starhit:
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 17:16

@janine: congrÀtuleischens!!! i ha de im april z inti erschti reihe... dafi frage vo wo as chunnsch? =)

@cheyenne: mais noooo... mini föteli si voll verschwumme... sogar das vor outogrammstund... oder so... aber gÀu... ha ou mitm handy gfötelet... und denn ersch no akku fasch tod... na ja... im april nimi uf jede fall d digi mit!!! (schwöre!!!) XD

ah und... thx fĂŒrs welcome!!! =D

walĂ  ^^
Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 17:27

@fallen angel:chume vo oberburg kt.bÀrn!?!? kensch das?!?!:)
und du?

@cheyenne:super föteli...definitiv einzigartig
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-10-2009 um 17:55

Seit mer gad nĂŒt. :$ I chume vo boltigen. Bi aber z interlaken ufgwachse. :-)
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

thumbup.gif Verfasst am: 19-10-2009 um 12:26
Cheyenne's back from Villa Bacho di Sempo

Es isch eifach wieder e giga ErlĂ€bnis gsi in dr Villa Bacho di Sempo. :lol:Mit de Sekiuritis im Schlepptau (Messi Tschiggalinas vielmol fĂŒr Euri moralischi UnterstĂŒtzig!!!) isch is au dĂ€ WĂ€g nid z'wyt gsi. Dr Jonny und dr Manu hĂ€n ihm eifach wieder mol tönder Zunder gĂ€h am Samschtig und sĂ€lber sichtlich ganz viel Spass gha uf dere BĂŒhni. HĂ€rzliche Dank fĂŒr dĂ€ super glungeni Obe!!!
Und s’URFULAAAAA if denn au drbi gfi!!! Jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh!!!

Mir hĂ€n Plan B jetz zum 6. Mol gseh, und Ă€s is denn no lang noni feti!!! Do hilft denn au die DVD nĂŒt. Es sin do eifach immer wieder ganz neui SequĂ€nze din, wo enorm viel Improvisation abverlange und eifach e Unikum bliebe, und meh nie meh wird vergĂ€sse. Es lohnt sich eifach, das Programm so oft wie möglich go luege und ich freu mi scho tierisch uf s’nĂ€gschti Mol!!! Es isch und bliebt spannend!!!

Uns isch denn scho ufgfalle, dass e paar SequĂ€nze plötzlich anders gsi sin, paar Sache wĂ€g gfalle sin, drfĂŒr wieder anders dri pflĂŒmlet. Aber mir hĂ€n eifach nid genau chönne sage was es genau gsi isch, usser natĂŒrlich die zuvieliSierti Sekiuriti-HĂ€lfti (das isch denn so e StrĂ€ber)! Und nochhĂ€r het is denn dr Manu au verrote worum. Sini Stimm isch churz vorem „TschĂ€se-sage“ und sie Schulter-Nacke Bereich (Ă€h, Tschuldigung gschwind, das isch doch normal im Jonny sini Problem-Zone???) het Ă€r au mĂŒesse schone. So isch denn z.B. d’Tennis-Kreisch-SequĂ€nz dus glo worde.

Mir: „Aaaaah!!! Jetz wo Du’s seisch!!! Jo genaauuuuuuuuuu!“
Manu: „Isch Euch gar nid ufgfalle, gĂ€ll?“
Mir: „Ähm, nei!“
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, und mir schimpfe uns alli zÀmme Extreme-Hardcore-Freaks, ICH REVIDIERE!!! Numme die zuvieliSierti HÀlfti het die Bezeichnig verdient!!!

Aber ich weiss denn scho ganz genau, werum mir das so gar nid gfĂ€hlt het. Das Geschreie und Gestöhne isch genau dr Grund werum ich sit Seles-Zyte kei Dame-Tennis meh due luege. Do bechum ich schlicht und eifach Aggressione, will das het mit Tennis nĂŒt meh z’due und cha meh jo nĂŒmm alose. Ich frog mi jedes mol „Was genau duet denn bitte dene Pussies weh???“

Und s’Highlight: S'Tussi in der 1. Reihe isch chum zrugg z'halte gsi. Zum GlĂŒck isch do no im Jonny sis Mikro derzwĂŒsche gsi... Will bim AwĂ€rfe mit vollem Turbo-Aalauf vo dr Unterwösch hĂ€tt sie susch e VolltrĂ€ffer glandet und dr Jonny sich no verschluckt dra. D’Sekiuritis sin scho in Imörtschensi-Agriff-Bereitschaft gsi , will dass sie nid no d’BĂŒhni gstĂŒrmt het, isch denn no alles gsi. Dr Mikro-StĂ€nder isch so churzerhand zum BH-StĂ€nder umfunktioniert worde. Kreeeeeeeisch! Dr Jonny het denn e paar KichersequĂ€nze in sinere suscht immer aschtreine Performance gha, und dr Manu hets drnĂ€be fasch verdĂ€tscht vor gröööle. Und ich, ha wieder mol s’SuurstoffzĂ€lt mĂŒesse in Aspruch nĂ€h.

Manu, gaaanz gueti Besserig und heb chli Sorg zu Dinere Stimm!!! Loh’s Dir emol richtig guet lo go bimene Wellness-Bsuech!!! Du weisch scho, die gmischti Salat samt Zaziki-Bude isch ame gar nid emol so verkehrt. Guet s’Zaziki cha meh usnahmswis glich wĂ€g loh, es git jo dört au no anderi Relaxing-Programm, damit Du wieder chasch Vollgas gĂ€h und Di Image als Rampesau lĂ€be. Nei ich hör nid ĂŒffffff DĂŒĂŒĂŒĂŒĂŒ!

Thanks soooo much again for everything you’ve done. CU soon!!!

Cheyenne

PS: Lut em Master Pussy Pimp himself wird wohrschinlich die 2. DVD Ufzeichnig vom Frytig gröschteteils uf d DVD brönnt, mit Usnahm vo dr Heini Aebersold Nummere wo am Donnschtig sicher besser gsi isch.
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur TrĂŒbsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 19-10-2009 um 12:36

Cool :lol:

Ohje, hoffentlich isch dÀ Manu bald wieder fit.

@ Cheyenne: Wieviel mol gosch no go luÀgÀ? Will dini bricht sind dÀ Hammer!!!:yes:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 19-10-2009 um 12:43
Ups

Messi black;-))) Meh lÀbts halt grad nomol viel intensiver, wemmes cha ane chritzle. :cool:

Houuuu, do ĂŒberfrogsch mi grad e chli. :lol: Muessi zerscht go zelle, es chönnti sich im zweistellige Bereich bewege. Aber jetz hani mol e Monet DivertiMento Pause. Und denn, yeaaah, gohts wieder rund!!! :lol:
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 19-10-2009 um 12:47

Hehe... bitte, bitte

Ououououou, do hÀsch aber öppis vor.

Mer chönnti dich jo als Stammgast bidĂ€ VorfĂŒhrigĂ€ ufzellĂ€! ;) (Goht jo au unter Sponsoring!)
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 19-10-2009 um 13:08

Jo muess dirÀkt nÀgscht mol froge, öbs Àcht e so e Aboneneneneenment git oder eso. :lol:
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 19-10-2009 um 14:34

Menge-Rabatt!!! :lol:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 19-10-2009 um 15:24

Aso, bevor sie mi schlön, sagi nid nei. :no::lol:
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 20-10-2009 um 08:55

Was hesch Du genau gschribe, Chey?? Chasch es bitte nomau wiederhole?

Die zuvilisierti Höufti trout ihrne Ouge nid rÀcht...

Cheyenne Maschter-Pussi-DivertiMento-Hardcore-FĂ€n-Tussi hörself tritt ihrĂ€ Tittu a die zuvilisierti Sekiuriti Höufti ab??? LĂ€ck, i fĂŒehle mi ja extrem geehrt!! Aber die Sach mit em SchtrĂ€ber... I bi schlicht und eifach nume ufmerksamund SO ÖPIS FAUT EIM EIFACH UUF!! .
Und ĂŒbrigens, nume so us hösche Ischueb... d'Chey het das Programm ja bereits zum 6. mau gseh, mir ersch s'4. mau!! WĂ€reliwĂ€r hĂ€tt jetz Ă€ch das söuĂ€ merkĂ€, dass die Tennis-Nummere nid cho isch?? mir heis usegfunge.... Dir ou??

Aaabeeeer.... dr zuvilisierte Höufti doch egaaaaal!!! Die nennt sich ab sofort von und zu

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-10-2009 um 15:42

Nach Eurem Imörtschensi-Ysatz hĂŒt... REVIDIERE ICH NICHT!

Es bliebt drbi.
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 12:27

Alsoalso Cheyenne, vo dir hetti scho chli was meh erwartet. S Manu-het-de-Finger-ir-Nase-vom-Jonny Gsicht bemerke, aber nacher ned merke wenn halbi Nummere wegglah werded... Das hett ich sogar gmerkt (und ich han ja bekanntlich wĂ€hred de Show meh z tue mit Groupie-GrĂŒcht dementiere als dass i em Programm chan folge...).
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 12:47

Houuuuuhhhhh, jo die DVD hani au nid numme 6 Mol gseh sondern siebehundĂ€rtachttuusigzwohundĂ€rtsibenedrissg Mol!!! Also die Ändlos-Schleife do, (Lueg Geschtbuuk-Ytrag vom 28/07/2009 am 10:05 Uhr) womer d'Sekiuritis scho in ZĂŒri hĂ€n welle wiis mache, isch denn nĂŒt gsi!!!

Nobody's perfect, und Ihr wĂŒsset scho was... that's NOT my name!!!:no:
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 13:22

HAAALLOOOOOOOOOOOOOOO???????????????????

Hei mer da öppis nid ganz richtig glÀsÀ??
Groupie AAALLLAAARRRMMMMMMMM???:punk:

Sie wissen ja Sekiuritis always im Ihsatz..... jaja wenns brennt dann sind wir da....:cool:

MiessĂ€ mer da hösch e Smaschtigsnommitag Üebig uf e Mittwuch vorverschiebĂ€??? einfach ohne alkoholll Bitte..
SĂŒsch mögĂ€ mer de am samschti nĂŒmmÀÀÀ suffÀÀÀ......................
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 13:45

@Sekiuritis: Kcheine Paanick. Nöd Groupie Alarm sondern eher Spass-BrĂ€mse-Alarm ir 2. Reihe. HĂ€nd mich die Krawatte-SchlĂŒĂŒch doch tatsĂ€chlich als Groupie bezeichnet, nur wil ich gseit han ich heig d Show schomal gseh ("eimal". ned "drĂŒĂŒmal". Das hani mer grad no so chönne verkneife). Han ihne denn probiert klar z mache, wie das so funktioniert mit dem Divertimento-Virus. Aber glaub die zwei sind gimpft dergĂ€ge.
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 13:54

Ufffffff ........ :spin:

schon mal guuutt............. Ahhh do simer jetze aber ganz flauschig widder am abafahhra..... tip top .....
Situation... unter Köntröu....:crazy:

Scheisse man.. die heis ja gar nid im griff gha dÀm Fall............. eja kei ahnig wo de Moschtli de Bart hout dÀm Fau....
aber mal gucken .. evtl hets ne ja d PfunzlÀ no ahgschmisse:info: wÀhrend de show.. und si si de mit em Virus.. infiziert worde..
wĂ€ri sehr wĂŒnschenswĂ€rt... u sĂŒsch...........

Üssss doch egal.....
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 13:55

Äh, Tschuldigung gschwind, Sekiuritis. :lol:

@Nic
Wie au schomol gseit wĂŒrd ich jo denn grad hei schicke, goht denn gaaaaaaar nid!!! :no:

Deeeet isch d'TĂŒĂŒĂŒĂŒĂŒĂŒrÀÀÀÀÀÀ!!!! :lol:
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 14:24

@ Chey............

Jaja...das ischt ganz verreckt... mir hei de d ' Messitsch scho bögget .......
isch den au im Solethurnische ahcho....

Mer gsend öis de dussÀÀÀÀ Tussi.... Du wÀisch scho... was de gfööhhnt wird...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 15:30

@Sekiuritis

LÀck mir, föne isch eigentlich no ganz nÀtt usdruckt, Tschiggitas.
Folks, d'BIIIIIIISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ goht :lol: D'BIIIIIISSSSSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 15:42

Nur no ganz hösch..............

Mir si de im Fau WĂ€tterfescht
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-10-2009 um 16:08

Jömer nei, i bi denn ganz anderi Minustemperature gwöhnt, aber mit de Sekiuritis hani denn nid grÀchnet gha, wenn die denn mol Luft hole...

Saletti zemme... :lol:
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-10-2009 um 21:03

isch glich wenn ich dere Unterhaltig nĂŒme chan folge?? Fööön-was?? iiisss mir doch egaaal....
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 23-10-2009 um 07:59

@Nic

Lug, Du bisch bereits bim 2. Mol Plan B luege als Groupie vo dene SpassbrĂ€msene-KrawatteschlĂŒch abgstĂ€mplet worde, und do hani mir halt das Smilie "ich sag nix" bi de Sekiuritis nid chönne verkneife.:lol:

So und denn hĂ€n sie dr Fön aa glo :lol: Also dr Hurricane um genau z'si! :smilegrin: , ich ha mi Status als Hardcore-Fan jo an anderer Stell bereits wieder mĂŒesse revidiere rsp. hani grad mĂŒsse abtrĂ€tte. :(
 Seiten:  1    3  ..  40

Gehe zum Anfang