DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
 Seiten:  1    3    5
Autor Betreff: Manu "on Guitar" feat. Tempesta supporten ZZ TOP am Open Air in Sursee!!!
gesi
Wandelndi Plauder-Chnoschpe

Beitrge: 894
Mitglied ist Offline

Motto: Leben ohne Humor ist wie Nutellaschnitte ohne Nutella!

[*] Verfasst am: 26-6-2011 um 16:50

@nic... muesche nite mine stro neeeeeeeeee...... amu nid eso lut..... der wüschmop lauft unger möp....... gras oder chruut... chasch wähle... :lol::lol::lol::lol:

Man nennt mich auch Egüüü oder gspieglets Grave... Aber tauft bini Géraldine und i läbe dermit...... ;)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Beitrge: 1765
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 26-6-2011 um 21:10

isch wük uhuara gail gsi!!! messi tussis!!! :lol:

Cheyenne
Administrator

Beitrge: 2701
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 26-6-2011 um 21:53

For those about to Temp-Rock @ Summer Sound Sursee 25.06.2011

Summer Sound het glade und ZZ Top, The Cult, Black Country Communion und Tempesta feat. „unsere“ Manuuu hän sich d’Ehr gäh. Ändlich dörfi Tempesta wieder live gseh und denn uf so ere Monster Stage zämme mit hochkarätige Bands samt de läbende Legände, de Altmeister vom Blues-Rock: ZZ Top. D’Hardcories löhn sich denn do nid zwei Mol bitte, und ich chumme nöd elei. Nei Mann, Nic, fallen angel, Gési und tanscha chömme au und träffe grad als erschts uf d‘Tempesta Crew. Sie warte uf e Soundcheck. D’Vorfreud stiegt ins Unermässlichi. Lang, lang hän sie und mir druff hi gfieberet. Uf de Tisch sin scho Flyer für’s neui Album usglegt, und mir wärde hüt, genau jetz und do Züge vo zwei neui Songs drus. Yehaaaaaw:

ZZ Top hani vor 20 Joor s’letscht Mol am Monsters of Rock z’Basel im Joggeli gseh und es isch e Gnuss gsi, die gliche Lüüt im Publikum wieder z’finde, eifach 20 Joor älter aber nid minder euphorisch. Ich chönnt schwöre, es sin die Gliche gsi, will die viele Bärt do vo de Hartgsottene hän genau glich usgseh, eifach in grau, genau wie die anno dazumal no schwarze Tour T-Shirts.

Dr ZZ Top Hot Rod vor em Ygang het glänzt wie eh und je:

Also i muess scho sage, ha scho viel Open airs vo inne gseh, aber das do hani sehr schön usgrichtet gfunde. Sehr Bsuecher-fründlich mit eme richhaltige kulinarische Agebot, für jedes Gusto öpis samt Bierbänk zum anehöckle. Dr Bode vor dr Stage isch mit Holzschnitzel usglegt worde, will es het jo d’Dääg vorhär grägnet, was het abemöge. Kei Pfütze und au kei Fango-Packig. Hüt hämmer mol wirklich sehr agnähms Wätter verwütscht, mit e paar Wölkli am Himmel, aber agnähm warm und troche. Guet d’Türöffnig isch chli spöter gsi als akündigt, aber s Konzi het glaubi sehr pünktlich agfange. Es het grad no glängt, öpis z’trinke z’schnappe und denn simmer vüre gstürmt. Viel Zyt für dr Soundcheck hän d‘Tempestanier nid gha, who cares??? Dr Tönlipimp hets prompt usgmerzt.

Chum hämmer unsere Standort in Beschlag gno, gügslet au scho dr Manu hinter dr Stage und winkt uns zue, mir fuchtle wie wild zrugg und d’Vorfreud cha är au do nid verleugne. Sie stoht ihm uf d Stirn gschriebe. D’Befürchtig, dass Tempesta als Opener e schwere Stand wird ha, het sich zum Glück nid bewohrheitet. Ganz im Gegeteil. Verwunderet het mi nur, dass mir wieder nid in dere Menschemängi z’überseh gsi sin, ich glaub eher, mir sin bevor s’agfange het, nid z’überhöre gsi. Luschtig hämmers gha, dr ganz Obe. Scho numme d Lüt z beobachte, do bruchsch eigentlich kei Färnseh meh. Es het sich e ahsehnlichs Publikum vor dr Stage agsammlet. Mit drbi s’erschti Mol em Manu si Compagnon, dr Jonny, sälbverständlich in Schwarz ganz wie sich das für d’Headbanger Fraktion ghört. Sehr, sehr cool!!!

E fulminantere Start hätte d’Opener Tempesta miner Meinig noch nid chönnte serviere. S Intro vo mim absolute favorite ertönt. Und es goht lohoooooos mit „CRAZY“. Zum afo, eimol feste druff, Armin @ work. BUMMZÄNG. Ouuuh, do hän denn d’Ohre Auge gmacht. Also d Speaker sin im Fall gross gnueg gsi. Also öpe so, eifach um e Vielfachs luter.

http://www.youtube.com/watch?v=hOHftrnMyUw

D Membrane im Speaker sin dasmol nid ghüpft, die glaubi sin explodiert. Nic, kennt nüt, vor churzem no e grisses Trummelfäll. Egal, Hauptsach Tempesta live. Sursee het bebt, aber wie. Unsereins het dä Song us Leibes-Chräft mit gröhlt. „This road is driving meee craaaazyyyyyy.“ Drzue abgrockt was gange isch. Sursee isch ganz fix und uf ei Chlapf wach grüttlet worde und isch natürlich begeischteret gsi. Volli Dynamik, Power, groovigi Riffs samt eme usgmachte Ohrwurm-Refrain. Sie häns druff Songs z’schriebe und denn no live z’performe. Dä Song schaffts dört Akzänt z’setze, wo sie ane ghöre. Crazy rockt und packt eim bi de Wurzle.

Dr Uftakt isch Tempesta absolut glunge, s’Publikum schomol guet beeidruckt. Es het gar kei Zyt gha, zum dureschnufe, denn scho isch es wytergange mit eme zweite Song us em neue Album, wo im Herbscht wird erschiene. „Children of Innocents". Und s Publikum het d’Jungs agfüürt. E z’friedenes Grinse het sich bi dr Band breit gmacht. Jawoll, so ghört sich das. Jä, Tempesta het hüt ganz tief in d Trickkischte griffe und e Live-Kracher us em erschte Album „Platinum“ usgrabe. „F** you“ fägt live abartig. Und das weiss Tempesta wohrschins nur zu guet. I ha dä nämlich no nie live ghört, aber hüt ein MUST.

Zwüsche de Songs kündigt dr Fronter Reto paar Mol die folgende Bands aa.
Reto: Black Country Communion,
Crowd: Yeah!
Reto: The Cult
Crowd: Yeah!
Reto : ZZ Top
Crowd : Yeah !
Reto : Tempesta
Crowd (schreit plötzlich und wie sichs ghört kollektivs Horns up inklusive!!! : YEEEEEEAAAAAAAAAAHHHH!!!!

Do hän sie ziemlich überrascht us dr Wösch gluegt unseri Tempestanier. Wie jetz , wär jetz, öpe mir? Und das als Opener? S Publikum het Tempesta abgfiert. Ich mein als Headliner wäre sie’s jo gwohnt. Meh muess im Vorfäld realistisch si, als Opener amene söttige Openair het meh normalerwiis cheibe schwer und wird halt mehr oder weniger aglost. S’Gländ au meischtens nonig eso guet gfüllt. Aber do het sich Sursee also mol grusig gschnitte. Es isch abgange wie gstört. Schön gsi, ehrlich! Jä wenn das so isch, chunt grad no Stagedive hindedri. „Do you understand“ http://www.youtube.com/watch?v=WFysvUZWDOU&feature=related isch au no uf dr Setlist gstande. Bis denn s’Intro ihres dritte Wärk „The Other Side“ akündigt. Dr Titeltrack folgt sogleich und „Talk Of The Town“ und "The Way It Is" grad hinde dri. Jede einzelne Song wird vom Publikum euphorisch verdankt. Es isch de Jungs abe wie Öl, au das het meh nid vo dr Hand chönne wise.
Dr Reto stimmt zu de obligate Sprächchör ii mit „Punk Rock“ und „Southern Rock“, wo’s ganz Publikum eistimmig mitgröhlt het. S’Intro vo Sweet Home Alabama lüttet langsam aber sicher wieder dr gross Uftritt vom Special Guest Manu ii. „Make some f*** noise“ het er sich das mol getroscht chönne spare, Sursee het bereits brodlet. Dr Manu enteret d Stage und denn gits ghörig paar uf d’Ohre mit „American Badass“! „I’m Back“ und „The Chosen One“ het Sursee grad no dr Räscht gäh. Sursee, Dir sind geili Sieche, Maaann.

Tempesta und Supporter? Ich glaub s’Publikum het do bitz öpis durenand brocht. Sie hän Tempesta supportet und abgfiert, aber wie. Wyt ewäg vomene Support act!!! Ganz geil gsi. Tempesta bedankt sich ganz härzlich bim Publikum und die ganz Band luegt ziemlich betroffe dri. Jungs, Ihr händs verdient. Ganz härzliche Glückwunsch zu Eurem fulminante Uftritt. ZUGABE Rüef sin obligat hinde dri gruefe worde, aber dr Zytplan hets leider nid zuegloh. Tempesta het au so bliebende Ydruck hinterloh und meh wird sich gärn in Sursee an die Band erinnere.

In dr Pause bevor Black Country Communion uf dr Bühni gsi sin, hämmer uns an eim vom breit gfächerete kulinarische Agebot gstärkt. Es het e so e grosses Agebot gha, dass mir gar nid gwüsst hän, wo afo. Zur Vorspies e Pizza diräkt us em Holzofe. Bis mir vor em Gelati Stand stoh bliebe sin.

Kei Seich jetz, Ehrewort e Meter näbe dra schreits plötzlich (es chönt Original dr Manu gsi si): "GIUSEPPE, HEEEE GIUSEPPE“. E Bruchteil vo ere Sekunde luege s fallen angel und ich uns aa. Und denn hets uns alli 5 jetz eso dermasse verbäst vor Lache. Dä arm Cheib, wo sim Kollega gruefe het, isch nid drus cho. Aber mir drfür. Seit no eini. „Muesch nid mine Stroh neh.“ Hindedri. Träne glacht hämmer wie zu unserne beschte Plan B Zyte. Mir hän uns fascht nümm iibecho. S’Gési brucht denn inzwüsche scho s fünfti Suurstoffzält. Es het denn susch no so paar schöni Intermezzos gäh.

Guet persönlich het mi BCC jetz nid vom Hocker ghaue, Zyt zum uns gemütlich chönne z’stärke und harren der Dinge, die da kommen werden. Dr René Tanner het uns denn drfür„The Cult“ wärmschtens empfohle. Är isch jo lang in dr Musikszene unterwägs gsi und het dört bedütendi Fäde zoge… är muess es wüsse. Wie sich usegestellt het, vor 20 Joor simmer bereits am gliche Konzi gsi. „Jaaa, weisch nümme, vorne rächts, dete, ich im wysse T-Shirt.“ Ahhh, jetz wo Du’s seisch, ich vergass. Es hän öpe 49‘999 Lüt schwarzi T-Shis aa gha. Nur eine nöd.

Jo, René guet druff wie immer. Überhaupt, die gschlosseni DivertiMento Kruu isch vor Ort gsi. E Familieusflug ans Summer Sound. Sehr schön.

Är het nid z’viel versproche. The Cult isch bi mir guet iigfahre, aber wie vom erschte bis zum letschte Song. Sehr e „süffige“ Hardrock (au im Alternative rock, gothic rock, post-punk, hard rock dehei),wo meh mit Hut und Hoor inezieht und eifach muess mitrocke. E chlini Koschtprob gfällig. Sehr geile Song:

Wild Flowers: http://www.youtube.com/watch?v=1yLVufAfby0
Oder

She Sells Sanctuary: http://www.youtube.com/watch?v=8I8mWG6HlmU

http://www.youtube.com/watch?v=kgVce1LDMTc&feature=channel_v...

Die Band het mir jetz, sälbstverständlich nach Tempesta, am Beschte gfalle. Jetz weissi au, wo dä John Tempesta d drumsticks schwingt, wo mir immer im google übere Wäg lauft. E namhafte Drummer isch sit 2010 (Exodus, Anthrax, Testament) Bandmember vo The Cult. D Wält isch ame chli.

Denn sin sie cho die läbende und bärtige Legände, d Altmeister themselves ZZ Top. Inklusive Zecketeppich uf em Chopf. E kollektivs Gegröhle zum Zweite. Dr Platz isch sehr guet gfüllt gsi, d Stimmig sehr guet.

Zerscht hän sie mir weniger bekannti neueri Songs zum Beschte gäh, bevor sie in dr zweite Hälfti Evergreens wie
Gimme All Your Lovin': http://www.youtube.com/watch?v=Pi_ser2_Xm4
gspielt hän. Do finde mir denn au dr original ZZ Top Hot Rod wieder.

La Grange: http://www.youtube.com/watch?v=Vppbdf-qtGU

Nochtrag: ZZ Top live in Sursee:

http://www.youtube.com/watch?v=tV_GdvLoZyE
http://www.youtube.com/watch?v=OYfJhVZfV1U

Jo im Fall, d Aura vom Chris von Rohr isch au das Mol wieder mit Huut und Hoor awäsend gsi und het in dr VIP Loge Luftgitarre gspielt. Es schient ihm sehr gfalle z’ha.

Fotos vo ZZ Top vo Geschter.
http://orlandi.zenfolio.com/p823021601

Mis Fazit: Es isch e sehr e schöne Ystand vomene neue Openair gsi mit hochkarätige Rockbands. Gueti Musik, super Stimmig, schöns Wätter. Für’s Wohl vom Publikum isch vo A – Z gsorgt gsi. Sehr suber und Publikumsfründlich arrangiert. Gueti Organisation. Was begehrt das Openair-Herz mehr? I’ll be back! Horns up!!!

Und: Hardcories, es isch e uhuere geile Obe gsi mit Euch!!! Merci.

D Bilder sin au scho online:
http://luzern.usgang.ch/picture.php?n=473740&page=0

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
gesi

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 26-6-2011 um 22:42

Danke Chey!!! Öbbe eso het sech dä Abig au für mi agfüeut... Nur mit no echli meh Lacher... :lol::lol: Aber das isch me sech ja vo mir gwahnet...:lol::lol: Isch e Hammer Abe gsi... vo A (am 3 am Nomi) bis Z (hüt abe am haubi 6i) :lol::lol:

Man nennt mich auch Egüüü oder gspieglets Grave... Aber tauft bini Géraldine und i läbe dermit...... ;)
fallen angel

Beitrge: 1765
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 26-6-2011 um 23:18

besser chame dä abe ni beschribe! eso hammermässig! ei stage, vier bands, super stimmig! :)

mir heis luschtig gha zäme. agfange ber ticket-vergäss-nummere, übere heini u giuseppe bis hi zude kuule tänz... :lol:

messi ladys... messi für dä hammer abe!!! u am gési danki nomal ganz härzlech fürz sofa!!! ;) :lol:

gesi

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 26-6-2011 um 23:23

S Sofa het gmeint, da du nid düegisch schnarchle, dörfisch wider cho... eifach s nöchschte mau weniger sabbere... :lol::lol::lol:
wüsster wie das tönt, wenn s fallen angel z Nacht am haubi 2 fasch d Stäge uf gheit????? kicher kicher kicher bis id wohnig.... s witzige a dere Sach isch gsi, dassire 5 sec vorhär gseit ha, mir müeisi im Stägehuus bsungrigs liisli si.... gröööööööööööööl....:lol::lol::lol:

Nic

Beitrge: 1214
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 26-6-2011 um 23:44

hammer abig gsi, chan me ned besser säge!

und mis trommelfell laht usrichte, es gaht ihm beschtens und es chömi gern wieder mal mit.

aber keis Prozent normal...
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 08:07

D Fotis: http://forum.divertimento-fanclub.ch/viewthread.php?tid=213&...

You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 09:26

ZZ Top live in Sursee:

http://www.youtube.com/watch?v=tV_GdvLoZyE

http://www.youtube.com/watch?v=OYfJhVZfV1U

The Cult live in Sursee:

http://www.youtube.com/watch?v=oEwW3I_LNcw

tanscha

Beitrge: 595
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 11:30

so. bi au wieder online.. isch würklech ä ganz ä geile abe gsi am samschti!!!!! merci viu mau aune wo si drbi gsi! :)
gesi: mi brüetsch loht no einisch lo merci sägä, dass är mit üs het dörfe mitfahre.. u är hets jo sogar überläbt :smilegrin:

Hetz mich nicht!!! xD
tanscha

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 11:30

@ chey: hammer geile bricht, merci viu mau!! i luege no, obi dvideos no cha inesteue (auso maches nid, wemä üs ds fescht ghört singe!) ;)

Hetz mich nicht!!! xD
tanscha

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 11:53

Tempesta: http://www.youtube.com/watch?v=WFysvUZWDOU&feature=related

Hetz mich nicht!!! xD
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 12:28

Meh gseht uns jo nid odäääär? :lol::lol: Buckle und ine mit:-) Ha no dänkt woni Di gseh ha filme, sie wippt mit, das müen denn die au wo's aluege. :lol:

tanscha

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 13:09

isch äbä nid mis.. bis grad am ufe mac lade.. mau luege u lose wie das so usgseht! aber mitwippe müesst dir uf jedefau! :smilegrin:

Hetz mich nicht!!! xD
Nic

Beitrge: 1214
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 17:01

dr wischmop fahrt bus...

http://m.blick.ch/unterhaltung/musik/zz-top-faehrt-mit-dem-b...

aber keis Prozent normal...
tanscha

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 19:26

so.. do wär mau das vo mir vo tempesta (eifach mitwippe):
http://www.youtube.com/watch?v=x1fA17TAZdw
:smilegrin:

Hetz mich nicht!!! xD
funny_girl

Beitrge: 1276
Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 20:07

super Video!

Sekiuriti
Administrator

Beitrge: 2056
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 20:10

kuuls Lied :)

Vo DÄM weiss IG NÜT!!
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 20:17

Iii velleck, das het sie mit em Ei Phone gmacht, Ehrewort! Läck das isch viel besseri Qualität als "Do You Understand" Video.

Als nägscht gits no e Stativ fürs Ei-Phone, aber unsers mitgröhle het meh jetz überhaupt nid ghört. :lol::lol::lol:

gesi

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 20:33

boah tanscha, du bisch eso e zwätschge... nei aaber au... da muessi mi ja huere schäme für das video... :lol::lol::lol:

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 20:44

Schöne Rächtsdrall het sie gha. Merci, tanscha Merciiiiiii!!!!

gesi

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 20:47

muess äuä de id muffins doch no echli öbbis drimische... ;)

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 20:56

Jo, schön strecksch dr Schlabberer in d Kamera und nochär so due als wüsstest Du von nichts. :lol::lol::lol:

Ich finds e cools Video. :cool:

tanscha

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 21:33

ja üs ghört mä fasch nid.. ha aber dänkt, dass mir das süsch au no chönnte abstritte! ;)

Hetz mich nicht!!! xD
tanscha

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 21:34

@ gesi: du hesch mi au immer "provoziert"! ;)

Hetz mich nicht!!! xD
tanscha

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 21:36

@ chey: ja dqualität isch hammer mit äm iphone.. aber au nur mit äm 4i, mit äm 3G/GS hesch das au nid so druffe..
u jo bitte, rächts isch haut gäbiger gange... :lol:

Hetz mich nicht!!! xD
gesi

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 27-6-2011 um 21:40

d ussicht nach links wäri aber au nid schlächt gsi.... :lol::lol:

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 28-6-2011 um 07:26

Nei weisch Gési ich ha bitz holländischi Reiseleiterin gspielt:

"Wenn Sie nach rächts luege... gsehn Sie links nüt meh." :lol::lol::lol:

Will das links het au wirklich niemer welle gseh, und usserdäm wäre Dir alli seekrank worde. :lol:

gesi

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 28-6-2011 um 09:13

Ach so... jez weissi au werum ig am Sunnti e stife Nacke ha gha....:lol::lol::lol:
i wirde nid seechrank... I LIEBE das Gfüeu vom schaukle ufemene Schiff... mir hätte besser tuuschet...:lol::lol::lol:

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 28-6-2011 um 13:57

No Fotis:-)

http://ch.tilllate.com/en/photoalbum/overview/10445902#p1

Seiten:  1    3    5

Gehe zum Anfang