DivertiMento's Plauder-Lounge
Nicht angemeldet [Anmelden ]
Gehe zum Ende

Druck-Version  
Autor Betreff: Divertimento what else?
Janine
Tiuunti Plauderplantage-Member

Mitglied ist Offline

Motto: Man wird nicht erwachsen, sondern nur älter!

thumbup.gif Verfasst am: 9-10-2009 um 13:55
Divertimento what else?

Divertimento what else ?

Ha da ou no paar grösserli gschichtli wasi bis iz so erläbt ha……
Ă–uuukei dann 7,12,15 loooos geits.

Ds erschte mau woni das Wort Divertimento ha ghört bini no i mire Usbiudig gsi (auso vor öppe 2 Jahr). I ha ke plan gha was Divertimento isch!! Chame das ässe??? Ha dä name churz druf o wieder vergässe, da es mi nid wük wunger het gno wär oder was das isch.
Es haubs Jahr spöter denn isch mini Arbeitskolleginn cho…

,, Hey weisch was ig gester go luege?“
,, Wohär sött i das wüsse bitte??“
,, Divertimento!!!“
,, Oke. Isch das ä Fium oder was??“

Vou blödi Frag aber i ha ke plan gha wär oder was das isch gsi denn.
Hetsech aber när schlagartig gänderet. Mini Arbeitskollegin hetmr intensiv-crash Divertimento ifüehrig gä…läck die isch nüm fertig worde mit verzeuä….när fragt die mi doch tatsächlech öb ig ou Augemeinbiudig heig gha ir schueu???? Hani scho gha ja, aber ha nid gwüsst das Divertimento öbis mit däm ztüe het…
Item witer im Text. Fouge vo däm Gspräch sie sehr dütlech gsi, wo üse Chef isch cho und üs so dermasse zämägstuchet het….uhhhhhiii jessssses gar nüm guet Kirschi rouche gsi…..nach dere Predig woner du de äntlech gange isch wie nüt wär gsi, het mi Arbeitskolleginn no teufer i die Materie Divertimento inegfüehrt.
Nach sehr intensiv arbeitende 4 Stung :cool: hani fasch aus ĂĽber Divertimento gwĂĽsst.

Z’erste mau hani die die zwöi Jungs amne Sunnti im Fernseh gse. Booooootz heillllääääääänd hani mi z’tod glachet….Mini Muetter isch ganz ufbracht is Zimmer gstürmt u het mi gfragt öbis es Problem heig…i ha nüt chönne säge bi so am lache gsi ha nür mit em Finger ufe Fernseh zeigt, dass het glängt när hets sie mi wieder in Ruhe glah. Nach däm Sunnti hani unbedingt ä DVD müesse go choufe. Auso hani mi am nöchschte Tag sofor ufe wäg gmacht is nöchschte Gschäft. Bi diräkt zur Kasse u ha gfragt :,, Heit dir ä DVD vo Divertimento??“ die zwei Verkäuferinnen starrten mich an ,, Wär isch das??“ scheiissssseeee mannnn *klatsch an die Stirn* ,,Was dir wüsset nid wär Divertimento isch???“
I hane natürlech hurti ä zämmäfassig gmacht vo denne zwene u bi när gange, da sie das nid i ihrem Sortimänt hei gha…
Völlig gnärvt über die Biudigslücke wo die zwöi hei gha bini du is nöchschte gschäft. Und ohni zfrage ,,zäck“ hanise scho gseh DVD, vo ihrem Gsteu obe ache strahle (welch eine Freude…yesssss äntlech).
Potz Blitz bini när schnäu daheime gsi mit em velo gloub so schnäu bini no nie gsi!
Chum acho daheime, Fernseh scho adreit u DVD isch plötzlech o scho dinne gsi uuuuuhhh bini ganz es schnäus gsi denn!!

Vo den a hetsmi so richtig packt. Isch wine Krankheit, aber es isch sehr ä gueti Krankheit muessi da amerke!
I liebe die zwe eifach u chase immer wieder luege. Steigerig vom Fernseh si när live uftritte gsi woni bis iz ha gseh. Zu dene chume de o no.
Zimlech ä längi gschicht bis ig de äntlech tschegget ha was das für geniali people si….

schribfähler sie usser konkuränz....
:):)
Benutzerprofil anzeigen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Kein Motto

thumbup.gif Verfasst am: 9-10-2009 um 14:10
Grossartig

Ganz gediegene Titel! Sehr passend wie-n-ich find!!!

Schön hämmer is Geschter troffe, hesch alles gäh!!!
Cha nĂĽmm warte uf d'Fortsetzig. :cool: :lol:

Ihr sind alli grossartig, wo Do ihri Story verzelle. Keep writin'!!! :thumbup:

Du au, gooo Janine!!!
Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur TrĂĽbsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 14:34

Jo dä DivertiMento-Virus isch ganz heimtückisch.
Eimol iigfange, zäck bringsch en nümä los. Keine Heilungschancen!!!
S'einzig wo chli linderig vo dä Symptom bringt, isch diä zwei z'luägä (live oder DVD).

Bei Nebenwirkungen (wie Lachanfälle, Sauerstoffmangel ect.) wenden sie sich vertauensvoll an ihren Sitznachbar. Wenn keiner vorhanden, bitte Freunde, Nachbarn oder sonstige zur Verfügung stehende Personen benachrichtigen.

Oder so.......;)
black
Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 14:53
The second one Bern

The second one Bern

Läck hani Glück …Divertimento goes nach bärn und ich war mit von der Partie.
Muess no erwähne dasi vorhär scho z’Basel bi gsi, bi aber da wegen nich all zu guter Gesundheit nid wük i topform gsi. Dahär überspringemr das Kapitu u go diräkt zu Bärn.

Oberburg den, 3.Oktober 10 Uhr Morgens
Wetter: windig,schön…die Frisur hält.
Nei schissdräck denn bini afang ufgstange

Es isch sowit gsi hüt am abe im Nationl Bern, Divertimento, ig u angeri people rock’s the house (auso natürlech nid heftig isch ja schliesslech es auts Gebäude nid wahr)
I bi dr ganz Tag henne ufdräit gsi, miner Eutere sie drum de froh gsi woni am abe när äntlech gange bi…Zugfahrt isch ehhh nid interessant aus überspringe das.....

Und voila scho simer vorem National gstange u hei no chli die früschi Luft gnosse und üse suurstofftank mit Früschluft gfüuht. Dasmr de so richtig chönnd gas gä….
Bis mir de äntlech bi üsne plätz sie acho heimer no a horde lüttlis müesse überwinde, wo diräkt vorem igang ihres kaffi chränzli hei gha!! Super Platz….

Pünktlech am achti ischs los gange. Vo denn ah isch Lache u Schweissusbrüch mi duurzuestang gsi….Einzige womi chli beunruhigt het, isch das dä Typ näbe mir gsi. i dene ganze 2 stung nid nüt aber gar nüt glachet het die ganzi zyt nur dr glich gsichts usdruck:mad:…er hetsech tödlech ab mir u mire kollegin ufgregt wüu mir so hei müesse lache….who cares? Üs hets nid gstört...
i ha ä riese Party gha. Isch ä genial Vorstellig gsi vo dene zwene uf dr Bühni wo vom Publikum mit Standing Ovation gwürdiget isch worde.

Nach der Show

Wo aui ussegstĂĽrmt sie fĂĽrnes Outogramm go zhole, simer nochli blibe hocke u hei ĂĽs
Mental ufs Träffe mit em Jonny und Manu vorbereitet….das de ja nüt id Hose geit!
När isches so wyt gsi Fotosession het agfange: hie ä pose u no da eini! Ah nei scheisse sorry, hani mi grad verwächslet, sie Tennies gsi….
Nachdäm Tennies mit ihrem shoot fertig sie gsi fragt dr Jonny:

,, Wär isch us nächsts dranne??“

Sie natĂĽrlech grad aui ufe Jonny u Manu losgstĂĽrmmt und dasmr ja niemer fĂĽhre drĂĽckt sĂĽsch gits no verletzti he? Weimer ja de nid!

My chance hanimr dänkt :,, Ig chume de!!“
Mit emne riese smile bini zu dene zwene gloffe, när dänksch nüt böses und voila scho chüschelet mr dr Jonny öbis is Ohr:

,, Wieso grad du??“
,, Ehmmm…. (scheisse uf das bini nid vorbereitet gsi! Bi immer no bi mim ehmmmm gsi)
isch ja süsch niermer cho, die sie ja au losgstürmt uf euch zwöi!“
,, ja das isch eso, henne dr adrang gsi“

Puuuhhh guet gmacht Janine, denkste isch nomau ä frag cho:

,, Wieso hesch du sone rote Chopf??“
Scheiss die Wand an ! Bini bau liecht närvos worde oder isches sogar vo däm??
Neeeee cha nid sie hoffi ömu…mini Antwort:

,,Klimaalag isch nid gange im Saal“:cool:

Läck was fürne dummi Antwort! I würklechkeit isch mi Suurstofftank eifach lähr gsi vom viele Lache u das het dr rot chopf verursacht.
Jonny:
,, Gueti Antwort (heter müesse lache) hesch wenigstens öbis gantwortet und ersch no lustig!
Bisch Super!“

Hallo hani richtig ghört, ig Super, puuuuhhhh mis härz isch irgendwo gsi nur nid dert wos normau isch…
När hetsech Kollegin gmäudet.
,, Hallo Föteli“
Ah ja wäg däm bini ja eigenltech fürä, schnäu es posing häregleit när platz tuschet mit dr kolleginn abdrückt und fertig sie dföteli gsi.
Die zwe heisech när no chli ego la fötele heimer no chli zuegluegt när simer o abghuschet….

Da drzue muessi no säge dasi a däm abe eigentli mit dr Cheyenne öbis ha wöuä trinke da mir das so abgmacht hei....aber äbe weme näbenang steit us nid tschegge isch ou guet!super gsi....

Anhang: 9130_1240028404772_1351143005_30682890_6566399_n.jpg (55kB)
Diese Datei wurde heruntergeladen; bereits 519 mal
fallen angel
Hardcore-DivertiMento-Junkie

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 17:14

hahah!!! isch ja geniali story!!! :lol:

u z foto ersch... zum schiesse!!! :lol:

Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 17:19

Roadtrip to ZĂĽrich Volkshousen

Zwöi Täg nach Bärn hani geng no abgers Lachafäu gha….hört nüm uf sägnechs. Chas chume erwarte im Dezämber uf Interlake go zluege, dass geit no soooooo lang! Who cares?
Aber aufgepasst Interlake isch no nid dranne gsi, zersch isch no Züri cho! Süsch würd ja Überschrift o nid Roadtrip to Zürich heisse…

Bi zimlech deprimiert gsi, woni realisiert ha dases no über 2 Mönet geit bis Interlake. Aber irgendwie bini äuä mau mit em richtige Fuess ufgstange am Morge, denn mini deprimierti Stimmig hetsech schlagartig gänderet i postivi Energie.
Wir schreiben den Montag 5.Oktober zwei Tage nach Bern. Dänksch nüt böses u geisch mau uf Homepage vo Divertimento is Gästebuech chli go glüsle….und da lisen ig öbis wo mis härzli auso sehr erfreut het : han 2 tickets für divertimento in züri das wuchenend zverchaufe, isch öper interessiert? ;) bitte maile a blablabla.
8/9 Oktober isch den nid DVD ufzeichnig?? Für mini Gedanke abzsichere hani churz ar Cheyenne gschriebe wo mir das bestätiget het. Läck Bobby sone chance hesch villech nie meh (chli übertriebe aber wär weiss).
Däm Typ ( Beat bisch mi Heud) grad gschriebe u 2 Tickets abkouft. 2 Tag spöter hani die Tickets o scho gha, 2. Reihe schön ir mitti! Yessssss Beat bisch en geile siech mannn!!
Wär geit scho gärn allei ah sone Event?? Gloubes niemer wük, drum hani kollegin vom samsti no grad einisch mitgschleipft!

The way to ZĂĽrich

D’Reis hani im vorhärgie Kapitu usseglah, hie chani aber nid!
Dir müesstnech vorsteuä zwöi 20. Jährigi Landeier vo Oberburg und Hasle (Ämmitau) fahre nach Big Zürich (mit zämmägrächnet öppe 10 Mönet Outo erfahrig. Auso Neulänker wime dene so schön seit). Am füfi simer losdüset. Outobahn heimer guet überstange ussert ä liecht grosse Stou, womer scho angscht hei gha dases de nid längt. Züri acho, über Brüggli gfahre aues nach Plan Perfekt! Schissdräck da chömemr zur Stauffacherstrasse: Gesperrt wegen Bauarbeiten! Neiiiiiiiiin das chas ja nid sie oder??? Mir wäre richtig gsi!! So ischs de när cho das wie bi aune wo ke plan hei vo Züri oder süsch ä Stadt mau planlos sie desumegfahre.
Aber i chanech beruhige, es hetsech aus no zum guete gwändet, nach knapp zwöiehaub stung u chli meh aus 100km heimer ä parkplatz gfunge gha. Isch zwär blaui Zone gsi aber das isch us grad zimlech am A….. verbi. Zahlemr haut die 40.- Parkbuess.
Mir sie du de froh gsi womer äntlech im Volkshousen uf üsne Plätz ghocket sie.

Show

Zur Show gits nid viu z’verzeuä, da ig die ganzi zyt am lache bis gsi. Seit ja scho fasch aus oder??
Aber git eine dä het a däm abe vou Arschcharte zoge gha! Dä Jung Ma isch ir erste Reihe ghocket grad vor üs. Isch doch dä tatsächlech ufgstange u gange (ke ahnig wohäre aber vermuetlch ufs Wc so churz vor dr Pouse). Nach es paar minute isch de dä o wieder cho, wo dr Jonny sini Afrikareis mit dr ,,Italiänische Charte“ verzeut het u dä dubel (isch wük en dubel he??)isch cho u wieder abghocket wie nüt wär gsi!!! HALLOOO!!!! U das bire DVD Ufzeichnig….guet mi hets nid gross gstört är isch ja när ad Kasse cho vom Jonny :bigsmile:(amüsant gsi). Füf minute spöter isch när Pouse gsi, aber äbä wes dringend isch chöis d’Manne nid so verchlemme wie mir Froue
Isch ä super Abe gsi mini Stimm het rächt drunger glitte aber isch mir schnurz egal gsi.
I ha aus gä im Volkshousen….

Nach der Show

Während aui oder ömu fasch aui ussegstürmmt sie, für Outogramm zhole sie mir wieder chli blibe höckle u hei das ganze mau chli lah würke. När heimer üs o ufe wäg gmacht fürnes Outogramm go zhole.
Nach lange 20 minute warte villech sis o nur 10 gsi, heimers o gschafft gah.
Da fragt mi dr Manu:
,,What’s your Name?“
,,Janine“
,,Jeannine oder anine? Auso i meine mit ea oder ohni??“
,,Ohni ea aber mit zwöine n’s“
,, Ah oke, dämfau ganz normau“

Super small talk gspräch….när het dr Jonny natürlech o no sie Sänf müesse drzue gä:
,,Bisch du nid letscht Wuche Bärn gsi?“
,,Jep bini.Sit hammer gsi hüt!“
,,Merci viel mol danke das bisch cho luege, scho wieder!“
,,Merci o! Isch nid zletschte mau gsi.Man sieht sich! Tschüss zämä“
,,Tschüss Janine“
Isch doch no einigermasse es guets Gspräch stang cho!

Ride back Home

Isch süsch o nid wük spannend aber das ghört eifach zum Divertimento Abentüür drzue, isch tüpfli vom i gsi wo när no passiert isch.
Nach däm mir Föteli u Outogramm hei gah, simer no hurti ar Cheyenne go tschüss säge u när los gschländeret
Wasi da no muess hinzuefüege, bi mega stouz dasmr üs am afang vo däm abe troffe hei u kennt hei u nid näbenang gstange sie us nid tschegget hei!Bisch super Chey!
Ok witer im Text, nach 15 minute loufe (auso öppe gfüehti 45 minute, ke witz!!)simer i die Strass cho, womer zOuto parkiert hei:
,,Hoffentlech steit mis Outo no da!“ seit kollegin zu mir
,,Ja sicher steit das no da, isch ja nur Blaui Zone u nid Parkverbot“.

Stunde der Warheit…..puuuuhhh es steit no dert. I ha ja nüt angers erwartet, aber kollegin het vou eine uf paranoia gmacht (u beste isch het nidemau ä Parkbuess dranne gha….strike!!).
Mir sie froh gsi womer äntlech ihre trochnige Umgäbig sie gsi: No vou im Divertimento flash inne simer de los gfahre. Mir hei die ganzi zyt müesse lache wäg dene 2 duble!!
Hei es super Spiu gspiut: Wo ist…..die Autobahn?(wo ist Walter?) Läck sie mir wieder im zügg desume gurket, typisch Landeier. Uhhhh iz chunnts u ganz verreckt…es witers Highlit vo däm Abe. Womer de äntlech ufem richtige Wäg sie gsi…..plötzlich ganz helles sehr sehr weisses Licht *blitz*
Kollegin zu mir:
,,Du hesch gfötelet??“
,,Nei i bi ja am fiume de chani nid no glichzytig fötele!“
Haut Stopp emau gschwing da geit öppis gar nid uf es het blitzt u i bis nid gsi….hööööö (Bahnhof sägi nume) I ha mi du när umdräit u da hani scho es zwöits ganz helles sehr sehr weisses Liecht gseh *blitz* zum zweiten! När het das mi kehrt i däm Outo i ha nüme chönne….so vo wäge mir hei dr ganz Abe gratis in Züri parkiert us Bärner!! Gott strafft schnell….i ha mi nüm chönne erhole vo däm bis mir daheime sie gsi.Daheime acho heimer zVideo agluegt, da mir no hoffnige hei gha daese nit us verwütscht het….kaki mann hoffnig isch gstorbe nachem Video.

Trotz däm chline missgschick isches es super ungerhautsame abe gsi in Züri. Aber nöchschte mau chömemr vo afang ah mit em Zug de heimer nid sones gstress!

So People das isches füre momänt gsi mi nöchscht Bricht chunnt ersch im Dezämber
Take care und immer schön sexy blibe
Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 17:37

So wie s'Janine im Publikum abgoht, do git sie sich dr Räscht grad no im Forum obedruff!!! GISCH EM STOFF, Tschigga!!! Sauguet! :lol:

E riese Master Pussy Pimp Respect!!!

Also ich bruch kei Färnseh und au kei Buech meh. Mi Bettmümpfeli heisst ab sofort Plauder-Lounge!!!

Benutzerprofil anzeigen Homepage des Benutzers besuchen Alle Beiträge des Benutzers ansehen
Sekiuriti
Administrator

Mitglied ist Offline

Motto: Man muss immer etwas haben worauf man sich freut!

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 17:42

:smilegrin:

Was de Fäns nid aus i Sinn chunnt zum no es paar Adänke a sone geniale Obe meh z'ha! Eifach mit Hundertsiebezg dür Züri und no es paar Erinnerigsföteli iheimsä :lol:

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 17:48

Das choschtet Di denn dr Scheck, Tussi. Chasch denn mit em Moosambik umefreeesäää oder au sälber Föteli mache für Dini Lokomotiva Plakat-Sammlig... :lol:
Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 9-10-2009 um 18:38

haut stopp emau gschwind!!!
1. bi nid ig gfahre :)
2.simer mit 60 dĂĽr zĂĽri u de chasi dr Scheck no bhaute zaut drfĂĽr eifach chli....auso ja villech o chli meh
aber i hare gseit i hiufe süsch de o öbis dra zahle so soziau simer de scho he.....

@Chey:ja i hamer das zĂĽg mau mĂĽesse vo dr seele schriebe het no guet da:)
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 10-10-2009 um 07:51

SOS!!!

bruche dringend e medical check!!!

i bi vom aff bisse!!! oder hani d vogelgrippe??? d schweinegrippe??? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

dank dire story, liebi janine, hanis jetz gad ni chönne lasi für am donnschtig, 8. april 2010 DRÜ tix z booke... hani e ahnig, mit wäm ig söll det härega??? hase eifach booked... KÄSE!!! :smilegrin:

öpe mal no chli umefrage... u süsch nimi ifach öper vo euch mit!!! oder besser gseit zwöi...!!! :lol:

Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 11-10-2009 um 23:27

Hey Janine, cooli Story. Das mit em Auto in Züri chunnt mer bekannt vor. Mit em Unterschied, dass ich zwar in Züri schaffe und mi s Navi souverän is Parkhuus Gessnerallee gschickt het, aber derfür hani en Aargauer Nummere dranne. Und das macht die Sach ned eifacher. Als Aargauer z Züri hesch eifach verlore. Do wirsch sogar aghuupet wenn richtig fahrsch. Naja, han eifach zrugg ghuupet. Und das mit em schöne Erinnerigsföteli han i au scho gleischtet. Aber muesch kei Angst haa, meh als 60 chasch gar ned fahre z Züri. Und für das chunnsch denn e Bättelbrief über 40 Fr über (die hesch jo eh scho ikalkuliert für s Parkiere). Das wirsch verchrafte. De Check wirsch sicher chönne bhalte.

Aber hey bitte was? De Typ vor dir isch eifach ufgstande während dr DVD-Ufzeichnig? Het wohl en wichtigere Termin gha oder was? Gits ja ned. Das muess am Donnstig gsi si. Am Friitig isch ämol keine gflüchtet. Nei, do het sich sogar eine vom Manu fasch aspeutze lah (Sprenckelaaalag mal andersch...) Und sogar de hets no locker gseh...Het ihm denn no e Spruch füre grüeft.
Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 12-10-2009 um 16:32

hey nic....merci viu mau.
ja das heimer henne guet berächnet gha zum glück isch parkbuess ussebliebe süsch wärs de scho bau chli tür cho:)

ja dä isch eifach ufgstange und weg war er fürnes paar minüteli när ischer wieder cho u abghocket....
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 13-10-2009 um 23:08

Ja, Janine und mindischtens 3 Wuche spare ufe Bättelbrief chasch au no. Zürcher sind ned grad die schnellschte.

Muess ja super interessant gsi sie die Vorstellig. Oder vilicht isch er jo go umparkiere... Wenn de Typ uf de DVD isch, denn chan de sich glaub au e neus Gsicht zuetue... Wie jo scho irgendwo gseit: E Cervelat-Promi meh (wo mer ned so gnau weiss, was de ĂĽberhaupt gmacht het)
funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-10-2009 um 17:48

Zitat Ursprünglich verfasst von black  
Jo dä DivertiMento-Virus isch ganz heimtückisch.
Eimol iigfange, zäck bringsch en nümä los. Keine Heilungschancen!!!
S'einzig wo chli linderig vo dä Symptom bringt, isch diä zwei z'luägä (live oder DVD).

Bei Nebenwirkungen (wie Lachanfälle, Sauerstoffmangel ect.) wenden sie sich vertauensvoll an ihren Sitznachbar. Wenn keiner vorhanden, bitte Freunde, Nachbarn oder sonstige zur Verfügung stehende Personen benachrichtigen.

Oder so.......;)
black

naja, i ha leider d'Erfahrig g'macht, dass de Virus nur no stärcher wird, nochdem is live bi go luege....
black
Plauderchnoschpe-Member
**

Mitglied ist Offline

Motto: Das Leben ist zu kurz um nur TrĂĽbsal zu blasen. Es lebe der Humor!!

[*] Verfasst am: 14-10-2009 um 18:03

@ funny_girl

das isch guet so! ;)

S'live luegä han ich no vor mir, aber glaubs schlimmer chann dä Virus nümmä werde. Bin jetzt scho komplett aagfresse!! :spin:

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-10-2009 um 18:22

@ black das han i au gmeint vor is bin go luege uf Winterthur
aber er chan schlimmer werde :starhit:
Nic

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-10-2009 um 19:44

@black: ... und eine Stimme sprach zu mir: lächle und sei froh, es könnte schlimmer kommen. Und ich lächelte und war froh und es kam schlimmer...

Das isch eis Symptom vom Divertimento-Virus: Jede Versuech s Virus z bekämpfe machts nur no schlimmer. Wenn's eim het, denn het's eim. Hoffnigslos...
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 14-10-2009 um 20:13

@black: es cha im fall ächt no schlimmer cho!!! gloubs nume!!! ^^

Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 17-10-2009 um 19:03

auso eigentlech chönntme zwe begriffe druss mache nei sogar drei de heissts när.....????

ah nei sorry stimme völlig ar fallen angel zue: es cha definitiv no schlimmer cho :)
Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-12-2009 um 00:39

lääääääääääääck duuuuuu miiiir laggo di inter het angers grockt

bricht folgt in kĂĽrze :)

uhhhhh git de ä länge bricht...

Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-12-2009 um 17:55

Laggo di inter…inter di laggo….oder interlaggo

Was gits bessers aus churz vor Wiehnachte no Divertimento live go zluege??
Nüt aber ou gar nüt….läck hani entzugserschinige gha,letsch mau wo ig Divertimento live gseh ha isch Züri gsi…u bis Interlake nur DVD.Klar DVD isch o guet aber live isch eifach hammer…
Mis letschte brichtli isch ja iz scho es wili här und i hami mega gfreut dasi äntlech dä bricht vo Interlake ha chönne schriebe…

Zur areis gits nid viu verzeuä isch eigentlech zimlech glatt (aber de wort wörtlech)abgloffe.
Mir hei eifach gratis Parkplätz nid gfunge bim Casino drum heimer haut när im Jungfrou Viktoria Parkhuus parkiert….mitemne Audi heimer dert ja guet chönne inefahre

Show

Wàlà 19.12.2009 Casino Interlake 20:00 Uhr, 1. Reihe die Frisur hält…..ehhmmmm oder besser gseit mir sie angers parat gsi!
The Show start scho nach churzer Zyt heissi dr erst Hänger gha a däm Abe. Dr Manu hets Koordinativ nüm so im Griff gha (was ou verständlech isch nach so länger Tour) steit am Jonny vou ufe Fuess!

Jonny: Steit dä mir eifach ufe Fuess…. das wär de mi Fuess gsi??
Manu: Ja isch guet sorry oder

Dert heissi scho dr erst Hänger gha….
Tagebuch folgt us Next. Dr Jonny brav am verzeuä u dr Manu macht sini Grimasse….denn dr zwöit Hänger. Dr Jonny am verzeuä winer ar Party vor Daniela abgfüuht isch worde mit 2Bier…
Manu am Pantomime 1 Bier no es 2 Bier…..dr Jonny scho lang witergläse scho fasch am hei loufe mit dr Daniela het dr Manu ersch sis Chötzi gworfe…..Manu hets gar nüm tschegget.

Jonny: Du bisch liecht hingedri
Manu: :crazy:

Hetsech du de schlussäntlech no aus zum guete gwändet u dr Manu het o no nache möge nachdäm er sech erhout het gha!!Fyyr vo dr Sehnsucht het natürlech o nid dörfe fähle….läck zu däm zytpunkt hätsch Kollegin u mi scho chönne uf Notfallstation ichärle….Asharan het Bühni beträtte u het sis Esotetik zügs acheglirret u dr Heini Aebersold het schön viu dri gschnurret…

Asharan:Schaaaaaaaaf…..Schaaaaaffffffff……Hiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrt
Heini: Määäääääääääh

Uiuiuiui isch nĂĽm guet gsi mit mir!!
När isches zimlech Plannet witerglofe bis dr Jonny vo sire Afrika Reis verzeut het….läck dä het schön grossi Ouge gmacht, wo nach sim Moosambike Witz aui klatschet hei…

Jonny: Läck hätti auso nid dänkt, das Vorurteil vo wäge Bärner chlatsche nid bi däm Witz,chani ja iz ou küddere!!Denn zBärn hetmes ja nid stang bracht…..BRAVO!!!

Auso i gloube Chey het den sicher klatschet und ig ha auso denn o klatschet….wie ou immer.
Nach dr Pouse sie de ou die uf de billige Plätz wach gsi u de ischs ä mega Stimmig gsi.
Dr Gian-Franco het du de lang gsuecht bis er äntlech ä Singelkandidatin gfunge het gha!!

Gian-Franco: Uhhhh scheisse, heimer hĂĽt die ersti Reihe mit eutere LĂĽt gfĂĽuht!!!

Hallo Aut???Okey….uf dr linke Site sie aus euteri Lüt ghocket und uf dr rächte Site sie genau
5 jungi ghocket inklusiv Kollegin und ig!!!
Uiuiuiui da hani liecht Panik gha,hoffentlech nid mi hoffentlech nid mi bitte!! När der Blick zu mir u ig scho dänkt, super Gian-Franco danke das hetmer no gfäut!! I cha das ömu nid vorläse müesst eh geng lache….zäck u scho het er wieder wäg gluegt u schlussäntlech eini zimlech ir mitti gno!!puhhhhh da bini aber schön froh gsi wie gseit i hätt ke Ton usebracht…

Singelkanditatin Nathalie isch super gsi…
Die erste zwe Singelkanditate sie schnäu düre gsi ohni zwüschefua.…när isch dr Hans-Peter cho, Nathalie isch ufgforderet worde die ersti Frag zsteuä…

Nathalie:: Harald ich bin ein Fan von Divertimento….

Dr Jonny es riese smile ufem Gsicht….hetne fasch verpollet….wo sie dfrag gsteut het gha dr Jonny so: I wär übrigens süsch de dr Hans-Peter

Hetmi doch dünkt es stimmi öbis nid. I ha nüm chönne Suurstoffzäut het definitiv gfäut

Jonny: Ig Hans-Peter!!Nei los Martina mĂĽsli i kenne jo die dimetimento type nid aber i ha dr
da es chlise Gedichtli mitbracht….Weni zrugg dänke wies gsi isch mit dir im Bett, denn wachst i mine Hose es chleises Minarett!!

Uhhh jessses…genial

Die 2ti Frag isch cho

Nathalie: Liebe Hans-Peter i hasse dFasnacht….
Jonny: Ah voila ja Hans-Peter das wär ig super…
.
Sie het dfrag gar nid richtig chönne fertig vorläse. Nachdäm sech dr Hans-Peter wider chli gfange het gha ischer ou scho wieder abträte.
Bim JK isches grad witer gange,bevor är zu sim Master Pussy Pimp Rap isch cho heter no churz verzeut winer am Wuchenänd gschleglet het!

JK: Scheisse mannnn i ha Frässe gha wie dr Berlusconi….chunnt plötzlech sones scheiss Miniatur Bundeshus cho zflüge!!!Scheisse het das kesslet mannnnn!!!

Den wäri am liebste abgläge vor Lache….i ha nüm chönne….die Improvisation!!!Amazing!!!
Näch em Berlusconi heter du wöuä afa räppe,aber bevor är agfange het het no churz sini Gäääng müesse vorsteuä….was…wie sitt wenn het dä ä Gääääng??

JK: Hey was die kennet dir nid mannnn!!! Die sie Wäutmeister worde….yoouuuu mannnn!!
Weisch so DJ Kasami und MC Ben Kahlifa….DJ Seferoviv…Offsidevic,Penaltyvic und Freistossvic

Nach dr Vorstelligsrundi heter du de afa räppe…dr Gian-Franco so chli am hin und här tanze waser ja bis iz immer gmacht het,aber i ha auso 2mau müesse luege! Het doch dä tatsächlech äs Glimmstängeli groucht woner am hin u här tanze isch gsi!!
Vo denn a isch fertig gsi bi mire Kollegin u mir….mir hei Tränne glachet!!!
Dr Manu isch o nüm so ganz Nache, was iz dä mit däm Glimmstängeli im Muuu macht!
Ha ja dänkt es cha nüm besser cho…doch i wurde eines besseren belehrt.

Die nöchsti Nummere hett aus topt….
Dr Jonny het em Küde grüft…Manu hingerdüset us Küde wieder fürecho, Mikrofon uche gsteut u wieder abdüset…Manu wieder back…

Manu: Sie hei iz grad dis Outo abgschleppet!!
Jonny: I has im Parkhuus parkiert…

u het drbi ä riese smile ufgsetzt gha…Manu isch liecht baff gsi sini Antwort

Manu: Sie heis glich abgschleppet

Läääääck weni iz kes Sixpäck ha vom Lache weissi ja o nid….abel nei is nonid feltig
Dr Jonny het sini Ungerwösch verteilt u isch när hingere u dr Manu hätt Italo nummere söuä asäge

Manu: Bonsoir…

Witer ischer nid cho denn plötzlech isch die ersti Ungerwösch scho cho zflüge, dr Manu het nüm chönne und i bi nah amne Kollaps gsi!!
Dr Jonny isch langsam füre cho mitem Wasser Fläschli ihr Hang u isch gar nüm druss cho woner dUngerwösch vorem Manu het gseh liege!

Jonny: Wär??

Ä junge Herr hetsech gmäudet gha. Dr Jonny louft langsam zum Bühnirand füre und schwupsle scho isch Wasser id richtig vo däm Herr gfloge…

Jonny: Das treitme de Hüt nüm gäu, isch nüm in!

I ha dr Manu no nie so gseh lache dä het nüm chönne….

Manu: Ja öppe no so aber angers nid lueg…

Dr Manu het dr Tanga ufgläse une übere Chopf agleit….da wär die zwöiti Stationäri behandlig nache gsi…Wäutklass
Dr Jonny hetsech wider verzoge gha u dr Manu het nomau vo vore agfange

Manu: Auso nei gseht ja blöd us….oke nomau vo afang ah.….?.......??.......?? scheisse du hesch mi druss bracht, was faut dir eigentli iii he?? …….? Alora Interlaggo…..? Laggo di Inter…..?? Interlaggo…..???

Het du es zitli duret bis bis sech dr Manu wieder erhout het gha u het sini asaag doch no über dBühni bracht. Am schluss denn het dr Jonny ungerwösch zämägsammlet u was isch für echo…..längi blaui Ungerhose…..

Jonny: Uhhhh nei aber
Manu: Gar nid schön dasch gruuuuuuuusig…

U zbeste isch gsi dä vo vorhär am Manu dr Tanga uchegschosse het.
Het bim Italo Song eifach mau die länge ungerhose uspackt und ufegschosse…..isch gar nüm guet gsi mit dene zwene…
Die Show isch eifach dr Hammer gsi.Zduurgrinse isch wieder installiert u sixpäck isch o wieder vorhande…
Standing Ovation isch usblibe wasi zimlech schad gfunge ha (aber das isch haut typisch Bärn oder bünzlig wie mir sie) aber süsch isches dr Hammer gsi. Wobi i no churz muess amerke dasi wie immer öpper näbe mir ha gha wo zLache nid id Wiege gleit isch worde!!

Nach dr Show

Nach dr Show simer wie immer no chli blibe höckle u heis no chli lah würke. Nachdäm dr Saal zimlech läär isch gsi heimer plötzlech no afa Fachsimple wie meh dä schön Saal äch chönnt renoviere u so ( da mir ja nüt bessers hei ztüe gha nid wahr)
Nach es paar Minute Fachsimple hei mir üs o ufe wäg gmacht. Jagge ghout u abghuschet Erinnerigsföteli heimer vergässe….am Usgang no Divertimento schöggeli gno u scho simer wäg gsi! Da mir Ja zum Glück nid im Jungfrou Viktoria Parkhus parkiert hei…..Nei mir huubene doch nid….simer bir ifahrt inngloffe wüu mir hei nid dür Lobby wöuä loufe!!
Weisch wie piiinlech…..zum Glück heimer so nöch näbem Usgang parkiert gha süsch hätte mir üs äuä no im Parkhuus verfahre!
Ussegfahre….mhhhh wo gömer düre??ja easy chum mir gö mau rächts….schön dr Strass entlang gfahre hie es Kürveli da no eis u plötzlech zäääääck wo stömer??
Vou ufem Gratis Parkplatz vom Casino (klatsch an die Stirn).Mir sie nüm nachecho….

Ig: Du simer dä Wäg nid scho mau düre gfahre womer dr Parkplatz gsuecht hei
Kollegin: Klar simer da düre gfahre wie hätts ou angers chönne sie!!

Isch bau liecht pinlech gsi aber muess da amerke das üs ä Bousteu mega irritiert het…
Die huerre Bousteuä überau isch schlimm scho Züri….

Da mir ha wider vorem Casino sie gstange heimer dänkt gömer no hurti go es Erinnerigsföteli mache….
Kamera u dschöggeli gfasset und abgeits, chum dinne gsi simer scho dranne gsi….Kollegin u ig no am schöggeli ässe…

Jonny: Lueg Manu die ässe no auti Schoggi
Manu: Eh ja lue da, chamese no ässe?
Kollegin: Ja isch nid so schlächt…
Ig: Wesi nüm guet isch merket drs de scho ( GABI lässt grüssen), aber für das sie aut isch chame nid chlage!!
Jonny: Ah oke jo da simer froh...

Aui es riese smile ufem Face gha
Schnäu es poosing häregleit,schön fründlech bedankt und abzischet.

I muess säge für mi isch das iz die besti Show gsi, auso natürlech vo au dene woni bis jetzt gseh ha. Duurgrinse isch iz no es wili installiert, Buchmuskukater isch o no vorhande!
Was meh nid aus für schmärze ufsech nimmt für die 2, mi Finger wo am heile isch gsi, isch mittlerwile äuä o wider nüm ganz vom viele chlatsche .

Aber es lohnt sech eifach immer….chas gar nid beschriebe was das fürnes Gfühl isch weni die zwe Live gseh (…..säge mire Muetter geng, dä isch es Antidepressiva ä schissdräck gäg die zwe!! Antidepressiva cha abhusche)

I freue mi mega ufs nöchste mau Live luege, bis denn muess i mi mit dr DVD u Brichtli läse zfriede gä….
Take care u man sieht sich in Emmen…..aber nei i chume nid allei…..nei mini Gääääng chunnt o mannnn!! U das geit de angers ab denn!!

Wie immer schribfähler sie usser konkuränz :cool:

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-12-2009 um 19:16

ou nai, und wege mir het d'fallen angel so e hammer Show verpasst, das ischmer jetzt irgendwie nienet recht...
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-12-2009 um 19:28

@funny_girl: wiso??? hät eh keni tix gha... :)

und übrigens isch üses mini-träff der hammer gsi!!! ds hätti ou ni welle verpasse!!!

E GIAN-FRANCOOOOO!!!!!!!!! :lol:

funny_girl

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-12-2009 um 19:32

@ fallen angel, das stimmt jo au wieder....
fallen angel

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 20-12-2009 um 19:45

@funny_girl: siehste... :smilegrin:

me geit jo no meh... ;) wär weiss was im märz no alls passiert... :lol:

Cheyenne
Administrator

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 23-12-2009 um 09:02

Janine, do nomol "hochoffiziell";-))) Ganz liebe Dank fĂĽr das Wortprotokoll. Es het mir denn scho bitz gstunke, dass i Hochdorf buecht ha und nid d'Tourabschluss-Show in Interlake. Aber dank Dir bini glich fascht drbi gsi. Messi Tussi!!!

Und dr Berlusconi und em JK sini U17-Gang... und natürlich dr Värslibrünsler, elei das isch es scho wieder Wärt gsi, e wyteri Show go luege. :lol:

In Hochdorf: Aständig und härzensguet wie dr Manu halt isch het är sich am Schluss vo dr Show no bi de paar Nase in dr 1. Reihe entschuldigt, dass d'Boxe ine so ins Gsicht ine brüllt hän.

Manu: "Es duet uns leid, isch chli luut gsi fĂĽr Eu da vorne, hets Euch sicher d'Frisur hindere gweiht."

Und denn d'Geschtik fĂĽr die hinde dra: "Bitte eifach wieder vĂĽre rĂĽehre!"

www.divertimento-fanclub.ch
You think I'm crazy. Well, then let me tell you: it's even worse! And I like it!
Janine

Mitglied ist Offline

[*] Verfasst am: 24-12-2009 um 23:21

bitte bitte immer wieder gärn....

was die 1.reihe abelangt,besteit auso suchtgfahr....isch schön nöch in inter di laggo aber isch super...

Gehe zum Anfang