DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1    3  4
Autor Betreff: Tourbricht Gate 10
Nic
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 25-1-2012 um 10:36
Tourbricht Gate 10

s chönnt sich nochli zieh. mit em tourbricht vo geschter abig. aber nur mal sovill voreweg: die show wird hammer!

het es paar ganz geili figure drinn. und es paar no besseri... und susch alles, wo mir eus ja scho gwohnt sind: wort, witz, lacher, musik, tanz, no meh lacher, und das schlag uf schlag.

something old, something new, something borrowed, something blue. oder wie heissts doch so schön, söll glück bringe. es isch alles derbii gsi. alti figure natürli de jk (mit eme uftritt mit genau sinere chragewiiti), de gian franco (het ändlich e job gfunde wo genau sis tempo vorgit). neui figure und ned zu knapp: buuchredner, turner, tuube, sänger, tänzer, und de räscht fallt mer uf die schnelli nüme ii. aber au usglehnts wie de bligg, phil dankner und de peach. und blaus hets au gha. blaus liecht, vill rauch, und bühne frei für ... löhnd euch überrasche. aber vill meh hets goldigs gha. goldigi jacke zum bischpil. oder es goldigs wc bürschteli. aber wieso sich divertimento do drüber gfreut händ, das spar i mer für de usführlich bricht uf.

es isch ja geschter z bade erst es try out gsi, aber wenn sich die show glich entwicklet wie plan b, denn chönnd ihr euch mal uf es füürwerk sondergleichen iistelle. das isch öppis wo sicher isch.

aber keis Prozent normal...
Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 25-1-2012 um 12:22

Meh mags nid für möglich halte :lol: Aber ha jetz nur dr erscht Satz gläse. Musch also nid pressiere, gäll. :cool:

Ich möchts uuuuuuunbedingt zerscht mit eigene Auge gseh ha. I ha mir genau nüt verrote loh. Also, bis denn muessi mi do glaub abmälde. D'Versuechig wär viel z'gross. :lol:

Bi aber froh, dass meh vo überall här und durs Band nur positivs Feedback ghört.

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 25-1-2012 um 12:35

chey, das chasch scho läse. staht nonig vill drinn. aber dr usführlich tourbricht söttsch de vilicht ned läse.

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 25-1-2012 um 12:38

also do mol dr tourbricht vom try out z bade geschter. warnig a alli die, wo zerscht live wänd go luege und sich überrasche lah. genau jetzt ufhöre läse. jetzt.

immer no wiiter läse? ok. uf eignigs risiko. aber au wenns der aschiin macht, de bricht seig usführlich. isch er ned. die show, die muess me live gseh ha.

international airport baden boarding 24. januar 2012 20:00

10 jahr, e langi ziit zum zäme uf de bühni stah, do kennt mer sich in- und uswändig. ziit zum mitenand mal id ferie gah. ibiza? stockholm? mer isch sich einig. de manu und de michi äääh charly äääh jonny. ja das mit de näme isch sone sach. wer heisst scho jonathan. sicher niemert im publikum. niemert ussert de i de erschte reihe. ich glaub das wär ned so vorgseh gsi. aber s opfer für was au immer no wird cho, isch scho gfunde.

afange tuets ja scho guet, für das, dass sie sich blind verstöhnd, händs grad rächt vill uszdiskutiere. aber sie mached ihre job ämol guet. uf de bühni stah und witz mache. au wenn de manu do dervo nüüt weiss.

und denn das au no. do göhnds einisch zäme id ferie, s ichecke isch no riibigslos gange. und denn die durchsag. wer kennt sie ned. dr flüger het verspötig. während em warte gseht mer so einiges.

ursula lüscher am info desk. das chunnt guet. sie schlaht sich dure. her iinglisch is nöt enöff. glich chan sie hälfe. gou streiit änd denn ask. mit ussländerisch het sies allgemein ned so. französisch, holländerisch. alles gaht. irgendwie. nöd würklich. sie channn daaaas.

und ihr chönnd euch ja gar ned vorstelle, was es a some international airport so alles für strassemusiker het. bekannti und unbekannti, gueti und weniger gueti, und denn ebe no die andere. keini 0815 type. 0816 seigeds. markus und thomas zum bischpil. free jazz studente. siit 18 jahr macheds zäme musik. siit 3 jahr vor publikum.

aber au ganz wichtigi lüüt werded erwartet. en gwüsse aleks pompööof. russische gschäftsmaa oder so. do wird s militärspiel ufbotte für e würdige empfang. nussknacker vom tschaikovski. unter de leitig vom jonny. und em jonny.

aber was sich die zwei divertimentos scho lang gwünscht händ: mal a sonere oskar verleihig derbii z sii. also ned nur derbii, sondern au no e priis z becho. und s publikum isch natürli so flexibel und erfüllt ihne de wunsch. freiwillig. gaaanz freiwillig. und hochmotiviert. vor allem de jonathan us de erschte reihe.

also do no en chliine tip vo mir. sitzed nie, also niiiieeee i die erscht reihe. oder leged zumindescht öppis echli glamouröses aa. und es isch jo so, das hani nonig gschribe, am dsischtig isch so gsi, dass d sitzplätz unnummeriert gsi sind. also de jonathan und sini begleitig händ sich die plätz i de erschte reihe hart erkämpft. und sind stolz gsi druf. bis genau zu dem moment… ich weiss scho, werum ich i de vierte reihe ghocket bin.

chönnd ihr euch vorstelle, dr manu und de jonny i ihrere eigente vorstellig i de erschte reihe sitzend? göhnds eu go aluege! dr jonathan het denn au ganz souverän dur die film priis verleihig dure gführt.

and the winner is: wert hettis dänkt? jonny fischer und manu burkart! stolz sinds gsi, sone priis bechunnt mer ned all tag!

sone priis händs no nie becho. obwohl die zwei jo scho vill zäme gmacht händ. schlagerstars aagseit. ja die kenned sicher. die zwei goldige. halli und galli . übrigens jetzt scho mini lieblingsnummere. chli z vill vo allem. bis is detail. z vill gold. z vill schleimig. z vill dialekt. z vill gueti luune. z vill ego. z vill haarspray. z vill belüchtig. und vo de musig wett i gar ned afange.

und die nummere wird no vill besser, wenn ihr euch als verglichsbild de manu vorstelled, de manu mit tempesta uf dr bühni…

au es altbekannts gsicht schaffed am flughafe. dr gian franco. ja nach em tourändi letscht mai het er sich müesse neu orientiere. probiert het er’s als gratisziitig verchäufer, als verchäufer vo wireless kabel, im gartecenter und als securitas bi fuessballmatch. aber die händ ächt ned sis arbetstempo. jetzt isch er bim zoll. zueständig für die pieps-türe. und für d droge vernichtig. genau sin job. wenn nur das grät ned immer kaputt wär. aber e rächte huuswart chan das flicke.

aber ned nur im flughafe gits interessants. au usserhalb. und so e brieftuube chan einiges verzelle. und das macheds denn au de federico und s ruthli. aber nur scho d kostĂĽm sind bi dere nummere dr hammer.

während em warte chömed no alti ufnahme füre vo damals, wo de jonny und de manu no zäme i de jury gsässe sind vo dere swiss talent show. und was die zwei do so alles händ müesse aluege:

de roger und de andré alias duo luft und bode. leider langeds ned ganz zum wiiter cho. trotzdem schöni trainigs-azüüg.
de freddy mit em knut (au do, scho elei fĂĽr s kostĂĽm bruchsch es suurstoffzelt). buuchredner.
und de jk. klar. e neue song (kei ahnig um was das es gaht. aber dĂĽĂĽtsch-dĂĽĂĽtsch het er glaub extra glehrt derfĂĽr). und zaubere chan er jetzt au.
gsanglich sind aber au s quartett the magic four ganz stark.

last call for flight number sowieso to stockholm. passagiere fischer und burkart bitte zu gate 10.

zum schluss denn no es musikalischs finale, zäme mit allne figure wo die letschte 10 jahr uf de bühni gstande sind. the circle of 10 jahr zäme uf der bühni. the wheel of fortune.

ich weiss zwar ned, was alles ned so gloffe isch, wies hetti sölle. aber schief gloffe isch sicher nüt. ich glaub ned nur für mich ischs alles in allem ganz e glungne abig gsi. standig ovation isch de ernst gmeint gsi. wenn i drah dänke, dass das erscht es try out gsi isch, mag i mer gar ned usrächne, was das für e hammer-show wird geh, wenn denn mal würkli alles perfektioniert isch. absolut empfehlenswert! ich freu mi scho uf s nächste mal.

merci beacoup. it was so nice. ci vediamo bis zur nächste reis. the flight was a joy. grazie. a voi!

meimei5Stacks
Wandelndi Plauder-Chnoschpe

Mitglied ist Offline

Motto: Da musst du durch wie ein Lurch, wenn du ein Frosch werden willst!

[*] Verfasst am: 25-1-2012 um 12:50

Imenä Jahr lisi de aues ;)

Folgt mir, ich weiss auch nicht in welche Richtung!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 26-1-2012 um 12:34

i has iz us luter neugier scho mal gläse... u bi scho am überlege, mit wäm i äch s tic vo zug söll tuusche...

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 30-1-2012 um 13:53

d'Versuechig isch scho cheibe gross, das z'lese, aber de Monet magi jetzt au no gwarte, bis is selber gsene...

fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 2-2-2012 um 09:49

heheh... be mir isch no gäbig... ha scho ummi alls vergässe. das isch de vorteil vomene löcherbecki als hirni... ;)

Dalio
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: Jetzt aber e Wuche spöter isch au ok

[*] Verfasst am: 4-2-2012 um 01:04

So, ich mäld mich do au mol wieder. Hu du, no ei Monet, denn ischs so wit. BAAASEL.

Ich lies es jetzt extra nid, will ich mir d Überraschig nid will näh, aber sobald ichs gseh ha, wird ich das nochehole ;)

I gschpĂĽre... d Dalio het de Komentar hinterlo... DAHHHHH!!!!!!! VOLLTRĂ„FFER!!

C'est en faisant n'importe quoi qu'on devient n'importe qui!
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 11-2-2012 um 14:17
Première GATE 10 10.02.2012 Casa di Volco

also vorwäg, es wärde keini inhaltliche Details verrote, numme überwältigendi Begeisterig in d Wält gschraue.

Wuhuuuuuuuuuuuu. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNDLICH, ändlich ischs sowyt gsi. Geschter simmer uf Züri zitteret. Ich in d Züri-City? Alli Alarm-Glocke hän glüchtet. Jo richtig, uf Züri… und zwar wär hätts dänkt, ganz ohni Stau irgendwenn am Nomi. Zerscht in dr Jules Verne Bar hoch über Züri eins go zieh und denn fein go Filet uf em heisse Stei schnabuliere. Wär scho jetzt eigentlich e Reis für sich wärt gsi.

Ei Highlight reiht sich am andere, aber was denn no cho isch. Das chönnet Dir Euch nid in Eurne kühnste Träum überhaupt je emol vorstelle. Langersehnt, d Spannig isch nid zum ushalte gsi. Zwei Nächt vorhär natürlich nüt chönne penne, ächt he. Ooooohm ganz ruhig, chum obe aaaabe. Schön isch es au wieder gsi, nach so langer Zyt bekannti DivertiMento-Gsichter rund um d Show z gseh. Wie zu alte Zyte. Herrrrrrlich!!!

I möcht an dere Stell nid inhaltlich in Details go, will wenn meh dört im Casa di Volco sitzt und gar nid weiss, was do uf eim zuechunt, isch es doch am Allerschönschte. Dr erscht Ydruck zellt für mi, isch scho immer eso gsi. Und drum hani mi sälber eifach au welle überrasche loh und nüt verrote loh. Jo und i gibs zue, soviel Details hani mir gar nid chönne merke, bi eifach total gflashed gsi. Salzheimer-Krankheit weisch…

So, mir hän uns uf alles gfasst gmacht. Und denn für mi die erscht grossi positivi Überraschig. D DivertiMentos sin no gar noni uf dr Bühni gsi und das Volkshuus isch scho fascht usgraschtet vor Begeisterig. Ha ächt gmeint, das wird schwierig hüt. Medie, Krawatteschlüch und s Farbfärnseh. Nüt vo all däm isch z gspüre gsi. Es hän sich alli drüber scho mol überschwenglich gfreut, dass sie ändlich wieder die Brätter stürme. Die Bude het grockt vo dr erschte Sekunde a. Niiiiiice!

Soviel sig Euch verrote, meh isch zum Lache zum Gniesse und zum Stune nümm us cho . Also was do für e Comedy-Erläbnis mit Musical Elemänt uf d Bei gstellt worde isch, isch anbäliiiiiväbäl. Zweimann-Show, aber meh het s Gfühl gha, es seig e riese Cast do uf dr Bühni. Eimol meh hän sie sich sälber bi wyyyytem übertroffe. Überwältigendi Ydrück hani mit hei gno. Es goht in allne Belange dur und dur. Meh chas nid beschriebe, es glaubts eim niemer. Meh MUESS es eifach gseh ha.

Meh taucht ii in d Wält vo Comedy à la DivertiMento-Carte, serviert uf em Silbertablett, und wird uf e Reis mitgno mit grandiose Entertainer. Ihres multi-künstlerischi und musikalischi Talänt wird vo de DivertiMentos in dere Show voll und ganz usgläbt und uskostet. Und dasmol dörf meh guet und gärn sogar vo Illusioniste rede. Will d Vorstelligskraft wird uf ganz spezielli Art und Wiis uf d Spitze triebe, so als wär meh zmitzt din anstatt nur drbi. D Nöchi zum Publikum isch also nid numme für die in dr erschte Reihe hutnoch z gspüre, sondern im ganze Saal. Sie sprüeh vor Energie und risse s Publikum mit Komik und fätze Songs mit, dass teilwiis ungloge Party-Stimmig ufcho isch, wie amene Oktober-Fest uf dr Wies’n. Schliesslich isch es d Jubiläums-Show und wird abgfyyrt, dass also die Bude bis in d Grundmuure grockt worde isch. Sensationeeeeeeell.

I bi total gflashed gsi und muess das überwältigendi Erläbnis zerscht emol verarbeite. Uf jede Fall weissi scho jetzt, sie hän bereits sämtlichi Rekörd in dr Schwiiz broche, aber sie hän d Mässlatte für ihri Mitstritter ändgültig unerreichbar hoch gsteckt. Mir wüsse alli, wie Plan B agfange het und wie sie sich Show für Show gsteigeret hän. Hmmm, sie wärde s Unmöglichi möglich mache. I bi fest drvo überzügt.

Merci viel viel Mol liebi DivertiMentos. Für mi sin Dir eh scho längscht unerreichbar, und bi GATE 10 cha sich jede drvo sälber überzüge. Zweimol e ellelangi Standing Ovation in Züri, also wenn das kei superguets Omen isch, weissi also au nümme.

You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
meimei5Stacks

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 11-2-2012 um 16:22

Uii nei, diä Versuächig isch so germassä gross das z'läsä...
Aber ha da ä Technik, eifach gar nid härä luägä, nid ämau ei Blick druf wärfä..
Mä seit ja: Augen zu und Durch! ..Auso ig probiäres uf jedä Fall ;)
Aber wird de doch schwär, das ersch im Dezämber ds chönä läsä, ob ig das schaffä?

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 11-2-2012 um 17:26

meimei, kcheine Panikch stoht eigentlich nüt din, wo meh nid scho in dr Präss vernoh het;)

meimei5Stacks

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 11-2-2012 um 18:21

Ja wenn das so isch..

Yippie!Freuä mi immer meh druf, und so serägi Brichtä maches no spannender!

Döönt ja mau bombastisch, das ganzä und vor auem isches mega schön gschribä vo dir!

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 11-2-2012 um 18:54

Stimmt, d Versuechig isch eeeeextrem :)

De mit em Auge zue und dure isch e gueti idee ;)

I gschpĂĽre... d Dalio het de Komentar hinterlo... DAHHHHH!!!!!!! VOLLTRĂ„FFER!!

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-2-2012 um 22:45

@Cheyenne: OMG! Jetzt han ichs mr doch duregläse. Nachdem ich mindeschtens 5 Mol ha müese läse, dass nüt inhaltlichs debi isch und jetzt? ...

Jetzt bin ich no gspannter, grad WILL nüt Inhaltlichs debi gsi isch. Kei einzige Satz wist uf öppis hi.

Uh du :smilegrin: Vor Ufregig han ich sogar vergässe, wie die Smileysite heisst :smilegrin: Wie isch das scho wieder gsi?

Cheyenne: Ächt e Komplimänt. Du schaffschs, e ellelange Bricht z schribe, wo dr einzig Inhalt gsi isch, wie tolls gsi isch. Und me will immer witerläse. Ächt Rispäkt :thumbup:

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-2-2012 um 06:45

Hihi, Dalio, das isch volli Absicht gsi. :lol: Ich ha Euch nid welle d Vorfreud raube. D Vorfreud isch doch immer die schönschti Freud.

Das hesch jetz mega lieb gschriebe. Merci vielmol.

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-2-2012 um 13:22

@Cheyenne: Wenn ich jo so lang nĂĽm do gsi bi, mues ich das doch wieder chli guet mache ;)

Aber wie heisst jetzt die Smileysite? Has ächt voll vergässe :lol:

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-2-2012 um 14:10

Isch doch nid nötig. S isch mr wieder igfalle

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-2-2012 um 19:17

I het de Bricht vo de Cheyenne nöd sölle lese... Will jetzt hani unerträglichi Vorfreud und es goht no genau 2 Wuche und 5 Täg. I weiss grad echt nöd, wieni das söll durestoh...

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-2-2012 um 19:21

@funny_girl: Ich weiss, was du meinsch :) Bi mir ischs jetzt no chli weniger als en Monet. Aber stell dr mol vor, du müesstisch irgendwie bis zum Novämber warte :crazy::crazy::crazy: DAS isch denn dr Horror :crazy:

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-2-2012 um 20:04

i glaub, i wür mi vorsorglich mol id Klappsi iiliefere lo, weni no bis November mössti warte :lol:

Jo nu, eigentlich mĂĽssti jo de Lehrer danke, dass mi wenigschtens mit PrĂĽefige und Huusufgobe ablenked :)

meimei5Stacks

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-2-2012 um 20:18

Ah, wär kennt ä guäti Psychiatrie?

*hust* bis Dezämber..
Oder nämemer doch d'Rubrik Winterschlaf..?

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-2-2012 um 21:07

Wohl eher Summerschlof. Im Winter heissts denn WACH sii :lol:

meimei5Stacks

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-2-2012 um 23:28

Uhuu stimmt, wäri de nid so guät, wenn ig dr Dezämber würdi verschlafä..

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 18-2-2012 um 11:51

DAS wär ächt dr Horror. Denn wartisch e Joor und denn verschlofsch

Mann, die drei Wuche jetzt chöme mr au wie dr Horror vor. Denn han ich au no Ferie. Das heisst kei Ufzgi wo mich ablänke

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 4-3-2012 um 10:54
Flughafen St. Gallen - Gate 10 am 3.3.2012 – letzter Aufruf

Halt, was letzter Aufruf, das isch jo scho de Schluss…

Aso, fangi mol vo vorne ah. (wer no absolut gar nüt vom Programm will wüsse, besser nöd lese! Aber bsunders detailriich wird de Bricht sowieso nöd werde, wer also en chliine Vorgschmack wet, chan en glaub getroscht lese, ohni dass di ganz Spannig weg isch Ganz sicher bini aber au nöd öb überall d’Reihefolg würklich stimmt…

Akunft "Flughafe" St. Galle im Parkhuus: Chum zum Auto vo de Kollegin us, langsam Richtig Usgang glaufe, was ghör ich? „I’m Sorry“ vo Tempesta dröhnt us de Luutsprecher. E schiiss Freud hani gha, ehrlich. Natürlich sofort de Kollegin erklärt, wieso dass ich denn so grinse.

Denn simmer i de Tonhalle ineghocket (e mega schöni Halle übrigens) und s’Programm isch Punkt 8i losgange. Aso die Videowand het mir vo de erste Sekunde a mega gfalle. D’Sequenze sind echt super.

Zersch chömed emol de Jonny und de Manu am Flughafe a und hend scho die erschti Meinigsverschiedeheit: Wo here goht’s denn jetzt eigentlich id Jubiläumsferie? Eigentlich nöd so wichtig, s’Flugzüg het sowieso 90 Minute Verspötig. Gnueg Ziit also, de Ursula am Uskunftsschalter zuezluege, wie sie mit Sprochschwierigkeite kämpft, meh oder weniger berühemte Musiker zuez’lose, wo am Flughafe mit teilwiis sehr eigewillige Kompositione wönd ihres Geld verdiene. Au gnueg Ziit für die beide, zum en Filmpriis überzcho für de Film „CSI Züri Oberland“. Überreicht isch de Priis vom Daniel worde, er het de glamurösi Bruef Sanitär.

Noch de Pause isch es sofort wieder Schlag uf Schlag wiiter gange. Jo, Schlag triffts guet. E Schlagernummere isch nämli au debi gsi. Aber au mit ere Talentshow, emene echt spektakuläre Uftritt vom JK. De Gian-Franco het sin neue Arbetsplatz zeiget und de Mäge isch au nüme i de Höll. Schlussendlich isch sogar no Ziit gsi für e Musical-Nummere. Debi chani eifach nomel betone, wie super dass d’Videowand iigsetzt worde isch.

Und denn isch ebe de bereits erwähnti letschti Ufruef cho. Und das Hammer-Programm so guet wie fertig gsi. Meh wöt i do bewusst nöd verrote, das gsehnder jo denn selber. :)

Denn no gschnell go es Autogramm hole mit de Kollegin und denn isch es scho wieder hei zue gange. De Obig wird mer definitiv no lang in Erinnerig bliibe.

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 4-3-2012 um 12:51

@funny_girl: Dörf me din Bricht gfahrlos läse oder söll ich bis nöchscht wuche warte, wenn ichs au gseh ha?

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 4-3-2012 um 13:48

Das isch d'Iileitig vom Bricht:

Zitat

Aso, fangi mol vo vorne ah. (wer no absolut gar nüt vom Programm will wüsse, besser nöd lese! Aber bsunders detailriich wird de Bricht sowieso nöd werde, wer also en chliine Vorgschmack wet, chan en glaub getroscht lese, ohni dass di ganz Spannig weg isch Ganz sicher bini aber au nöd öb überall d’Reihefolg würklich stimmt…

muesch selber entscheide. I han en eigentlich bewusst relativ offe lo...

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 4-3-2012 um 15:10

Ich ha mich nid mol getraut, dr erschti Satz z läse :lol::lol:

Dalio

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-3-2012 um 16:16

Omg, ich bi meeeeega höllisch ufgregt

Sicher toll wirs bim Jo Mann JK

Drucket mir und Diverteimento d DĂĽĂĽme, dass es hĂĽt zobe keini grosse Panne git

PAAAARTY

Seiten:  1    3  4

Gehe zum Anfang