DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1    3  
Autor Betreff: Tourbricht Gate 10
Sunneschii
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Du sollst den Tag mit einem Lächeln beginnen. Dänn hesch de Schiissdreck scho hinder der. :) by Harald-->ii lach de ganz tag!

[*] Verfasst am: 10-7-2012 um 16:06

Funnefii du chaf daaf! If f einzig wod chaaf! (oder ebe au ned :) )
Jajaa i seg eu denn, wenns denn so wiit isch, wie's gloffe isch!

....Jo do muesch kifft ha dasd en verstohsch.... (oder du hesch e Divertimentovergiftig, GRATULATION!!!)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 10-7-2012 um 16:51

Aso i gange wieder am gliiche Ort go chaufe woni s'letscht Mol gkauft ha. I hoffe eifach, dass wieder so en nette Lehrling det isch, woni dörf e Viertelstund versuume.
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 3-10-2012 um 11:41

froueee??? wo si de d tourbrichte häre verschwundeee??? :)

meimei5Stacks
Wandelndi Plauder-Chnoschpe

Mitglied ist Offline

Motto: Da musst du durch wie ein Lurch, wenn du ein Frosch werden willst!

[*] Verfasst am: 3-10-2012 um 12:45

So baud ig derbi bi gsi, mäud ig mi de oh :smilegrin:

Folgt mir, ich weiss auch nicht in welche Richtung!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 3-10-2012 um 17:46

... auso ig finges um ehrlech z'si henne schwierig bi däm Programm e Bricht z'schriibe, weiss nid wora dass es ligt. Wahrschinlech ou da dra dass i sit Plan B wieder es Jahr älter bi und nach 5 Minute aues scho wieder vergässä ha ... ;)

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 3-10-2012 um 17:51

Cha doch nid alles verrote, häns jo noni alli gseh. ;)

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-10-2012 um 18:18

Aso i bi unschuldig, i ha mini Husufgobe gmacht... :lol:
Und bis zum nöchschte gohts bi mir halt immer no meh als en Monet...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 15-10-2012 um 17:13

... auso i weiss nur was gfäut het ... dr Dave isch nüm vorcho und irgend e Videosequänz (wo si sech d'Zyt mit diversem vertriibe) isch ou nüm drinn, oder hani die verschlofe?

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
gesi

Mitglied ist Offline

Motto: Leben ohne Humor ist wie Nutellaschnitte ohne Nutella!

[*] Verfasst am: 15-10-2012 um 20:18

i säge ders ändi johr... ;)))))9

Man nennt mich auch Egüüü oder gspieglets Grave... Aber tauft bini Géraldine und i läbe dermit...... ;)
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 09:27

Nei dä Videoteil woni gmeint ha sig nüm drinn isch also no drinn, dä chunnt scho zimli am Afang. Aber dr Dave hei si definitiv kickt ...

Hey aber heit Dir scho mau eini im Publikum gha wo ständig aues vorgseit het?? Läck das isch de müehsam! Die isch schinbar irgendwo hinger mir ghocket und es het gnääääääärvt ohni Ändi!!! :grind: I has ja ou nid s'erschte mau gseh aber das Vorschnurrä fingi ächt zum chotze (und die het de nidmau gchüschelet, auso mindeschtens zwöi drü Reihe vore und hinge hei das sicher ghört!) Bis jetz isch das auso no nie vorcho.

d'Show isch super gsi. Dä arm Manu, das chranksi wird vou usgnützt vom Jonny ... guet, wo dr Jonny sis Gstältli denn het anne gha ischs angersume gsi ... Das isch de wou ou d'Retourkütsch ;) Leider hets kei Standing Ovation gä, aber das het sech vom Publikum här irgendwie scho die ganz Show abzeichnet hets mi dünkt (und gäng alei ufstoh isch ou chli piinlech).

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 10:19

Zitat Ursprünglich verfasst von Sekiuriti  

Hey aber heit Dir scho mau eini im Publikum gha wo ständig aues vorgseit het?? Läck das isch de müehsam! Die isch schinbar irgendwo hinger mir ghocket und es het gnääääääärvt ohni Ändi!!! :grind: I has ja ou nid s'erschte mau gseh aber das Vorschnurrä fingi ächt zum chotze (und die het de nidmau gchüschelet, auso mindeschtens zwöi drü Reihe vore und hinge hei das sicher ghört!) Bis jetz isch das auso no nie vorcho.

das hani bisher nume vom Kino kennt. Vo so Lüüt, wo de Film schomol gseh hend.... Dasch würklich nöd luschtig....
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 13:04

Nei es isch mer ächt mega ufe Geischt gange. I has säuber ja ou kennt, aber i närvä mi gloub amigs für die angere, wüu angeri hei ja das hunderpro ou ghört und hei s'Programm s'erscht mau gseh geschter. Und so Vorschnurrine vermassles när eifach. Isch jedefaus mini Meinig.

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 17:33

Ouuuh, do wäri glaub au nid ufs Mool ghockt. Uuuuh Duuuu. :no:

You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 17:43

Uuuuh Duuuu. Weni würd rauche wäri grad eis go rauche :grind:

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 18:39

Chriesi rauche wär au nümm dine gläge bi mir.

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 19:46

I het mi glaub zimli schnell umkehrt und die ganz bös aaglueget. Und wenn das nüt gnützt het: Smilies
:lol:

I bi jo suscht nöd so, aber i het im Kino würklich mol fascht sonere Person die leer Popcornschachtle an Kopf grüert....
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 19:58

@Chey: wär nume no schlegle drinn glägä? ;)

ja i ha mi halt so still und liislig innerlech jedesmau ufgregt we vo dert hinge wieder öpis ghört hesch

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-12-2012 um 21:39

Nei, zum schlegle bini z wehliidig und isch no nie mi Stil gsi. Aber mini Schnurre isch Waffe gnueg :lol:

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-2-2013 um 17:35
Flughafe St. Galle 1. Februar 2013

Eigentlich hani mir vor gno, kein Bricht z'schriibe. Aber noch dem Obig geschter chani fasch nöd andersch. Leider hani scho viel z'viel wieder vergesse.

Noch fascht 11 Mönet siit em letschte Mol hani mi natürlich riesig gfreut, d'Divertimentos endlich wieder live z'gseh. Mini Schwöschter au. Sie het Gate 10 nonig gseh gha.
I fang jetzt mol mit em einzige Negative vo dem Obig ah:
Wie das so isch, me cha sich d'Sitznochbere nöd ussueche. Nebet mir isch en ca. 60-Jährige Herr ghocket, wo mit 2 Bekannte det gsi isch und druf bestande het, nebet mir dörfe z'hocke. Leider het irgendwie au immer de Zwang gha, müesse öpis witzigs säge. Leider isch s'meischte nöd so witzig gsi. Öbs dra liit, dass er definitiv nöd nume Mineralwasser gha het, wöt ich nöd beurteile. Hauptsach isch während de Show Rueh gsi.

Am 8i isch es au scho los gange. S'Publikum hend die zwei Divertimentos sofort uf ihrere Siite gha. Me het g'merkt, dass sie erscht grad mit de Tour 2013 aagfange hend und dass es em Manu wieder prächtig goht. E wahri Freud gsi, ihne zuezluege.

Erwähnenswert isch sicher d'Filmpriisverleihig. Mit em Filmpriisverleiher hends es damol meh als perfekt troffe: Ralph Egger us Eggersriet (das elei isch jo scho luschtig :) ), vo Bruef Tierarzt. Aso do dra hend die zwei sichtlich Freud gha. S'Publikum a dem wos drus gmacht hend. E super Steilvorlag bi dene tierische Figure. Leider hani au do scho s'meischt wieder vergesse.

Wie das so isch, de Obig isch natürlich viel z'schnell wieder z'End gange. Die letscht Glegeheit für de Manu und de Jonny no es paar Tierarztsprüch usezhaue. I weiss nur no de so ungefähr: Jonny: "Ralph, was mi jetzt aber ehrlich würd interessiere, hesch du schomol de ganz Arm tüüf inere Chue ine gha?" Manu: "Nei, aber sicher imene Meerschwiindli" :lol:

Und am Schluss sind d'Divertimentos für de Obig gebührend mit ere Standing Ovation verabschiedet worde.

Nochher isch es scho fasch halbi 11i gsi, mir sind no aagstande wege Autogramm und i ha mir endlich es Diverti-Memo chöne chaufe.

Abschlüssend bliibt nur no z'säge:

Wie s'Programm bis jetzt wiiter entwicklet het, isch grandios.

und

danke Manu und Jonny für de superluschtig Obig! Bis zum nöchschte Mol.
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 10-2-2013 um 14:09

International Airport Lenk, Do, 07.02.2013

boah... chürzischti aareis... ehm... EVER!!! :bigsmile: e churzi haubstund... vilech paar minute meh, wägs ja unbedingt het müesse schneie... :mad:

walà...
achti... eeehm... wär isch no ni am platz? chöimer afaaa???
ca. sibe minute speter denn d begrüessig düre mischter zält direktor... dingens... zügs...
uuund... info, dass uf der simmetalstrass irgendwo e boum umgstürzt isch. drum de speter afang u di viele lääre plätz.
guet, es het denn gliich agfange.
de umgsürzt boum het wine rote fade dür z programm gfüehrt. :lol:
d laudatore für d filmpriisverleiig si super gsi. steffi und markus us steffisburg. de markus isch vo bruef kunststofftechnolog... was für zimli viel stimmig gsorgt het. wäg genau dä bruef het d divis zu zuesätlichem text inspiriert. i ga iz da nid is detail... läse gloubs ou chind mit... :smilegrin:
bem metalldetektor, wo de gianfranco und de mäge uf de bühne stöh... fragt de mäge de gianfranco, ober äch e leitere hät... ehm... nei, ich gseh... *gröööhl* (de "dütsch" stellt e leitere use) di zwe gö schier d schiissi ab... genau wi z publikum. de gianfranco versorgt se ummi u meint zum mäge... neeeeei, ich ha ke leitere gseh!!! :)
der absolut schlusssong... aso, besser gseit churz dervor. luter luschtegi sache heisi z berede, abr nume öpis isch mer würklech im sinn blibe... manu zum jonny... di würdet dich glaubs gärn nomal im bärekostüm gseh... (kanton bern... tscheggsch en??? :smilegrin: ) s publikum gröhlet u chlatscht... und de "dütsch" bringt em jonny s kostüm. :lol: uiii, das heter ihm gad ummi nachegrüert.

so isch dä abe doch zimli schnäll fertig gsi. abr...

bi no es autogramm go hole.
jonny: hoi... *ufguck*... eeeh HALLOOO!!! wi geits?
ig: joa, geit guet. sälber?
jonny: guet, merci. *sitehieb manu*
manu: hallo!!!
jonny: chürzeri haar... bisch extra da ufe cho???
ig: jo, i wohne da... aso z "pünktlipünktlipünktli" (i däm dörfli woni halt wohne :smilegrin: )
jonny: simer det verbi gfahre???
ig: *grins*
dezue hei mer di zwöi no e autogrammcharte unterschribe. (multitasking... ;) ) und gloubet jaaah nid, das det e name druf steit... d widmig lutet: "grüess id heimat" :lol:

dä abe isch wük sooo de hammer gsi!!! super gmacht, jungs!!! freu mi scho ufnes nächschts mal!!! :)

Sunneschii
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Du sollst den Tag mit einem Lächeln beginnen. Dänn hesch de Schiissdreck scho hinder der. :) by Harald-->ii lach de ganz tag!

[*] Verfasst am: 17-2-2013 um 19:16
International Airport Wil

Soo, i has ez au gschafft. :D Endlich, noch Johre langem vo wiit her aschwärme hani die zwei au mol live gseh.

I glaub, allzu vill gits do ned z verzelle. Live sinds no tuusig mol besser as uf DVD. ;)

Mit de Kollegin hani no gwettet gha, ob s echt das mit de Lasagne und da mit em Vatikan bringed. Und prompt isch überall no en Siitehib gege de Papst, d Lasagne (de Coop chönds jo ned guet dur de Dreck zieh... hahaha) und gege die Dütsche(-bühnetechniker) cho.

Bim Autogramm geh hani den no es paar Wort chöne mit em Jonny wechsle, hahaha und au det hani mi nomol futschlache chöne :'D Nume scho dem sini Kommentär zu mim Name. Und womer uf mini Wett betreffend d Lasagne zspreche cho sind, het er luut uflache müese.

Nomol was lustigs: D Jungs hend jo immer so Paraderolle und -witz (Zägg do bini wieder, JK us SPWestside, GF us churwalda, Urfulaaaaaa usw...) ibaue gha, und so chlini Sprüch, womer nur druschunt, wemmer Divertimento fanatisch isch (also wie ich...). Und s geilste (sorry für da Wort) isch doch eifach gsi, dass nebed und hinder mer en huufe Lüt gsesse sind, wo a dem Obig wohrschinli s erst Mol vode Divertimentos ghört händ, und all die Witz ned begriffe hend. Ich bin mi do eifach am totlache gsi und sie lueged mi die lengst Ziit ganz begriffsstutzig ah.
Hahahaha die Gsichter :lol:

Alles in allem. En Traum isch in Erfüllig gange. Und sobald de neu Vorverchauf usechunt (goht wohrschinli no es ziitli) werdi wieder am astoh si.

....Jo do muesch kifft ha dasd en verstohsch.... (oder du hesch e Divertimentovergiftig, GRATULATION!!!)
meimei5Stacks

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-2-2013 um 14:47

Zitat Ursprünglich verfasst von fallen angel  
wäg genau dä bruef het d divis zu zuesätlichem text inspiriert. i ga iz da nid is detail... läse gloubs ou chind mit... :smilegrin:

..a mir söus de nid lige! :bigsmile:

Danke für eui Brichtä... isch das d'Mehrzau..?
Dir wüsset ja, was ig meinä :)

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 21-2-2013 um 21:14

Bitte, gern gscheh, Meimei. De Bricht i 3 Wuche chani mer spare, de chönd er jo denn selber luege, das isch eigentlich no ganz praktisch. :smilegrin:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 23-2-2013 um 18:12

Do gits übrigens au no paar Fan-Reports z'läse :cool:

Also sie hän 5 Stärnli... vo 5! Eh klar, aber d Reports sin au ächt nätt z läse. :)

http://www.ticketcorner.ch/cabaret-divertimento-fanreports.h...

fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 24-2-2013 um 19:54

@meimei: nid uf di bezoge. gloubs dir döft me das bedänkelos verzelle. abr i ha z gfüehl, das no jüngeri mitläse... ;)

meimei5Stacks

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-2-2013 um 22:04

Dann is ja gut :smilegrin:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 16-3-2013 um 11:37

Isch öper vo öich am Donnschtig im Volkshuus gsi?

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-3-2013 um 21:00

Ich bi gsi am 14. . I de 1. Reihe hends scho die tollschte Brüef, wenn amel ich gange. S'letscht mol Tierarzt. Dasmol Polizischt us em Aargau :lol:

Wer isch eigentlich am Fritig gsi?

Aso i bi recht gspannt, weli Ufnahme dass nehmed...
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-3-2013 um 21:08

also am Frittig isch dr Fipsy dert gsi :lol:

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-3-2013 um 21:10

Aber nöd de vo Zug, oder?
 Seiten:  1    3  

Gehe zum Anfang