DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: A wonderful crazy year.
meimei5Stacks
Wandelndi Plauder-Chnoschpe
****


Avatar


Beiträge: 883
Registriert seit: 26-1-2011
Wohnort: am Thuner-Beach
Mitglied ist Offline

Motto: Da musst du durch wie ein Lurch, wenn du ein Frosch werden willst!

[*] Verfasst am: 26-1-2012 um 13:08
A wonderful crazy year.


A wonderful crazy year …

Und ja es ist so, ein ganzes Jahr ist es her, als ich hier ankam und sagte, ja, hier könnte ich mich mal so anmelden…
Hätte um Gottes Willen nie gedacht, dass daraus einmal etwas so wunderbar tolles werden würde.. Hier bin ich jetzt nun und ja ich spüre es…
Hier fĂĽhle ich mich richtig wohl
Warf immer ein, oder zwei, manchmal auch mehrere Blicke hinein und das immer und immer wieder.
Ab und zu fand man auch ein paar Einträge von mir, manchmal unnötig, aber soll ja witzig sein
Kann gar nicht alles aufzählen, was doch schon in diesem vergangenem Jahr alles passiert ist..
also jetzt aus der Sicht, worauf sich das ''crazy'' bezieht.
Und ja, es war einfach crazy verrĂĽckt!
Aber, wunderbar verrĂĽckt eben
Der Funken ist schnell auch zu mir gesprungen und ich habe mich mit dem wunderbaren Virus schnell infiziert gehabt, ja, der traumhaft schöne DivertiMento-Virus!
Aber, es blieb nicht lange nur ein Virus, nein, daraus wurde auch so richtig schnell eine super tolle Sucht – Die beste Sucht, die es gibt
Und ich denke auch, das geht anderen auch genau so
Deswegen ist es hier ja doch so schön!

- Eifach Hammer!


Liebi DivertiMentos, nur ganz hösch.. Eine kleine Einführung Meinerseits:

Cabaret DivertiMento

..Mein ein und alles, was wĂĽrde ich ohne euch machen..
Es ist das Lachen, dass ich immer wieder durch euch erleben darf und kann.
Die unglaubliche Begeisterung an euch lässt nie nach, sie wird mit jedem Tag stärker und stärker.
Durch euch zwei habe ich gelernt, was richtig lachen zu können bedeutet und wie schön dieses Gefühl sein kann,
was man als GlĂĽcklich bezeichnet!
All eure Fans wissen ganz genau, wieso sie euch so lieben und ich weiss das auch ganz genau:
Es ist die einfache Komik, die wir im Alltag auch wieder finden und ihr macht daraus etwas ganz besonderes.
Die Fröhlichkeit und Munterkeit sieht man euch richtig an und man merkt, euch macht eure Arbeit richtig spass und mir auch!
Comedy hat viele verschiedene Seiten, doch das was ihr da auf die Beine stellt ist grosse Klasse und das kann euch niemand abstreiten.
Das wurde auch bestätigt mir vielen tollen Preisen, die ihr sehr verdient habt, bravo!
Ich kann euch nur loben und sagen macht so weiter, denn so werdet ihr noch grosses erreichen können!


[Geschrieben; irgendwann, mĂĽsste so im Jahr 2011 gewesen sein.]
Zitat

denn so werdet ihr noch grosses erreichen können! denn so werdet ihr noch grosses erreichen können!
Also haben sie ja schon, aber ich weiss, da kann noch mehr kommen!
(Einer geht noch!)



Iz mau vo mir zu euch... Liäbi Gschwüschteti, Liäbi Gschweuti…
Iz isches würkläch scho äs Jahr.. Scho schnäu gangä odäär?
Möcht euch aunä einfach o mau dankä sägä für das Jahr, wöu ig weiss ganz genau, ohni euch wär das niä so cho –
Nähmläch so wunderbar crazy äbä!
Was ig doch aues ha dörfä erläbä, äs git würkläch viu, viu Highlights, wo ig chönti ufzeuä..
eigentläch für jedä Tag eis, wöu das doch immer äs Highlights isch gsi, i das Forum dörfä ga luägä und mitschribä!
Und ersch no wemä so aus 14 Jährigs Meitäli, darf scho nach 2 Mönet intensiv DivertiMento, im Fanclub mit mischä und mit pläuderlä! Supii toll, aber äs geit no witer, äs geit no witer…
…hani mer doch so dänkt, weni scho darf im Fanclub mitschribä, wörum de nüd zrüg gä?
O wes numä chli isch gsi…
Düämer doch da mau häufä mitbaschtlä für die letschti Show vo Plan B, isch mer denn ä grossi Ehr gsi!
Und wiä das no nid gnuä wäri gsi, schribt mir doch tadsächläch ono so näs super Engeli und fragt mi, ob ansteu vo ihrä nid ig wetti a di letschti Show ga?

…OMG? Mini erschti Reaktion..
Nei, das geit doch nid, ig meinä ig bi ersch so sit 3-4 Mönet hiä chli am schribä und när das?
Aber Sie hets vou ärrnscht gmeint, aber ha doch immer no chli äs schlächts Gwüssä Wou ig meinä ig ha a ihrerä Steu die LETSCHT Show vo Plan B dörfä ga luägä!

MERSI, LUCIA! ..Wett mi eifach no mau so bedankä, wöu aso das würd nid jedä machä! Und wiä wäri das no nid gnuä gsi.. … OMG! Ig ha äm Manu und äm Jonny d’Hand gschütlet!
(Kei Scherz, hami so gfüäut..)
Äs isch schön gsi z’gseh, wie mä öberem, wo mä würkläch über aues angerä verehrt, öbis dörfä z’schänkä!
Und nach däm bombastischä Abä het de o schnäu die ganzi Schwiz (aso Heimbärg) dürvo müässä erfahrä, aber de mit Blauliächt und Sirenä (oder äbä rot's Liächt... )

- Das so zu dene paar Highlights!



Item.. Giz ja da ono diä immer meh wärdendä Fernsehuftritä vo DivertiMento, ig gloubä dr Virus het iz diä ganzi Schwiz,
o wenn numä chli packt!
Ha mi immer wider gfreut, wemä öbis, o wes nume 2 Sekunde lang gangä isch, vo DivertiMento im Fernsehhet chönä gseh.
Ig bi immer dĂĽrbi gsi!
Spätischtens ab däm Momänt hei de mini Euterä äntgüutig dänkt, was ig für nä Junkie bi..
Doch, das wird immer und immer no meh und söu o immer so blibä!


Bäck tou Forum!
Füählä mi u wouh hiä im schönä gmuätlächä Forum, o we mängisch gad nüd los isch,
aber denn isches immer wider schön i autä Erinnerigä chli ga umä luägä und da chamä säch scho rächt schnäu verliärä,
so 2 Stund öbis am läsä… Auso da si de aubä schnäu 4 drus wordä...
O weni äs paar Sachä scho mau ha gläsä, ig lises immer und immer wider gärn, das bringt mir eifach äs lächlä iz Gsicht!
Dürzuä no DivertiMento Videos luägä und d’Wäut isch wiä im Himmu!


Geit euch villäch mängisch o so..
Uf jedeä Fall, vo mir zu euch:

MERSII für das tollä Jahr!
Für aues, wo im Forum, oder Facebook.. , oder schüsch wo passiert si, wo ni eifach ha dörfä lachä


Solah.. das so zum nä wonderful crazy Jahr vo mir.
Grüässli, meimei aka. Melanie





Folgt mir, ich weiss auch nicht in welche Richtung!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
meimei5Stacks
Wandelndi Plauder-Chnoschpe
****


Avatar


Beiträge: 883
Registriert seit: 26-1-2011
Wohnort: am Thuner-Beach
Mitglied ist Offline

Motto: Da musst du durch wie ein Lurch, wenn du ein Frosch werden willst!

[*] Verfasst am: 1-2-2012 um 18:37


Und ig freuä mi scho, was 2012 so aues wird cho
O we mi Höhäpunkt ersch im Dezämber wird si :smilegrin:




Folgt mir, ich weiss auch nicht in welche Richtung!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie
*****


Avatar


Beiträge: 1276
Registriert seit: 14-10-2009
Wohnort: uf em Land im Kanton SG
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 1-2-2012 um 19:07


min Höhepunkt isch, wenn i mi jetzt nöd zu sehr verrechnet ha i genau 31 Täg. Bis det here muen i mir d'Luune irgendwie andersch guet bhalte...



Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
meimei5Stacks
Wandelndi Plauder-Chnoschpe
****


Avatar


Beiträge: 883
Registriert seit: 26-1-2011
Wohnort: am Thuner-Beach
Mitglied ist Offline

Motto: Da musst du durch wie ein Lurch, wenn du ein Frosch werden willst!

[*] Verfasst am: 10-8-2012 um 18:52


Wueeh, numä no 130 Täg!
*tanz..

..No gad so,
Ig bi Hüt für ä Stund ga z'Tele Bärn-Studio aluägä.

När hets haut scho gheisä, äs sigi scho viu Prominänti da gsi..
Nachäfragä geit über Studiärä, hani haut mau gfragt.. und ich bi i derä Garderobä gstangä,
wo d'DivertiMentos vor öbä ämänä haubä Jahr si gschminkt und uf d'Sändig vorbereitet wordä
..Vo däm Interview, wos ja leider kes Potgraas git :(

- Uf jedä Fall, äs schöns Gfüu isches scho xii! :D






Folgt mir, ich weiss auch nicht in welche Richtung!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen

  Gehe zum Anfang

Powered by XMB
XMB Forum Software © 2001-2012 The XMB Group