DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: E Orde fĂĽre Gizmo zum Zweite!!!
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 14-10-2009 um 08:44
E Orde fĂĽre Gizmo zum Zweite!!!

Also, die Rubrik Webseite isch gar e chli leer bliebe und das spricht natĂĽrlich numme fĂĽr unsere GIZMO. Ischt ja klchar!!

Und drum dueni do nomol unsere Orde vom Geschtbuuk inekopiere.
Dörfe mir ganz hösch um Euri gschätzti Ufmerksamkeit bitte:
Mir möchte do nomol e Orde samt Pokal verleihe. Und zwar goht dä Pokalan unsere Sunneschyn, unsers Sprochrohr und unseri gueti Seel schlächthi
NĂ„MLICH AN UNSERE WEBMASTER GIZMO
wo uns do uf dere Plattform die letschte Mönet so tapfer über Wasser ghalte het.
1. Chum het meh s’Mail an Gizmo use gloh, ZÄCK wird scho g’änderet, was es z’ändere git. So schnäll chönne mir gar nid gucke! Do chönne mir nur no stuhne: „Poooooooooootz, isch dä Cheib schnäu!! Dä weiss wies geit!!!“
2. Het är immer e offes Ohr für konstruktivi Aaregige!
3. Die ganze Links wo mir do ins Geschtbuuk inedöggele, sammlet är akribisch.
4. Ă„r teilt sogar uf dr Facebook-Fanpage News mit.
Und öpis het is denn also ändgültig us de Söckli ghaue…, dass es numme no so grüchlet het. Während alli schön brav in dr Summerpause gschwelt hän....
Chrampft sich dr René immerno unermüedlich eine ab für uns Fans und schickt sogar e Gruess us sine wohlverdiente Ferie:…

„ Beschdi Grüess an eu alli
EUE WEBMASCHTER US DE FERIÄ“
Do fallt uns denn nüt meh i.., usser…

E RIESE WEBmaster PUSSY PIMP RESPECT…
and let us again express our sincere and special gratitude for your commitment you've done for us Fans.

Die 3 Muske-Posers alias D’Sekiuritis & Cheyenne
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 14-3-2010 um 14:44

Alässlich em hütige Geschtbuuk Ytrag vo unserer guete Seel Gizmo duen ich dä Thread grad nomol uffe beame. Wie rächt Du doch hesch. :) Es isch doch scho mängisch hart an dr Schmärzgränze was dört ame inedonneret wird. Nonsense Hauptsach verewigt mit unzählige smilies oder eifach d Repeat Taschte blockiert gsi.

Dankschön vielmol. Hoffentlich pögge das au die vo Spreitebach ändlich emol.

Cheyenne

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 15-3-2010 um 19:40

Da chöi mir nume bipflichte... :yes: Nume isch bi denä vermuetlech leider eh scho Hopfe und Malz verloore... Aber me söu ja d'Hoffnig nid ufgä...

Für die Möchtegärn-Iiträg passt doch nur das:

Gehe zum Anfang