DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: Entstehig, was isch euch ufgfalle?
Dalio
Tiuunti Plauderplantage-Member

Beitršge: 318
Mitglied ist Offline

Motto: Jetzt aber e Wuche spöter isch au ok

[*] Verfasst am: 26-2-2012 um 02:02
Entstehig, was isch euch ufgfalle?

So. S isch zmitzt in dr Nacht, meh chönnt scho fascht Morge säge und doch no bin ich wach und weiss nid, was mache.

Do han ich mir (no)mol d Entstehig vu Plan B agluegt und mir sind e paar seeeehr interessanti sache ufgfalle. Uh das isch interessant. Im Feuerl√∂scher gibts achtung, Molek√ľle, ok, das isch nid so wichtig.

Ich säg mol zwei Sache us em Teil 2.

Erschtens (1.) bi 5:20 han ich mir die Uflischtig vu de Nummere genauer agluegt und mir isch "Match (Trainer, Fan)" ins Aug gumpt (Het schaurig weh gmacht, d Br√ľlle hets nur e bizli d√§mpft)
>>Was dänket ihr, wie die Nummere usgseh hät? Wer isch Trainer, wer Fan?

Zweitens (2.) bi 11:00 was wär d Nummere Blind-Date gsi? Will das mit dr Datingshow het anderscht usgseh.

Ah, no eins:

Drittens (3.) 6:24 m√ľend ihr mol ahalte und de Text l√§se. De Asharan het mol Viktor gheisse. Usserdem isch de ganzi oberi Abschnitt vum Haini w√§gcho. Was s√§get ihr dezue?
>>Wärs besser mit gsi? Wie findet ihr en?

Falls es das alles scho do im Forum git, s√§g ich sorry, aber ich ha grad nid viel meh z tue. Usserdem wird d Divertimentospannig f√ľr in zwei Wuche langsam unertr√§glich xD

Vieli Gr√ľessli
Dalio

I gschp√ľre... d Dalio het de Komentar hinterlo... DAHHHHH!!!!!!! VOLLTR√ĄFFER!!

C'est en faisant n'importe quoi qu'on devient n'importe qui!
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator

Beitršge: 2056
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 26-2-2012 um 08:38

Also d√§ mit em Viktor weiss i no. S'erschte mau woni Plan B live gseh ha (Januar 2009) het er Viktor gheisse und het ou no nid d'Frise gha vom Asharan. Aber wenn das gw√§chslet het, weiss ig nid. Ma mi n√ľm erinnere √∂b er 2 1/2 Monet sp√∂ter immer no Viktor het gheisse oder scho Asharan ...

Vo D√ĄM weiss IG N√úT!!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitršge des Benutzers ansehen

Gehe zum Anfang