DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: The beginning of a wönderfül history
Sekiuriti
Administrator
********


Avatar


Beitrge: 2056
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 12-10-2009 um 08:51
The beginning of a wönderfül history


Obwou sech die Storys ja im Ändeffekt aui öppe es bitzeli gliiche (äntwäder sis schinbar sämtlechi Brüetsche wo ihri Schwöschtere infiziere, oder, we me se de mau kennt, het me es Problem, wüu se niemer angers kennt :mad: ) stöuä mer üses Gschichtli doch glich ou no do ine:


Auso die zuvilisierti Höufti het eines langweiligen Samstag-Abends mau chli uf dr Färnbedienig umedrückt – und Zägg louft so e typischi Samschtigs-Obe-Chischte wo mer da jetz ja nid no Wärbig drfür wei mache. Genau i däm Momänt… (das Schicksal hatte da wohl seine Hände im Spiel, anders nicht zu erklären!!…;) ) wär toucht dert uf? So zwe jungi (damals no :lol: ) Herrä wo da eine drvo, namentlech Jonny wie sech usegstöut het, s’Gfüeu het, es interessieri sech iirgend öper für sis Erschti-Liebi-Gequassel. Em Publikum zum Trotz het är das aber eifach gnadelos dürezoge. Guet, mit so eifach dürezieh isch nüt gsi, da hets ja no e zwöite ume gha wo mit dr Gitarre immer (mau meh mau weniger) chli romantischi Stimmig het wöuä dri bringe – logo - dr Manu! Agriff uf d'Lachmuskle garantiert!!! :lol: Leider isch dä Uftritt zäck – agfange und zäck scho wieder fertig – für mi Gschmack vüu z’churz gsi. Auso het aschliessend doch imörtschensymässig die DVD müesse anezouberet wärde. Ja und denne…!!!! Auso dass d’DVD (und ou dr DVD-Player) de kei Schade drvo treit hei vom tägleche x-mau abspiele, isch es Wunder! Wahrschinlech isch die äxtra robuscht produziert worde, vermuetlech hei die scho gwüsst gha, dass de die DVD’s ufe und abe und hingertsi und füretsi und weiss nid wie aues no gspüut wärde!!! :)


Uuund när isch es natürlech im Büro witergange. Mau hösch abklärt öb da mini besseri Höufti eh Ahnig het, wär DivertiMento si. Diverti- was?? OOOOOOOOOOOOOOhhhh Scheisse!! Sie kennt Divertimento nid???? Geit gaaaaaar nid! :mad: Da muess doch dringend Abhüuf gschaffe wärde! Auso, am nöchscht Tag DVD mitbrocht mit dr Awiisig UNBEDINGT GUCKEN!! D’Täg si vergange, Wuche si vergange… Hallo Siiiieee? Heit Dir jetz die DVD mau gluegt???? NEEEIII!!!???? :( Die het vermuetlech dänkt, mit was fürme Schrott äch da die zuvilisierti Höufti jetz wieder atanzt. Schliesslech het das so gaaaar nid nach Hädbänge und Mettu usgseh – auso voooouuukomme uninteressant und *gääääähn* ! Zägg… Strategie-Änderig!! Und zwar subito!… De düe mer se haut mit You-Tube Füumli bombardiere! :smilegrin: Da es Füumli… hie es Füumli… egal wele Usschnitt…. Diagnose: Ausbleiben einer Reaktion. Halloo?? Hani sone schiss Gschmack??? :grind: Hm… hallo Siiiee? Ja äbä, dr Erfolg isch irgendwie nid grad sooo durchschlagend gsi, wieni dr Idruck ha gha… Scheisse man! :sniffle:


Uuuund deeeeeennnnn ! Vorverchaufsstart im Summer 2008 für die nöii Show!! Du mitkommen – KEINE WIDERREDE!! :smilegrin: Gottseidank het si sech nid drfür gha mir z'widerspräche. Vermuetlech wird si dänkt ha, ja gömmer mau mit, de git si de wenigschtens äääändlech mau Rueh mit denä zwe Chnörz da! Bis mer de hei chönä go luege hets auerdings no es haubs Jahr duuret. Und, Dir gloubets oder nid: No bis zu dere erschte Live-Vorstellig het si dä DVD no immer nid rächt gluegt gha!! :grind: Uiui, auso langsam aber sicher hets dr zuvilisierte Höufti mau afo zu de Söckli us rüüchne und sämtlechi Pfunzlene afo putze - Himmel namaal, das gits doch eifach nid! Ig ha mi deheime scho bau es Jahr inzwüsche (!!!) mit Youtube müesse über Wasser haute, das isch de ä schönä Seich gsi! Hätt scho bau nomau ä zuviliSations-DVD kouft wüu i langsam aber sicher es uu hennä Töif igfahre ha gha wüu mini geliebti DVD usswärts es troschtloses Dasein gfrischtet het!!! :sniffle:


Am 12. Januar 2009 isch denn ääändlech DÄ grossi Tag cho! DivertiMento läif on steitsch!! :cool: Und s’Hädbängerli het nid kniffe – messi Tussi, das rächnä ig Dir weisch wie höch aa, das berüehrt mi auso hüt no bis tüüf is bössem vo mim Härzli!! :love: Und d’Vorstellig - es mega Erläbnis!! Live no 1000000000000000 mau besser aus uf DVD!!! :lol::thumbup:


Änd theeeeeeen: vor erschte Minute a hets näbä mir grölet und glachet und gmacht und do... :lol: Irgend ire Reihe witer vore het eini öpe au 20 Sekunde zu üs hingere gluegt (öb sech äch die mental scho ufene GABI-Isatz igschtöut het??) – jaja, genau richtig!! Die wos ES JAHR LANG NID gschafft het die DVD inezzieh isch vou i Bann zoge worde und sit denn gits kes Halte meh!! :no: Äääändlech het s’DivertiMento-Virus bir bis dato resischtänte Hädbängere es Schlupfloch gfunge zum sech iznischte!! YES! Mission erfüut! ;) Daasssss issss ausssooo e riiiisssse Chrampff gssssiii, daaasssss!! Esss Jaahr laaang, ess JAAAAAHR lang – gssslagni 18 Mönet! Aber Hartnäckigkeit zahlt sich us! :yes:


Ah ja, und nach däm Uftritt isch de ou die DVD ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNDLEEEEECH guckt worde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLELUUJAAAH! :smilegrin::cool:


Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
black
Plauderchnoschpe-Member
**




Beitrge: 42
Registriert seit: 6-10-2009
Wohnort: Thurgau
Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur Trübsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 12-10-2009 um 09:30


Cool!! :lol:

Hauptsach dä Virus häts gschafft zum sich inischtä!!! ;)

black
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator
********


Avatar


Beitrge: 2701
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 12-10-2009 um 09:40


Also ich kenn jo die Story scho e bitz länger!!! Für mi immer no unbegriflich!!! Also, weisch, Headbängerli. Duuuuu, Duuuuu trausch Di öpis!!! :lol: Drfür hets nochhär umso meh iigschlage. Zäck, aber guete Daaaaaaag!!!

Zum läse isch sie dr absolut Hammer!!! Iiii velleck, Träne glacht!!! Aber wie meh gseht, es het sich doch 200% uszahlt Dini Hartnäckigkeit, gröööööööööööl!

Sauguet. Noch einen söttigen!!! Messi Tussis!!!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie
*****


Avatar


Beitrge: 1765
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline


[*] Verfasst am: 15-10-2009 um 12:38


@sekiuritis: am bekanntheitsgrad vo dene zwene chönnt me no chli schrüble!!! mir gründe ifach z "DivertiMento Street Team"!!! und denn geits los!!! flyer verteile, ufhänke, allne verzelle wi di zwe abgö,... :smilegrin:
anderersits... de gits de no e grössere rönn uf di tix...!!! es isch derfür u derwider... =$

di schtory isch ifach... WOW!!! SO GEIL!!! :smilegrin:

das vo wäge hedbänge u mettl... i chas verstah!!! *same situation as me* (oder wime ds chönnt in usländisch usdrücke...) :) gimme fäif!!! :lol:

bb
manu





Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie
*****


Avatar


Beitrge: 1276
Registriert seit: 14-10-2009
Wohnort: uf em Land im Kanton SG
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 15-10-2009 um 19:12


Ich hoffe mol, es passt no so einigermasse do ine
Also mini Gschicht wien ich de Divertimentovirus übercho han, irgendwie glaubt mir die Story niemert so richtig, sie isch aber wohr:
Vor es paar johr sinds jo irgendwie mol im Fernseh cho gsi, ich muess jetzt ehrlich säge, ich mag mich gar nüme so recht dra erinnere. Ich weiss nur no, dass glaub das mit em Gabicheck cho gsi isch.
Uf jede Fall hanis no zimli luschtig gfunde, aber ich hans den au zimli schnell wieder vergesse gha, aso das heisst, irgendwo im Undergedächtnis muess no irgend was gspeicheret gsi si.
Will den de Früelig isch mini ganz Family uf Holland id Ferie. Mir hend wohl s’Hotel z’Amschterdam gha, aber mir sind hauptsächlich usserhalb gsi.
Efang am letschte Tag hemmers uf die fascht obligatorisch Grachtefahrt gschafft, mir hend den au es Schiff gfunde mit emene sehr luschtige Kapitän. Irgendwie sind mir die ganz ziit die Type uf em hinderschte Bank so bekannt vorcho, i han kei Ahnig gha wieso, uf jede Fall hani den usegfunde, dass au dütsch redet. Bim Usstiige hani den g’merkt das au Schwiizer sind, aber den isch alles zimli schnell gange und mir sind imene Reschtaurant ine ghocked, ich immer no am umeschtudiere, wer das chönt gsi si.
Nochher ischs langsam Ziit gsi, zum am Flughafe go, ich bin mit mine Überlegige nonig viel wiiter gsi.
Im Flugzüg ine hani d’Ziit au hauptsach mit denke verbrocht und chli churz vor Züri machts Klick:info: und ich han e sehr starchi vermuetig gha, dass das sie chönted gsi si. Dür das das es jo scho es ziitli her gsi isch, wonis im Fernseh gse han, bin i mir den doch nüme sicher gsi
I han den au chli besser g’schlofe als i zersch befürchted han. Allerdings sind am andere Morge au scho die erschte Zwiifel cho, öbs es ächt würklich gsi sind.
Den bini churzerhand go google gange und bin mer den wieder es bizli sicherer gsi oder isch trotzdem alles nur Ibildig gsi?
Es paar täg spöter han i denn im GB vo Divertimento en Iitrag gfunde, dass suscht no wer am Flughafe gse gha het.
Gliichzitig han i au aagfange gha uf YouTube Film azluege und denn het de Virus zuepackt, mini Schwöschter wo denn nochher au mol cho isch go luege au grad, und mini mueter hets au verwütscht, au wenn sies nöd so recht will zuege, aber sie isch denn doch chli enttüscht gsi, womer nur 2 tickets für Winterthur bschtellt gha hend.
Söt no irgendwer bis do abe lese, mueni säge de het Geduld gha, han mi eigentlich wölle chürzer fasse. :blush:

Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
black
Plauderchnoschpe-Member
**




Beitrge: 42
Registriert seit: 6-10-2009
Wohnort: Thurgau
Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur Trübsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 16-10-2009 um 08:12


Cooli Storie.

hehe.. das mit em chürzer fasse goht öppä eim so. Han ich eigentlich jo au welle. :smilegrin:

Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
Janine
Tiuunti Plauderplantage-Member
***




Beitrge: 365
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline

Motto: Man wird nicht erwachsen, sondern nur älter!

[*] Verfasst am: 16-10-2009 um 10:15


@funny-girl:sehr cooli story!!!mir ischs ja öppe glich gange ha die zwe o wieder vergässe....

u das wägem chürzer fasse geit definitiv nid gloubmrs i has o probiert :)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator
********


Avatar


Beitrge: 2056
Registriert seit: 5-10-2009
Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 20-10-2009 um 08:40


@ALL ….Dankeschön für öichi nätte Lobs für öisi Schtory…
ja das finde mir no schön, das Dir au de Fun dra heit, glich wie mir au an jedere beginings-Schtory a lot of Fön hei …

Mer hoffe natürlich das mir do i öisem Plöuder- Löungli.. no ganz villi schöni so Gschichtli döfe läsä… mer wäre glaub nid die einzige wo da gschpannet wie bim ne Krimi.. d‘ Chöpf i
die Zile inewüehlä…

@fallen angel (Manu)… mir si ja i öisem Unfäud aus „Street –bla-bla -Team“ sehr engagiert um die beide mit Mund zu Mund Propaganda bi au üsne Lütlis aktuell z‘ halte und au das es de witterverzöut u au glueget wird.. da wird de au öppe mau e DVD usglehnt und ja mittlerwile wird me scho gfrogt drno, auso funktionierä duet das auso ganz guet.. und säubschtverständlich mache mir da chli lisli im Hintergrund e chli e Schtützi für’d Chey und versorge se mit News wo mir usefingä und natürlich mache mer eifach süsch alles wo mer chöi und dörfe was i üsem eigete Ermässe isch…


Vom Hädbängerli a Di… geili Sach… gits de da doch no es paar richtigi Mettufans.. ja das isch eifach e Läbensihstellig und es het würkli aus andere chli schwär näbedure…
Guet muess zuegäh, natürlich kenn und los au ig no anderi Musig… aber me muess haut eifach Prioritäte setzä …*g*…. Was losisch de Du am liebschtä??? Ja nimmt eim haut de glich wunger…
A au andere kei Angscht.. mer mache jetze nid e Mettu—Quassel-Lounge drus…

@funny girl…. Jössis nei.. au ganz geili Gschicht… messi hesch au Du üs loh teil ha a Dine Erläbnis… sssooooo guet…
Und hei churz fasse.. .äähhh gits de nid,, was soöll dä scheiss.??? Hei doch da so viu platz, was wotsch jetz da im Löungli im Schtenographie-Styl afo schribä??? Wird wohl nid Di ärnscht si.. ume nid…
Isch doch schön wenn me sini Gschicht no chli cha interessant umschribä…. Das isch ja gad das wos usmacht… nume schön so witterschribä.. au wenns mängisch cheibe läng wird… irgendeinisch…
wirsch au Du säge… „issssss mir doch egallllll“……… Gäu… witter so………
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beitrge des Benutzers ansehen
funny_girl
Hardcore-DivertiMento-Junkie
*****


Avatar


Beitrge: 1276
Registriert seit: 14-10-2009
Wohnort: uf em Land im Kanton SG
Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

[*] Verfasst am: 20-10-2009 um 16:54


@sekiuritis
naja, i has i zersch uf em Word gschribe gha, und denn no mit Arial 12 gsehts no noch viel meh us.....
aber schinbar mached sich jo gliich alli d'Müe s'zlese :)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beitrge des Benutzers ansehen

  Gehe zum Anfang

Powered by XMB
XMB Forum Software © 2001-2012 The XMB Group