DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1  2
Autor Betreff: Sekiuritis Link... ;-)
Sekiuriti
Administrator
********


Avatar


Beiträge: 2056
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 28-12-2009 um 13:22


MIR chöme uf Basel... :smilegrin:

usserdäm: us Sekiuriti bisch ja eh immer drbi :cool:
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
dommeee
Tiuunti Plauderplantage-Member
***


Avatar


Beiträge: 388
Registriert seit: 6-10-2009
Wohnort: 4058 Basel
Mitglied ist Offline

Motto: s'lääbe isch kasi schoggistängelii>---schaad, susch würdis grad wäg mampfe ;D

[*] Verfasst am: 28-12-2009 um 15:33


haha stimmt au widdr XD ^^
i ha nämli zerst gmeind die passe vo deheime uf em sofe vorem färneseh uf d stars und stärnlii uf!!;)

:lol::lol::smilegrin::smilegrin:
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator
********


Avatar


Beiträge: 2056
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 28-12-2009 um 21:30


Jonny und Manu hei fürnä guete Zwäck Marronni verchouft :) :thumbup:

http://www.zisch.ch/navigation/top_main_nav/nachrichten/leut...

(Bildergalerie: letschts Bild)
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator
********


Avatar


Beiträge: 2056
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 20-2-2010 um 21:36


Ä chli äs älters Interview mit em Jonny usgrabe… (Datum obe tüüscht…) :smilegrin:

http://zisch.neue-lz.ch/news/artikel.jsp?ref=65627469
(äääh, Hipp-Hopper?? Mit wäm hei si jetz s'Interview gmacht?? mit em Jonny oder äch doch mitem Manu?? :lol::lol: Irgendwie heis die aui scho nid im Griff wes um DivertiMento geit... dert Nämä fautsch, hie öpis verwächslä... etc... :crazy: )
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
 Seiten:  1  2

  Gehe zum Anfang

Powered by XMB
XMB Forum Software © 2001-2012 The XMB Group