DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1  2    4  ..  33
Autor Betreff: Alltägliches mit Witz
Sekiuriti
Administrator

Beitršge: 2056
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 14:49

So…, hösch ein Einschuubbbb meinserseits…muess eifach si..
Die Homo …äähhhh Homestory cha ni eifach nid so nid verzöuä…isch zu guuut…
Guet √∂b si genau i die Schparte passt weiss i nid‚Ķ ganz sicher.. aber f√ľr mi ischs scho chli unger allt√§gliches mit Witz gloff√§‚Ķ

Also Tatort: Casa di Sekiuriti dal Headbängo…La Grande Fressen, so alla alle Jahre wieder am Santi nicci näggi… Mit Mamma Leone dal Headbängos und Pappa Padrone…
Ok.. los geht’s mau mit paar Gläsli schämpis… und jammi jammi apéröli dezue…Schtimmung scho herrlich.. Wiiiyy isch säubschtverständlich scho parad und am Gschmak entfaute.. so wie
aui Likörlis und Verdauerlis bereits au scho uf dr warteschleife hei platz gnoh…und ume no warte das si verkoschtet wärde…
Guut.. aui scho fasch am umeröuele vor lutter zviu ässe und de nimmts mau schön platz uf dr Pouschtergruppe….
Ja miesse ja no hösch goh guggä was so isch gloffä im schuttääääää auso Fuessbau, drum Tagesschau hurti inezieh und de mit de nöiischte Sportereignis ihdekää…

Guuut.. Pflichtprogramm erf√ľ√ľllt‚Ķ scheisse und w√§r rugget scho die l√§ngschti zyt huer√§ n√§rvo√∂√∂sss uf dr Grupp√§√§√§√§ ume‚Ķ??
La Mammma.. chum s‚Äė letschte Wort vor Tagesschau gschproche.. chunnt er‚Ķ dr Grund wiso i das ine schribb√§√§√§‚Ķ eifach ume geil‚Ķ
‚ÄěDuuuuu chasch nid no chli DVD ineschieb√§??? Weisch chunnt jo eh n√ľt ir Glotz√§-‚Ķ‚Ķ de ch√∂i mer n√§r no Dess√§rt do ir Stub√§ fressen und chli Plan B lueg√§‚Ķ..????√Ą√Ą√Ą√Ą√ĄHHH ???wie Bittte??? Pappa au scho am umeh√ľ√ľper√§ wie nes chlises G√∂√∂fi .. ou jo, ou jo chum mache mer so???!!!!!
MMhh ja guet was blibbt mir da no angers √ľbrig.. aber heeeee jetze glich no so zur Sicherheit.. mer si doch am Fritig gad live gsi goh lueg√§.. das isch de s `glich√§ uf dr DVD ..???? auso ja isch ja scho immer chli angersch aber so dr Grundufbau isch haut eifach so wie am Fritig‚Ķ?? Da Zuvilisation DVD gad usglehnt isch, gits nur gad Plan B im Angebot..I meine i weiss jo das ig vou Hardcore bi.. aber das jetze d‚Äô√Ėutere gad dermaaasseee im Fl√§sch si.. mit d√§m h√§tti √§cht nid gr√§chnet‚Ķ
S‚Äė het scho gheisse..wenn de no Tix bechunnsch.. g√§u mer ch√∂me de widder mit‚Ķ???? Ehhmm ooookkkkeeeyyy..alles klar‚Ķ das heisst auso‚Ķabsolut vom Virus ihgholt und abghollt und vou mizdrinnn√§‚Ķ. Sauguet‚Ķ.. mer si fasch verreckt‚Ķ

Auso i ha schlussemänd chönne drus zieh, das mis Umfäud mit Family änd Friends defintiv nid ressisschtänt si gäge Virus…zäck einisch gseh und ab geit d' Poscht….
Wal√† do h√§mmers‚ĶF√∂n ahgloh und n√ľm abgscht√∂ut
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
Highfischli
Plauderchnoschpe-Member
**

Beitršge: 13
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 7-12-2009 um 19:41

also ohni Witzli vo dene 2 Helde isch de Alltag ja richtig langwilig...

leider sind bim Schaffe nid eso vill devo agsteckt, def√ľr ide schuel, det chan mer amel au e Uflockerig bruche, immer wieder Spr√ľch vo Plan B wie z.b. Z√§ck da bini Wieder, I gsp√ľ√ľre, gsp√ľ√ľred dir ...O und so wiiter

aber de Bescht h√ľ√ľt Morge ide erste Stund direkt e Pr√ľ√§fig alli Suuper motiviert wie immer....

seit Kollegin zu de Lehrerin hend sie min Tisch mal agluegt?(es het paar schwarzi Fl√§cke durf gha) sie seit ou ja das isch w√ľrkli nid sch√∂n und mini Kollegin seit: "dasch gruuuusig" und das langet nat√ľrli zum bi eus anderne wo au vom Virus infiziert sind en Lachafall uszl√∂se...mir hend eus denn wieder m√ľesse beruhige und Pr√ľ√§fig schribe, aber isch e suuper uflockerig gsi.:lol:

I gsp√ľ√ľre... gsp√ľ√ľred dir..... O
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 15:49

Tatort, B√ľro Sekiuriti, h√ľt Namitag:

Dr Stift frogt: wett gärn öper es MERCI???

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

hört das nie uuuuf????
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitršge des Benutzers ansehen
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Beitršge: 1765
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-12-2009 um 20:30

jo, d stifte si genial...
stah am schalter, chundin vorne dran... ig öpe scho zum dritte mal öpis welle igä und es het doch ni gfunzt... chunnt plötzlech vo hinde... du chasssssss dassssssss!!!
i fasch am verrecke vor lache u d chundin het houptbahnhof... :lol: :lol: :lol:

Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 15:15

Auso vo letscht Wuchä redä mer ja scho gar nid!... (mir sägä nume DRS 3 und jede Rappe zellt... AAAFRIIIKAAA....ähm, ja, ebe... :smilegrin: ) Quasi 24-Stunde-DivertiMento Berieselig gha... Mosambiq, Tansania... me kennts ja :lol:

Denn, Tatort Sitzigszimmer : Chef vergisst Unterlage, rennt ufe, schpiidet wieder abe und z√§gg, frogt eine: bruchsch √§s Suurschtoff-z√§ut?? Mir luege √ľs nume a und verrecke fasch‚Ķ (guet, das isch ja nid vo DivertiMento s√§uber aber vor Chey und das gh√∂rt ja irgendwie z√§m√§, auso we me ganz gnau h√§r√§lost verbindet me Chey ja immer mit DivertiMento‚Ķ hesch eigentlech no keini eigete Autogrammchartene, Chey?? )

Und de isch die zuvilisierti H√∂ufti de ou no Z√ľg√§ worde, wie ihrere Nichte jetz scho DivertiMento-Sl√§ng bibrocht wird . ‚ÄěOlla ‚Äď Olla!‚Äú Immer und immer wieder‚Ķ ‚ÄěOlla ‚Äď Olla!!‚Äú S‚Äôerschte wo die mau wird s√§g√§ isch weder Mami no Papi sondern Olla Olla!! ‚Ķ eh ja, solangs nur das isch und nid ‚Äěhuere Schafseckel‚Äú geits ja no‚Ķ :lol:
Cheyenne
Administrator

Beitršge: 2701
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 15:47

Zitat UrsprŁnglich verfasst von Sekiuritis  
hesch eigentlech no keini eigete Autogrammchartene, Chey?? )

Doch hani, d√∂rt sin hoorigi Teddies (√ľberall Hoor) druff!!! :lol: :lol: :lol:

Zitat UrsprŁnglich verfasst von Sekiuritis  

S‚Äôerschte wo die mau wird s√§g√§ isch weder Mami no Papi sondern Olla Olla!! ‚Ķ eh ja, solangs nur das isch und nid ‚Äěhuere Schafseckel‚Äú geits ja no‚Ķ :lol:

oder M√Ą√Ą√ĄH√Ą√Ą√Ą√Ą!!! :lol::lol::lol:

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 15:50

auso "Määähääää" cha si scho... :lol: ABER DAS ISCH DOCH KES WORT! :smilegrin:
Nic

Beitršge: 1214
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 16:03

also "zäck do bini wieder" wär scho chli vill verlangt.
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 16:20

"Z√§ck do bini..." isch jo scho bim erschte Atemzug dra gsi!!! F√ľrs wieder hets n√ľmm gl√§ngt :lol: :lol::lol: Heisst nid zuef√§llig au no JK, od√§√§√§r???

You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 22-12-2009 um 16:34

nei, Xenia... und so gsehts de nid us :smilegrin: das Xehn ja Dir aber nid... :lol:
dommeee
Tiuunti Plauderplantage-Member

Beitršge: 388
Mitglied ist Offline

Motto: s'l√§√§be isch kasi schoggist√§ngelii>---schaad, susch w√ľrdis grad w√§g mampfe ;D

[*] Verfasst am: 26-12-2009 um 13:58

@ cheyenne
niit schlächt!!:lol:

sbeste isch nur wende in basel soneme jk √ľbere w√§g laufsch und denne seisch:
"ohhh bisch du de master phussy pimp us spreite bach" und alli lache um dich umme usser de pimp sälber xD

abr best isch mr passiert woni ha miesse im artzt ah l√ľtte
**brin bring**"j√§√§ gr√ľezi do isch d praxis vom ...." und wo si fertig gsi isch hesch eifach nur no es lache kh√∂√∂rt wo n√ľmm het welle ufh√∂re!!!!

ah und cheyenne welli show z basel im fr√ľelg odr im herbst???

glg und eh guetter rutsch w√ľnscht euch dommeee!! alies jfk und mb(a)
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 00:23

Sag jetz numme, Du hesch Tickets f√ľr Basel im Herbscht! Denn isch's weiss nid wievielte Fan-Tr√§ffe perfekt! :smilegrin:

dommeee

Mitglied ist Offline

Motto: s'l√§√§be isch kasi schoggist√§ngelii>---schaad, susch w√ľrdis grad w√§g mampfe ;D

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 10:35

doch nat√ľrlich has im gestebuech 3 mol ew√§nt am 18.9.10 6.Reihe platz 146.herliche platz wiit forne und zimlich in de mitti xD

wiso bisch du au dörte das wär jo öbis dene ksen mr uns spötsch dens dörte endlich eh molle xd!!!

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-12-2009 um 11:53

Jepaaaaaah, und ich chume nöd elei!!!

dommeee

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 28-12-2009 um 23:05

AAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
I BI VERRECKT!!!!!
1.
also das isch de hammer ha h√ľtte s erste moll das mit em tagebuech luegt und promd isch mini schw√∂ster DANIELA ins zimmer ihne khoo!!!!!!!
i ha miesse lige und das het n√ľmme ufgh√∂rt!!!!
und onni si 4 stund spöter nomol gseha hetz widdr ahgfange xD ^^

2.
han ich miesse mim vater h√§fe dusse m garde so d garte gr√§d ufrume (also ufrume an eh andere ort due,wll mir h√§n es nus h√ľsseli im garte) und denne h√§mmer "alli" gr√§t versorg seit mi vater schuffle isch w√§gg!!??!!
und ich widdr eimol mehr am mich kaputt lache also i ha n√ľmme kh√∂nne!!!

3.
27.12.09(also gestert)
hez b uns deheime grusig kl√∂pft(B√Ą√Ą√Ą√Ą√Ą√ĄM) (L√ĄG HEZ MI VERK√ĖPFED JAA)^^
dene bn ins wohnzimmer gloffe und was han kse eh kapputugi lampe und hamers niit khönne verkneife!"läääg do hez eh pfunzle giakt"
i ha langsam mit em ode beckandschaft gmacht und ha dänk bsuechen widdr eh molle xD!!!!

also es sch eh hammer dag gsi muess ächt saage!!!!

glg dommeee
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 29-12-2009 um 09:16

@Dommeee. Willkommen im Club! Das nenn ich doch e ächte Hardcorie!!! :lol::lol::lol: Es goht is allne doch öppe glich, oder öpe nid!!! Dä gröhlt sich eine ahne, und dr Räscht chunt nid drus!!! :lol::lol::lol:

dommeee

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 29-12-2009 um 11:36

amen schwester :smilegrin:;)
genau eh so isch es xD
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 5-1-2010 um 09:26

√ľ√ľ√ľh... da muesch der z lache doch mega verkneiffe!!!

chunnt h√ľt e chundin... si w√∂ll e uftrag stoppe... das allei geit ja no... abr... schicked mer d poscht bitte zrugg... blablabla... HERLIBERG... hase so agugged... zum gl√ľck hani mer d√§ kommentar no ch√∂nne verchlemme... fasch gseit, ja z herliberg heiter allw√§ w√ľk meh stutz...

Leo
Plauderchnoschpe-Member
**

Beitršge: 66
Mitglied ist Offline

Motto: Wer jede seich mitmacht, läbt nid lang. Aber die wo de seich erfinded--die läbed umso länger!

[*] Verfasst am: 6-1-2010 um 22:12

am späte obig no hösch ein kleiner einschub meinerseits

abgschpillt het sich das h√ľt mittag.
de dozent stellt inere kollegin e frag. die het gschwätzt (mit mir) und drum kei ahnig gha um was es goht. sie zuckt d schultere. ganz schlecht acho!
dozent: "denked Sie doch chli mit!! das het no niemererm gschadet!!"
mich n√§bedra hets fascht verjagt, ha mich chum me ch√∂nne behersche. luegt de dozent mich a s√§g ich eu! d√§ blick! shet mer grad d hornhuutverchr√ľmmig (also ich ha gar keinei) weggleiiseret!!

emol e biz mitdänke! isch no kene gschtorbe vum mitdänke!!
dommeee

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 6-1-2010 um 22:55

also jetzte nomol i!
tatort:am ryh z'basel am f√ľhrw√§rk luegge resp.kurz defor!

am afang vom grosse f√ľrw√§rk eh grosses BBB√Ą√Ą√Ą√Ą√ĄMM!!

N√ĄBE MIIR MIT MIR IMFENE GSPR√ĖCH VERDIEFT!!
grosser bääm kommt und frau neben mir verschrocke we no nie!!!! obe resp.hinter mir eh sonne alte verschumpelte maa läääg hez die verklöpf gooz!!
hammer erstens i bi säälber no unterschogg gsi und denne none lachkramof nit schönn!!! erlich!!

nomol eine!!

schuel ahfang (scheiss schuel!!)

tatort:mathematik stunde xD!
kleine info mathe lehrer=divertimento fan xD!!

also so voll in de doppelbr√ľch verdieft und soo und pl√∂zlich h√∂r ih es gel√§chter wo n√ľmme ufg√∂re het welle luegi f√ľrre und was gseeni mathe lehrer und er kolleg am jonny sini muetter noche mache xD(also das isch de hammer gsii immer wenn ich jetzte d√§√§ gse keiemer beidi fast ins loch xD!!!!
also wenn nur d franzi lehrerinn so wäär :*-(

glg dommeee!!
NoName
DivertiMento-Newcomer
*

Beitršge: 2
Mitglied ist Offline

Motto: I Gsp√ľr√§..d intelligennz lauft ihn√§ nach√§...I gsp√ľr√§ aber au...dir gsi schneller XD

[*] Verfasst am: 8-1-2010 um 17:17

Heute gabs das bei mir auch mal was zu lachen XD

Tatort: Mathestunde
ich bi grade am √ľberleg√§ gsi weli DivertiMento CD ich uf em heiw√§g will los√§ d√§ h√§t mini kollegin √ľm√§ ch√∂n√§ lach√§, sie h√§t mi den d√§mit agsteckt gha. D√§ Lehrer isch grad am erkl√§re gsi und ich ha n√ľt meh tscheggt d√§nn seit mini kollegin: Du chasch das (will sie gfl√ľschteret h√§t h√§ts wi√§ lischbl√§ t√∂nt) ich ha n√ľm√§ ch√∂n√§ und mini kollegin h√§t kei ahnig meh gha warum ich etz lach√§....:lol:
funny_girl

Beitršge: 1276
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-1-2010 um 18:44

also mir hend sit h√ľt en neue Gschichstlehrer, so als Ushilf bis im M√§rz.
hei, het de an Ar... gha, sonen richtige Pferdear...
woner den w√§hrend em Unterricht no s'Wort Madagaskar brucht het und s'letscht a no zimlich langzoge het, hani mer also s'lache scho m√ľsse verhebe, will s√ľscht het de scho i de allererschte Lektion vo mir chli en schlechte Iidruck gha.
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 8-1-2010 um 23:08

äi äi... da luegt me schpannendi Wärbig im TV... und zägg het Tassimo em Dr. Alois Schultheiss si Slogaaaaan klauet! Tugesser its besser - auso soooo öpis :lol:
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-1-2010 um 13:39

H√ľt am Morge, mini hyperaktive Doggies, wieder kei Efeu an de Scheiche‚Ķ , h√§n mi vor luter √úbermuet und Schnee voll √ľbere Huffe grennt. Z√§gg, aber voll in d‚ÄôScheiche‚Ķ Es het jo susch kei Platz zum dure seckle, nid wohr. Voll uff d‚ÄôFr√§sse gfloge, und s‚ÄôHirni durenand verschob√§. Aber es het das Mol kei Pfunzl√§ putzt, nei, es het eini ufgl√ľchtet‚Ķ und prompt erinneret meh sich wieder an die fr√ľehschti Kindheit. Lang ist‚Äôs her‚Ķ
Lang, lang hani jetz hi und h√§r √ľberlegt, √∂b i mi wirklich √§ndg√ľltig s√∂ll zum Aff mache do in unserer WG, aber wal√†‚Ķ numme will Dir‚Äôs sind. Jetz isch eh scho gschisse druff, l√§se duets so oder so kei Sch√∂fli. Also folgendermasse:
Tatort: Zeichnigs-Saal im Pro-Gymi. D√∂rt isch meh ungef√§hr so zarti 11-12 Joor alt gsi. Cheyenneli-Klein flissig anere Bleistift-Zeichnig am ume m√∂lerle und chritzle. Jo nei, d√§ Schweif passt nid zum Pferd. Also Radiergummi gchrallt, usg√ľmmelet. Wal√†. Wenn meh aber die Gummir√§schte jo denn mit dr Hand w√ľrdi ew√§g striche, denn verschmiert meh unter Umst√§nd dr R√§schte vo d√§m Bleistift-Kunschtw√§rk‚Ķ Chey (d√∂rt nonig!!!) uf e Chopf gheit, duets gschieder ew√§g blose.
T√ľ√ľ√ľ√ľf iiiisnuf√§√§√§√§√§√§‚Ķ und wieder ussnuf√§√§√§√§√§√§‚Ķ das Ganzi Prozedere am Beschte mit Aalauf‚Ķ
Uuuuiiii neiiiiii, ich bin sone Gans, g√§ll. Loset mini Liebe, I weiss h√ľt noni genau wie das het ch√∂nne passiere‚Ķ es het uf jede Fall druf abe e dumpfe Chlapf uf em Pult g√§h. Woooouw h√§t das gchesslet. S‚Äôerschti woni realisiert ha, sin zwei chlini L√∂cher im Zeichnigspapier gsi. J√§woll, wie ch√∂nntis andersch si... BEIDI SCHUFLE WEG, (also ¬ĺ vo jedere so schr√§g ab broche), die hani uf em Pult noch√§r ch√∂nne go z√§mme sueche. Mi Banknochber, sone Schlaumi-Mini-Gianfranco isch dr feschte √úberz√ľgig gsi, meh ch√∂nn die abbrochene Zahn-Teili wieder dra chl√§be. ‚ÄěWaisch no, wia‚Äôs gsii isch voretheer???‚Äú Nid viel Substanz zw√ľsche de Ohre gha, d√§ Tschiggo. Usgseh hani, Du, wie dr Graf Dracula h√∂chschtpers√∂nlich. Gopferdooooori namal!
IHR CH√ĖNNET SCHO LACHE‚Ķ, IHR KENNET MIN ZAHNARZT N√Ė√ĖD!!!
Aber √Ątsch, B√§tsch, es het glich si Guets gha, will zu dere Zyt isch vo 3 Joor Ch√ľehler-Grill in dr √Ąss-Leischte (Spange) d‚ÄôRed gsi. (Chli schr√§gi Schufle). Und die Misere hani so h√∂chscht elegant ch√∂nne umgoh.
Het niemer m√ľesse drzue h√§lfe, ha‚Äôs ganz elei grichtet.

Aber wehe, es luegt au nur Eini vo Euch √Ąndi M√§rz mini Schufle aa‚Ķ Denn lehret Dir mol mi Zahnarzt kenne!!!

funny_girl

Beitršge: 1276
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-1-2010 um 14:43

@ cheyenne mini Schufle sind au kei sch√∂ni und das obwohl i ca 2 johr en ch√ľlergrill a de Ess-leischte gha han, vo dem her wirdi mi h√ľete, dini so gnau aazluege,
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-1-2010 um 19:29

@funnygirl
Ich find die Schufle jetz viiiiiiiel passender wie die vorhär;-))) Wie gseit, hani seeehr elegant glöst das Problem. Ame hani diräkt no gueti Iifäll. Chunt nid oft vor...

Item. Anderi g√∂n nach Z√ľri-Niederdorf zum das Problem z'l√∂se. :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-1-2010 um 19:46

@Chey: Hesch ja gseit, wenn √∂ppis machsch, denn machsch es richtig. Und wenn die Gummist√ľmmeli h√§nd m√ľesse wegblase werde, denn m√ľends weg und de muess mer halt au chli Alauf hole...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-1-2010 um 20:02

... und mit Verluscht rächne... :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-1-2010 um 20:08

Was f√ľr Verluscht? Offesichtlich hesch gwunne. Visuell. Und g√ľnstiger wirds au gsi si als en Alu-Fress-Latte
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 10-1-2010 um 19:25

@chey: so scheisse wi mi zahn-mech cha dine jo ni gsi si... :lol:

Seiten:  1  2    4  ..  33

Gehe zum Anfang